AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Skrevet 3. mai 2023 Jeg har skinnsofa, den er typ 15 år? 10-15 år. Den har hull overalt så må byttes ut. Jeg liker stoffsofaer best, men på grunn av støvallergi faller valget på skinn. Jaja, vel... Er det i det hele tatt mulig å få en ok - ny - skinnsofa til under 10.000 kr? Kan ikke kjøpe brukt, som sagt pga allergi. Om det har sitti en hund oppi den er det kjørt Anonymkode: 74fa5...f88
Rødstrupa Skrevet 3. mai 2023 #2 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har skinnsofa, den er typ 15 år? 10-15 år. Den har hull overalt så må byttes ut. Jeg liker stoffsofaer best, men på grunn av støvallergi faller valget på skinn. Jaja, vel... Er det i det hele tatt mulig å få en ok - ny - skinnsofa til under 10.000 kr? Kan ikke kjøpe brukt, som sagt pga allergi. Om det har sitti en hund oppi den er det kjørt Anonymkode: 74fa5...f88 Kjøp en sofa med alcantara stoff. Ser ut som skinn, fås i alle farger, er veldig slitesterkt. I og med at du har allergi tror jeg overnevnte tekstil vil være super for deg. Ikke noe overflatefiber som virvler omkring og som gir deg ‘’aaatsjooo,’’nyseanfall😜
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #3 Skrevet 3. mai 2023 Nei, du får ingen ny og ok skinnsofa til under 10.000 kroner. Du får muligens tak i noe ok i kunstskinn, men kunstskinn er og blir klamt og guffent. Ikke slites det på noen ok måte, heller. Hvordan du overlever i verden dersom du ikke kan oppholde deg i en sofa hvor det en eller annen gang kan ha befunnet seg en hund, er over min fatteevne. Altså: jeg skjønner jo sånn halvveis hva du mener, men en nyrenset sofa fra et dyrefritt hjem burde være friere for allergener enn et hvilket som helst "offentlig" miljø du noensinne befinner deg i. Tepperenser fås leid for en billig penge. Anonymkode: 05d3d...e13 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå