Gå til innhold

Hvor ta piercing i Bergen?

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa
Skrevet

Har lyst til å ta en piercing i helix, men aner ikke hvor. Av alle ting, er piercingsteder ikke noe jeg har sett mye av de årene jeg har bodd i Bergen. Noen som har erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff !

Jeg syns det høres direkte vondt ut,

å ta piercing "midt i Bergen".... ;)

Skrevet

Let's Buzz har jeg hørt er flinke, også Au! som ligger på Nøstet.

Gjest gjesta
Skrevet
Witchy Bitchy i Sandviken

Det er (va ivertfall) en Witchy Bitchy oppafor torget enplass i Bergen.

Der har eg tatt etpar, fått intrykk av at dei er veldig profesjonelle..

Hadde litt problem med betennelse på eine i en periode, da hjalp dei meg med råd og sendte meg div. rensesåper gratis. :)

Skrevet

I gågaten tror jeg også de har sånn tatoo-og piercingsted :)

Skrevet

Hadde garantert gått til Witchy Bitchy, ligger i Steinkjellerbakken, opp fra Øvregaten.

Skrevet

Gå på Let's Buzz i Marken. Kjenner en av piercerne der, og han er meget dyktig.

Skrevet

Så hvor skal man gå da?? Jeg kunne tenkt meg en piercing i øyebrynet.

Skrevet

Der det er billigst. ;)

Nei, jeg vet ikke. Personlig har jeg aldri vært noen fan av witchy bitchy, men jeg vet at mange er mot meg på det punktet der. Den i gågaten har jeg ikke hørt noe om i det hele tatt, noe som må bety at de gjør en god jobb stort sett. Let's buzz anbefaler jeg egentlig bare fordi jeg vet at han som har piercet meg har god peiling på det han gjør.

Det finnes et par piercere i Bergen man på ingen måte bør gå til, og ingen av de jobber på let's buzz.

Skrevet
I gågaten tror jeg også de har sånn tatoo-og piercingsted :)

Det er leading light, ikke sant? Har aldri hørt noe negativt om dem hvertfall.

Gjest Tristessa
Skrevet

Endte opp på Leading Light i Strandgaten. Virket som et helt greit sted, hun som piercet meg var koselig og informativ. Glad jeg turde! :)

Gjest Tristessa
Skrevet

Takk takk, litt uvant ennå, må dessuten plutselig tenke over på hvilken side jeg sover på... Gleder meg til det slutter å være ømt.

Gjest gjest1
Skrevet

Grattis!

Jeg tok piercng i samme studio. Jeg synes de var veldig flink. Jeg tok piercing i den ene nippelen og tok nye hull i ørene. og det var faktisk de i ørene som gjorde mest vondt! Men det var gjort på et annet sted. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...