Gå til innhold

Finnes det noen statistikk på hvor ofte han/hun forlater partneren sin til fordel for en annen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle sier jo her inne at «Glem det, han går ikke fra kona for deg. Du har havnet i elskerinnefella. Han bruker deg til egoboost.» Men gjør han det? Man hører jo stadig om samlivsbrudd, og ofte har en eller begge funnet ny partner rett etterpå. Hvor realistisk er egentlig det, at man finner en ny man aaaaaldri (angivelig) har møtt før og blir sammen noen uker eller måneder etterpå? Jeg mistenker de fleste i denne situasjonen å ha en stående klar i buskene. 
Så. Finnes det noen statistikk på dette? Eller har kvinneguiden rett - han forlater ikke kona til fordel for meg? 

Anonymkode: 2b133...247

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jo, det kan han gjøre. Han kan også bli hos kona. Begge deler har skjedd, og det er umulig å si hva som vil skje i din situasjon. 

Anonymkode: 233cd...755

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det skal veldig mye til for at han forlater.

Anonymkode: 26a6f...ff0

• Liker 4
Skrevet

Vel vi kan jo tenke på det sånn, h*n kan velge å ha en, eller h*n kan velge å ha to eller fler å ha sex med 
Noen ganger er det kjærlighet, men andre ganger er det bare noen som vil ha sex/ oppmerksomhet andre steder i tilegg til godene hjemme, vanskelig å si

Men du vet at du ikke kan stole på han senere, å at han er i stand til å gå bak ryggen din. Men så er du jo allerede vant med å dele på han, så kanskje det ikke har så mye å si? Om du er noens elskerinne akkurat nå, å dette ikke bare er et generelt spørsmål

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det skal veldig mye til for at han forlater.

Jeg tror dette stemmer veldig godt for både han og hun, spesielt hvis der er barn involvert.  

Anonymkode: 1a540...fde

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I dette tilfellet er det jeg som eventuelt må forlate, så jeg har jo sånn sett hele beslutningsavgjørelsen. Men jeg lurte på hvor ofte den opptatte faktisk gikk…

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Vi har på jobben en mann og en dame som begge har familie, som nå har vært utro med hverandre.
Hele jobben har fått med seg dette og det ble lovet på tro og ære at det var slutt med partene hjemme og bla bla.

Forholdene var SÅÅÅ dårlige og det var ikke måte på. Allikevel nå, 3 mnd senere, er begge fortsatt sammen med den hjemme og sier de skal prøve å jobbe med forholdene sine.

Ergo; Ingen av dem forlot når det kom til stykket, og de hjemme vet med sikkerhet ingenting.

Føles dritt å være vitne til og vite, da vi jo møter på disse ektefellene ved anledninger som julebord etc.
Folk er faen meg så råtne :(

Årsak til at det ble litt styr på jobben, er da dette er en veldig liten bedrift og det skapte mye uro på arbeidsplassen. De det gjaldt fikk ikke beskjed om, men ble sterkt oppfordret av daglig leder til å holde det utenom jobb, samt ta ansvar på hjemmebane. 

Fikk SÅ mye mer respekt for daglig leder her etter dette.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min nye kjæreste var gift, men vi skilte oss begge to kort tid etter vi møttes. Han var først ute, etter bare 3 uker. Jeg ventet i 6 uker.

Anonymkode: 392ac...763

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvor realistisk er egentlig det, at man finner en ny man aaaaaldri (angivelig) har møtt før og blir sammen noen uker eller måneder etterpå? 

Ganske realistisk. Enten man er så dritt lei av forholdet at man ville ut og har følt seg ferdig med forholdet lenge, eller man ble så såra av å bli forlatt at man gikk raskt videre.

Jeg ble sammen med nåværende kjæreste 2 mmd etter mitt brudd, var veldig glad i eksen og egentlig klar for å gifte meg med ham, men da han brått ville ut og jeg skjønte at han i lengre tid har gått og tenkt på å dumpe meg, fikk jeg avsmak for hele mannen og falt raskt for en ny jeg aldri hadde møtt før (vi møttes på nett).

Anonymkode: 8606d...95b

AnonymBruker
Skrevet

Det skjer nok rett som det er, og det er nok mange som holder det hemmelig. Men det finnes faktisk statistikk som forteller at disse nye forholdene sjelden varer.

Anonymkode: c16c4...b52

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det skjer nok rett som det er, og det er nok mange som holder det hemmelig. Men det finnes faktisk statistikk som forteller at disse nye forholdene sjelden varer.

Anonymkode: c16c4...b52

Gjør det? Skulle likt å se dokumentasjon, av ren nysgjerrighet.

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Gjør det? Skulle likt å se dokumentasjon, av ren nysgjerrighet.

Ts

Ja, det er bare å Google skilsmissetallene for forhold 1,2 osv.

Det er jo relativt høy sjanse allerede ved 1, signifikant høyere ved 2 osv. 

Anonymkode: c81d1...29f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mener å ha lest at 5% av affærene ender i nytt ekteskap. Om det varer, derimot... ikke så sannsynlig kanskje.

Anonymkode: 5155d...c05

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Min nye kjæreste var gift, men vi skilte oss begge to kort tid etter vi møttes. Han var først ute, etter bare 3 uker. Jeg ventet i 6 uker.

Anonymkode: 392ac...763

Samme her! :) Her gikk det ca en mnd for oss begge.

Anonymkode: a0cb1...abe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Samme her! :) Her gikk det ca en mnd for oss begge.

Anonymkode: a0cb1...abe

Dere mener vel ut separasjon? Det tar ett år å bli skilt. 

Anonymkode: 8606d...95b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...