AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Del Skrevet 3. mai 2023 Hei ❤️ jeg skal ha innsett av donoregg ca midten av juni, gikk litt opp da jeg ble gravid i januar som endte i MA, noen som har noen gode tips? ❤️ Anonymkode: 0bea4...f87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #2 Del Skrevet 3. mai 2023 Hva er bmien din? Er det slik at legen har anbefalt deg å gå ned i vekt før innsett? Ved slanking kan man klusse med hormoner og syklus så det er litt kort tid å begynne å slanke seg nå hvis du skal ha innsett i juni. Legene anbefaler at man lever som normalt Anonymkode: 606ef...352 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #3 Del Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hva er bmien din? Er det slik at legen har anbefalt deg å gå ned i vekt før innsett? Ved slanking kan man klusse med hormoner og syklus så det er litt kort tid å begynne å slanke seg nå hvis du skal ha innsett i juni. Legene anbefaler at man lever som normalt Anonymkode: 606ef...352 Hei, har bmi på 31.1, legen sa at om jeg gikk ned i vekt til innsett så var det bare en stor fordel Anonymkode: 0bea4...f87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #4 Del Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hei, har bmi på 31.1, legen sa at om jeg gikk ned i vekt til innsett så var det bare en stor fordel Anonymkode: 0bea4...f87 Men å gå ned mye i vekt på bare 1 mnd? Det er ikke sunt i det hele tatt Anonymkode: 606ef...352 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #5 Del Skrevet 3. mai 2023 Et tips er å prøve å kutte ut unødvendig dårlig mat og gå for mest rene råvarer Det er ikke noen kræsj-slankekur, det er å bytte ut dårlig næringsfattig mat med næringsrik mat. Anonymkode: 19a38...966 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #6 Del Skrevet 3. mai 2023 Det er iallfall ikke lurt å gå på noe ekstremdiett, også smeller du opp i vekt igjen etter innsett fordi du ikke har gjort noen varige endringer. Tipset fra AB..966 var bra, for det er noe du kan klare å holde deg til etter innsett også. Spis mer grønnsaker, salat, rene råvarer og tenk litt over kaloriene du inntar kontra hvor mye du beveger deg i hverdagen. Anonymkode: 8249f...292 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ma.Ya Skrevet 3. mai 2023 #7 Del Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Et tips er å prøve å kutte ut unødvendig dårlig mat og gå for mest rene råvarer Det er ikke noen kræsj-slankekur, det er å bytte ut dårlig næringsfattig mat med næringsrik mat. Anonymkode: 19a38...966 Dette. Jeg gikk ned 5 kg på tre mnd bare ved å kutte sukker, spise karbo kun til middag og spise minst mulig prosessert mat. Ikke lett-produkter. Ingen telling av kalorier. Skal sies at jeg også begynte med periodisk faste. Ikke noe drastisk men spiste ikke mellom 20.00 og 10.00. Jeg trente ingenting ved siden av. Da jeg begynte å trene i tillegg rant 5 kg til av ganske fort. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #8 Del Skrevet 3. mai 2023 Takk for tips ❤️ tenkte periodisk faste, altså spise lunsj og middag. Har pcos så tenkte litt på lavkarbo Anonymkode: 0bea4...f87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #9 Del Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men å gå ned mye i vekt på bare 1 mnd? Det er ikke sunt i det hele tatt Anonymkode: 606ef...352 Er ikke snakk om å ned 10 kg da Anonymkode: 0bea4...f87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #10 Del Skrevet 3. mai 2023 Jeg har pcos, og sliter veldig med vekt. Lavkarbo hjalp ikke meg. En oppskrift som funger 100% til å gå ned ganske mye på kort tid er PSMF dietten i kombinasjon med 16:8 faste. Følger du det slavisk i 4 uker vil du renne av deg kilo. Men PSMF dietten er tung (enkel å følge da det er få regler) men tungt i forhold til kjedelig smaker og mye tid på å steke/varmebehandle og vaske opp etter mat hele tiden. Anonymkode: 5969d...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #11 Del Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har pcos, og sliter veldig med vekt. Lavkarbo hjalp ikke meg. En oppskrift som funger 100% til å gå ned ganske mye på kort tid er PSMF dietten i kombinasjon med 16:8 faste. Følger du det slavisk i 4 uker vil du renne av deg kilo. Men PSMF dietten er tung (enkel å følge da det er få regler) men tungt i forhold til kjedelig smaker og mye tid på å steke/varmebehandle og vaske opp etter mat hele tiden. Anonymkode: 5969d...63c Jeg må nok ha noe som er lett ❤️ da jeg har litt anstrengt forhold til mat fra tidligere, men takk for tips Anonymkode: 0bea4...f87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #12 Del Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg må nok ha noe som er lett ❤️ da jeg har litt anstrengt forhold til mat fra tidligere, men takk for tips Anonymkode: 0bea4...f87 Dersom du har et anstrengt forhold til mat så ville jeg absolutt ikke gått ned mye på kort tid. Da bør du absolutt kun spise sunt og ha et sunt forhold til kostholdet ditt. Anonymkode: 5969d...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #13 Del Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg må nok ha noe som er lett ❤️ da jeg har litt anstrengt forhold til mat fra tidligere, men takk for tips Anonymkode: 0bea4...f87 Jeg gikk ned masse på kort tid ved å spise 2 skiver med dansk rugbrød + pålegg til frokostlunsj, middag med kylling eller fisk + ris + masse grønnsaker og cottage cheese/skyr med bær til kveldsmat. Ca 1200 kalorier. Holdt meg mett lenge pga grovbrød til frokost Gikk ned 12 kilo på 3 mnd, så ca 4 i mnd Anonymkode: fa12f...f55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne87Rogaland Skrevet 3. mai 2023 #14 Del Skrevet 3. mai 2023 Jeg leste nettopp en artikkel som anbefalte å spise rå grønnsaker før hvert måltid. Man blir fortere mett og spiser mindre, pluss at kroppen bruker lang tid på å fordøye grønnsakene. Måltidet etterpå ligger da "i kø" og man er derfor mett lenge. Dette er jo enkelt, pluss at man får i seg masse vitaminer og fiber i tillegg, som er bra for helsa og fordøyelsen. Vinn-vinn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 5. mai 2023 #15 Del Skrevet 5. mai 2023 Spise godt, sove godt, leve godt - lykke til med innsetting♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym11223344 Skrevet 6. mai 2023 #16 Del Skrevet 6. mai 2023 Knekkebrød og middag uten pasta, ris eller poteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #17 Del Skrevet 6. mai 2023 Anonym11223344 skrev (8 timer siden): Knekkebrød og middag uten pasta, ris eller poteter. AnonymBruker skrev (På 3.5.2023 den 10.38): Hei alle tusen takk for tips fant ut at jeg skulle prøve meg på keto og det går overraskende bra Anonymkode: 0bea4...f87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå