AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Skrevet 3. mai 2023 Når mener dere man bør gi opp? Hvis jeg ikke får napp hos «vanlige» menn på datingappene? Burde jeg søke en mann som er mer «ressurssvak». Jeg får høre jeg har godt utseende og fin kropp, men har hittil blitt avvist. Er det alderen min, eller rolig personlighet? Dater bare menn noe eldre enn meg. Er den rolige typen, men kommuniserer likevel godt. Jobber som sykepleier, så kommunikasjon er en veldig stor del av jobben min. Har et enormt behov for en kjæreste og det å gjensidig være glad i noen i et forhold. Det er så viktig for meg. Tenker dere jeg burde prøve mer? Gi opp? Jeg har jo vært i et langvarig forhold og har barn 50%. Ønsker så veldig å være i et nytt kjæresteforhold igjen 😔 Anonymkode: bd67b...50f 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #2 Skrevet 3. mai 2023 Nei hvorfor gi opp? Kjæreste kan en få seg i alle aldre. Må bare ha en god porsjon flaks. Jeg 50+. Liker litt yngre menn men det er meg. Anonymkode: b80d0...fe1 4 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #3 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei hvorfor gi opp? Kjæreste kan en få seg i alle aldre. Må bare ha en god porsjon flaks. Jeg 50+. Liker litt yngre menn men det er meg. Anonymkode: b80d0...fe1 Hvordan ikke gi opp, tenker jeg? Har bare hatt noen få dater på Tinder. Kanskje jeg må sjekke opp en mann i det virkelige liv? Må bare finne en mann i min «liga».. Anonymkode: bd67b...50f
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #4 Skrevet 3. mai 2023 Gå for dem som har barn selv, så er dere mer like. Anonymkode: 7bcf1...37d 1 1
Snok1 Skrevet 3. mai 2023 #5 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jobber som sykepleier, så kommunikasjon er en veldig stor del av jobben min. Har et enormt behov for en kjæreste og det å gjensidig være glad i noen i et forhold. Det er så viktig for meg. Tenker dere jeg burde prøve mer? Du er aldri for gammel. Du prøver kanskje for hardt? 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #6 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan ikke gi opp, tenker jeg? Har bare hatt noen få dater på Tinder. Kanskje jeg må sjekke opp en mann i det virkelige liv? Må bare finne en mann i min «liga».. Anonymkode: bd67b...50f Jeg har prøvd tinder d var ikke noe for meg. Aldri kommet meg på date via tinder. Har kun kommet meg på date med folk fra badoo. Mange av de er på tinder og men der hadde jeg aldri fått match med de. Men på badoo har jeg. Skjønner ikke hvorfor alle skal bruke tinder?? Ja er man åpen for å bli kjent med nye folk i virkeligheten kan mye skje. Gjennom jobb har jo bestandig vært et sted folk har funnet hverandre. Du får vist et bedre bilde av deg selv i virkeligheten enn kun gjennom bilder på feks tinder. i virkeligheten blir man som regel venner først man liker å prate sammen og så utvikler det seg der i fra. Å gå på date er kleint i seg selv😂. Blir så kunstig setting. Anonymkode: b80d0...fe1 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #7 Skrevet 3. mai 2023 Du høres desperat ut så mulig du utstråler dette overfor mennene også. Anonymkode: 1466b...108 7
trøndermann38 Skrevet 3. mai 2023 #8 Skrevet 3. mai 2023 Bør aldri gi opp, kanskje prøve mer enn bare appene? 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #9 Skrevet 3. mai 2023 Det at du kaller de du ikke kan få "vanlige", og de du kan få "ressurssvake" tyder vel kanskje på et lite attraktivt menneskesyn Anonymkode: a0a49...b8e 4 2
Diry72 Skrevet 3. mai 2023 #10 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når mener dere man bør gi opp? Hvis jeg ikke får napp hos «vanlige» menn på datingappene? Burde jeg søke en mann som er mer «ressurssvak». Jeg får høre jeg har godt utseende og fin kropp, men har hittil blitt avvist. Er det alderen min, eller rolig personlighet? Dater bare menn noe eldre enn meg. Er den rolige typen, men kommuniserer likevel godt. Jobber som sykepleier, så kommunikasjon er en veldig stor del av jobben min. Har et enormt behov for en kjæreste og det å gjensidig være glad i noen i et forhold. Det er så viktig for meg. Tenker dere jeg burde prøve mer? Gi opp? Jeg har jo vært i et langvarig forhold og har barn 50%. Ønsker så veldig å være i et nytt kjæresteforhold igjen 😔 Anonymkode: bd67b...50f Hvorfor har du blitt avvist? Du sier ingenting om alderen din? 2
Rosakatt Skrevet 3. mai 2023 #11 Skrevet 3. mai 2023 Nei, ikke gi opp. Men let utenfor appene i tilegg Ha det gøy og kos deg med å møte de du møter, det er en tid for alt. Akkurat nå er du i en posisjon hvor kan ha litt flere uventede eventyr, med disse ukjente mennene, for jeg tror absolutt du kan møte fine menn rundt omkring. Selv om det er kjipt med ensomheten og uvitenheten, så er det jo litt spennende også? ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #12 Skrevet 3. mai 2023 Døden for forhold og romantikk og dating er de jævla appene. Tror du folk snakker om hvilken liga de tilhører når de møtes ute i det virkelige liv? Eller hvor ressurssvake eller ressurssterke de er? Nei da er alle bare mennesker, så blir man kjent på et dypere nivå etterhvert. Dating på sosiale medier minner meg om dating i barnehagen; "oi du var fin, skal vi bli kjærester?" "Ja" "du er dum jeg liker deg ikke mere ". Anonymkode: ed6cb...bd3 4 3
Engel Skrevet 3. mai 2023 #13 Skrevet 3. mai 2023 (endret) Jeg er i midten av 40-årene og har akkurat møtt en fantastisk mann via facebook dating. Og jeg er helt middels utseendemessig. Og har hatt en god del interesserte menn før det også, og en god del som ikke var interesssert, noe som er helt naturlig. Det er ingen grunn til å gi opp. Men kanskje du bør være mer bevisst på hva du søker? Og jobbe med å bli fornøyd der du er. Misfornøyde og desperate mennesker er ikke tiltrekkende. Ikke legg så mye i de første datene. Finn noen du føler du har mye felles med og møt dem, kanskje selv om de ikke er 100% det du tror du tenner på. Man kan bli overrasket der når man møter noen man virkelig liker. Og om det ikke klaffer så er det synd, men det er jo bare å fortsette. Og pass på at du har et liv med mye positivt utenom dating også. Må føye til en ting: ikke ta til takke fordi du er desperat etter å være i et forhold. Da ender du bare opp singel igjen etter en stund. Ta den tiden du trenger for å finne den rette. Jeg har vært singel i flere år, det tar litt tid. Man har andre hensyn å ta når man er voksen enn man hadde som ungdom. Endret 3. mai 2023 av Engel 2 1
exictence Skrevet 3. mai 2023 #14 Skrevet 3. mai 2023 Hvorfor gi opp? Man kan finne den store kjærligheten i alle aldre. Jeg har datet en hel del. Har stort sett bare vært hyggelig. Men det er jo på en måte slitsomt og når man atter en gang går hjem og det ikke var mer enn akkurat det det var; en hyggelig liten date. Men plutselig traff jeg en der vi begge var interessert i å bli nærmere kjent, der vi lo mye sammen og trivdes så godt med hverandre. Ikke gi opp. Det kommer neppe en "prins" på døren til deg om du bare har gitt opp. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #15 Skrevet 3. mai 2023 Hvorfor snakke om 30+ som om livet er over? Du har AKURATT såvidt blitt voksen og det er nå livet ditt starter. Du har god tid på å få kjæreste! Anonymkode: d3762...21d 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #16 Skrevet 3. mai 2023 29 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor snakke om 30+ som om livet er over? Du har AKURATT såvidt blitt voksen og det er nå livet ditt starter. Du har god tid på å få kjæreste! Anonymkode: d3762...21d Godt eksempel på infantiliseringen av samfunnet, det der. Forøvrig enig i det du sier. Anonymkode: aff11...b05
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #17 Skrevet 3. mai 2023 Farmora mi på 90 år har fått seg kjæreste. Tenk om hun skulle gitt opp a..... Skjerp deg TS, det er ingen grunn til å gi opp. Man kan få kjæreste når enn i livet, men vanligvis så skjer det når du minst venter det og ikke er på utkikk i det hele tatt. Spørr bare min farmor.. Anonymkode: 50ecb...cc6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #18 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Når mener dere man bør gi opp? Hvis jeg ikke får napp hos «vanlige» menn på datingappene? Burde jeg søke en mann som er mer «ressurssvak». Jeg får høre jeg har godt utseende og fin kropp, men har hittil blitt avvist. Er det alderen min, eller rolig personlighet? Dater bare menn noe eldre enn meg. Er den rolige typen, men kommuniserer likevel godt. Jobber som sykepleier, så kommunikasjon er en veldig stor del av jobben min. Har et enormt behov for en kjæreste og det å gjensidig være glad i noen i et forhold. Det er så viktig for meg. Tenker dere jeg burde prøve mer? Gi opp? Jeg har jo vært i et langvarig forhold og har barn 50%. Ønsker så veldig å være i et nytt kjæresteforhold igjen 😔 Anonymkode: bd67b...50f Har ikke noe med alder å gjøre i hvert fall. Hvorfor velger å bare date eldre menn? Hvorfor via dating-app? Er ikke de mest for sex? Hva mener du med «rolig»? Kan det kanskje oversettes til «kjedelig»? I så fall går du vel for feil menn - det finnes nok av rolige/kjedelige menn som gjerne vil ha en rolig dame. Anonymkode: d487f...6f6 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #19 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Godt eksempel på infantiliseringen av samfunnet, det der. Forøvrig enig i det du sier. Anonymkode: aff11...b05 Infantiliseringen av samfunnet? Høres ut som noe en mann på 40 sier til de som sier at det ikke er innafor at han går etter 18 åringer fordi de fortsatt er barn kunne sagt. Hjernen er ikke ferdig utviklet før man er 25. Den emosjonelle intelligensen er ikke ferdig utviklet da men utvikler seg til langt ut i 30 årene, og det er først i 30 årene at folk flest begynner å få etablert seg med egen bolig og funnet en fast jobb de trives i. Ja, i 30 årene har man såvidt nettopp blitt voksen, det er derfor man kalles ung voksen mellom 25-35 år. Dette er ikke noe infantilisering av samfunnet men ren fakta. Mennesker lever i gjennomsnitt 85 år, det vil si at du er litt over EN tredjedel inn i livet som 30 åring. Det er ingenting! For bare 5 år siden var ikke engang hjernen ferdig utviklet så det sier sitt om hvor ung man er i det store og hele bildet Anonymkode: d3762...21d 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #20 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Når mener dere man bør gi opp? Hvis jeg ikke får napp hos «vanlige» menn på datingappene? Burde jeg søke en mann som er mer «ressurssvak». Jeg får høre jeg har godt utseende og fin kropp, men har hittil blitt avvist. Er det alderen min, eller rolig personlighet? Dater bare menn noe eldre enn meg. Er den rolige typen, men kommuniserer likevel godt. Jobber som sykepleier, så kommunikasjon er en veldig stor del av jobben min. Har et enormt behov for en kjæreste og det å gjensidig være glad i noen i et forhold. Det er så viktig for meg. Tenker dere jeg burde prøve mer? Gi opp? Jeg har jo vært i et langvarig forhold og har barn 50%. Ønsker så veldig å være i et nytt kjæresteforhold igjen 😔 Anonymkode: bd67b...50f Absolutt ingen grunn til å gi opp! Jeg var 37 år og barnløs da jeg møtte drømmemannen på en datingside. Fikk på forhånd mange formaninger - også her på KG, om å senke kravene og gå for eldre og/eller ressurssvake typer som andre ikke ville ha. . Veldig glad jeg opprettholdt de kravene jeg har (bra utseende, snill, barnløs og livet på stell). For akkurat han fant jeg og i dag er vi gift og har to barn sammen. Anonymkode: 85ddd...9df 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå