AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #1 Del Skrevet 2. mai 2023 Blandet med feks ajax?Hva er blandingsforholdet? Anonymkode: 0ae3c...ce8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evybergen Skrevet 3. mai 2023 #2 Del Skrevet 3. mai 2023 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #3 Del Skrevet 3. mai 2023 Jeg vasker ikke veggene. Unntatt på badet. Bruker ikke eddik til alt. Det er ikke den magiske ingrediensen til alt som mange har fått for seg. Anonymkode: 1986d...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #4 Del Skrevet 3. mai 2023 Min erfaring er at eddik fungerer ikke til gulv, kaffetrakter, bord og overflater. Eddik fungerer i vaskemaskin og til klær som lukter, og eddik og zalo til glsss og fliser som ikke er så veldig skitne. Resten anbefaler jeg salmiakk og zalo. Anonymkode: 74cfd...3b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 3. mai 2023 #5 Del Skrevet 3. mai 2023 Eddik ersupert å blande med andre vaskemidler til vindu, bad, fliser. Men tregulv og trevegger hadde jeg ikke brukt eddik. Det er ganske uttørrende. Jeg brukte det en gang på en tre ytterdør for å holde en hannkatt vekk. Døren ble ganske uttørket der jeg hadde brukt eddik. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #6 Del Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vasker ikke veggene. Unntatt på badet. Bruker ikke eddik til alt. Det er ikke den magiske ingrediensen til alt som mange har fått for seg. Anonymkode: 1986d...794 Vasker du aldri veggene? Her vaskes vegger og tak 2 ganger i året… oftere på bad, toalett og sprutsoner på kjøkkenet. Tenk alt vi utsondrer på soverommet, matos på kjøkkenet, os fra levende lys og vedfyring på stua. I tillegg til støv, flueskitt m.m. Bor man i tillegg i nærheten av biltrafikk vil også eksos og støv trenge inn gjennom lyrer/lufting. Anonymkode: 35ab9...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #7 Del Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vasker du aldri veggene? Her vaskes vegger og tak 2 ganger i året… oftere på bad, toalett og sprutsoner på kjøkkenet. Tenk alt vi utsondrer på soverommet, matos på kjøkkenet, os fra levende lys og vedfyring på stua. I tillegg til støv, flueskitt m.m. Bor man i tillegg i nærheten av biltrafikk vil også eksos og støv trenge inn gjennom lyrer/lufting. Anonymkode: 35ab9...e34 Sprutsonen over komfyr og vannkran på kjøkkenet er jo ikke en hel vegg, og der vaskes det naturligvis, for der kommer det jo noe. Jeg bruker ikke levende lys og har heller ikke peis eller ovn, så ingen soting. Men nei, jeg vasker ikke veggene. Det anser jeg for å være unødvendig. Anonymkode: 1986d...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå