AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #1 Skrevet 2. mai 2023 Noen andre som har hatt denne problemstillingen? Ønsker ikke fylle 40 og så er mannen 30 og på sitt kjekkeste og blir sjekket opp av 22 åringer. Det stresset orker jeg ikke for meg selv når den tid måtte komme. Så menn mellom 23-26 sjekker meg stadig opp og enkelte har blitt forelsket og ønsket forhold. Når jeg har sagt vi heller kan kose oss sammen litt mer uforpliktende har jeg merket aldersforskjellen ved at de har vært barnslige og blokkert meg og så ringt på fylla og sagt de er forelsket og har det vondt etc fordi jeg ikke ønsket forhold. Ellers er det hyggelig å være med disse mennene, da de behandler meg utrolig bra og er veldig emosjonelt tilgjengelig, i motsetning til menn på egen alder og 5-10 år eldre som verken har behandlet meg bra eller ønsket mer enn tøm og røm. De har vært så kalde og avstumpa liksom. Hvilket er uaktuelt for meg så klart, men skulle så gjerne møtt en mann i 30-årene som er snill og vil noe seriøst. Eller må man ned i alder for å finne dette? Anonymkode: 3c67f...a4f
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #3 Skrevet 2. mai 2023 Sikker på at de ikke bare later som de vil bli sammen for å få sex fra en milf fantasi de har? Jeg er i 30 årene og får enormt med oppmerksomhet fra gutter i 20-årene. De kan "gamet" sitt og det hadde sikkert funket på meg om jeg var 20 men vet bedre nå. Men helt ærlig foretrekker jeg heller en yngre og hot mann enn en eldre og gubbete Anonymkode: 5910d...352 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #4 Skrevet 2. mai 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Sikker på at de ikke bare later som de vil bli sammen for å få sex fra en milf fantasi de har? Jeg er i 30 årene og får enormt med oppmerksomhet fra gutter i 20-årene. De kan "gamet" sitt og det hadde sikkert funket på meg om jeg var 20 men vet bedre nå. Men helt ærlig foretrekker jeg heller en yngre og hot mann enn en eldre og gubbete Anonymkode: 5910d...352 Ja, fordi de endrer seg og blir mer needy og vil treffes oftere utenom sex, når jeg sier det ikke er mer enn noe uforpliktende blir det ikke tatt imot bra. Selv blir jeg alltid overrasket for tar utgangspunkt i at de må synes det er gull at vi kan holde det som en seksuell flørt. Har lyst på en på min alder eller noen år eldre, ingen gubbe dog 🙈 Anonymkode: 3c67f...a4f
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #5 Skrevet 2. mai 2023 Så artig! Jeg har samme «problemet». Jeg er i begynnelsen av tretti årene og har siden jeg ble singel flørtet med to stk som var en del yngre enn meg. Jeg ser yngre ut, men tror nok desverre jeg oppfyller litt den milf fantasien ja😞 og det er jo trist å bli brukt, men går jo begge veier. Skal jeg slå meg til ro så blir det med en som er eldre enn meg. Anonymkode: c9113...944
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #6 Skrevet 2. mai 2023 Er 47 og blir lagt ann på av menn fra 22 år og oppover. De fleste blir avvist da det ganske klart kommer frem at det bare er Milf-fantasier og muligens litt Mommy-issues som ligger bak. Men har fwb på 35 og han har jeg hatt noen mnd nå. Har et veldig greit og avklart forhold, og vi vet begge at det bare er for en stund. Så nyter det så lenge jeg kan. Anonymkode: 49ac0...d4b
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #7 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen andre som har hatt denne problemstillingen? Ønsker ikke fylle 40 og så er mannen 30 og på sitt kjekkeste og blir sjekket opp av 22 åringer. Det stresset orker jeg ikke for meg selv når den tid måtte komme. Så menn mellom 23-26 sjekker meg stadig opp og enkelte har blitt forelsket og ønsket forhold. Når jeg har sagt vi heller kan kose oss sammen litt mer uforpliktende har jeg merket aldersforskjellen ved at de har vært barnslige og blokkert meg og så ringt på fylla og sagt de er forelsket og har det vondt etc fordi jeg ikke ønsket forhold. Ellers er det hyggelig å være med disse mennene, da de behandler meg utrolig bra og er veldig emosjonelt tilgjengelig, i motsetning til menn på egen alder og 5-10 år eldre som verken har behandlet meg bra eller ønsket mer enn tøm og røm. De har vært så kalde og avstumpa liksom. Hvilket er uaktuelt for meg så klart, men skulle så gjerne møtt en mann i 30-årene som er snill og vil noe seriøst. Eller må man ned i alder for å finne dette? Anonymkode: 3c67f...a4f Jeg kan bare snakke for meg selv (som mann 35+) så er ikke damer som deg aktuelle når det gjelder en seriøs relasjon (strengt tatt uansett hva slags relasjon). En 30+ dame som puler på 23 åringer er nok ikke akkurat noe som faller i smak for de fleste voksne menn. Å tro meg, menn merker typen din på lang avstand. Men seff, du kan sikkert finne en voksen mann som selv puler 20 år gamle jenter og som nå søker noe påstått "seriøst". Anonymkode: f1fe9...638 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #8 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Noen andre som har hatt denne problemstillingen? Ønsker ikke fylle 40 og så er mannen 30 og på sitt kjekkeste og blir sjekket opp av 22 åringer. Det stresset orker jeg ikke for meg selv når den tid måtte komme. Så menn mellom 23-26 sjekker meg stadig opp og enkelte har blitt forelsket og ønsket forhold. Når jeg har sagt vi heller kan kose oss sammen litt mer uforpliktende har jeg merket aldersforskjellen ved at de har vært barnslige og blokkert meg og så ringt på fylla og sagt de er forelsket og har det vondt etc fordi jeg ikke ønsket forhold. Ellers er det hyggelig å være med disse mennene, da de behandler meg utrolig bra og er veldig emosjonelt tilgjengelig, i motsetning til menn på egen alder og 5-10 år eldre som verken har behandlet meg bra eller ønsket mer enn tøm og røm. De har vært så kalde og avstumpa liksom. Hvilket er uaktuelt for meg så klart, men skulle så gjerne møtt en mann i 30-årene som er snill og vil noe seriøst. Eller må man ned i alder for å finne dette? Anonymkode: 3c67f...a4f Luksus problem hadde glatt sagt ja takk til forhold til en yngre kjekk mann. De får en jo til å føle at man lever igjen. Damer lever lengre og en mye eldre mann som er langt oppi 60 åra om noen få år ser jeg for meg i verste fall kan du ende opp som sykepleier og da blir d mer slit en moro med forhold. Anonymkode: bb941...8dd 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #9 Skrevet 3. mai 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kan bare snakke for meg selv (som mann 35+) så er ikke damer som deg aktuelle når det gjelder en seriøs relasjon (strengt tatt uansett hva slags relasjon). En 30+ dame som puler på 23 åringer er nok ikke akkurat noe som faller i smak for de fleste voksne menn. Å tro meg, menn merker typen din på lang avstand. Men seff, du kan sikkert finne en voksen mann som selv puler 20 år gamle jenter og som nå søker noe påstått "seriøst". Anonymkode: f1fe9...638 «Typen min» blir ikke riktig å si, for jeg oppsøker ikke disse mennene, jeg oppsøker jevnaldrende mens yngre menn oppsøker meg. Hva skal jeg gjøre når ingen jevnaldrende og eldre vil ha seriøst forhold eller enda verre behandler meg dårlig da? Da trekker jeg meg unna så klart Anonymkode: 3c67f...a4f 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #10 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): «Typen min» blir ikke riktig å si, for jeg oppsøker ikke disse mennene, jeg oppsøker jevnaldrende mens yngre menn oppsøker meg. Hva skal jeg gjøre når ingen jevnaldrende og eldre vil ha seriøst forhold eller enda verre behandler meg dårlig da? Da trekker jeg meg unna så klart Anonymkode: 3c67f...a4f Så hvorfor ikke prøve noen yngre som behandler deg fint? Skjønner ikke at alder skal ha så mye å si. Poenget er vel å finne en mann som en får kjemi med føler tiltrekning til og at man trives. Da spiller ikke alder så stor rolle mener jeg. Hvorfor må ha en gammel gubbe som ikke evner å behandle deg fint en gang? Anonymkode: bb941...8dd 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #11 Skrevet 3. mai 2023 Mange 40 og 50 åringener er nyskilte,i midlivskrisa og søker etter mye yngre partnere for å kompensere for sitt egen aldringsprosess, samt å "utforske" mulighetene sine før de tar kvelden. Derfor er de utilgjengelige. Ikke noe tap for deg. Gå heller etter hvem du har kjemi med, men hold deg unna 20 åringene. Blir bare drama. Anonymkode: 709e4...98b 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #12 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Noen andre som har hatt denne problemstillingen? Ønsker ikke fylle 40 og så er mannen 30 og på sitt kjekkeste og blir sjekket opp av 22 åringer. Det stresset orker jeg ikke for meg selv når den tid måtte komme. Så menn mellom 23-26 sjekker meg stadig opp og enkelte har blitt forelsket og ønsket forhold. Når jeg har sagt vi heller kan kose oss sammen litt mer uforpliktende har jeg merket aldersforskjellen ved at de har vært barnslige og blokkert meg og så ringt på fylla og sagt de er forelsket og har det vondt etc fordi jeg ikke ønsket forhold. Ellers er det hyggelig å være med disse mennene, da de behandler meg utrolig bra og er veldig emosjonelt tilgjengelig, i motsetning til menn på egen alder og 5-10 år eldre som verken har behandlet meg bra eller ønsket mer enn tøm og røm. De har vært så kalde og avstumpa liksom. Hvilket er uaktuelt for meg så klart, men skulle så gjerne møtt en mann i 30-årene som er snill og vil noe seriøst. Eller må man ned i alder for å finne dette? Anonymkode: 3c67f...a4f Mulig du er umoden i forhold til aldere,det er jo noe vi menn merker fort. Vi orker ikke umodne damer, da er du nok mer interessent for yngre menn. Anonymkode: 47e17...44d
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #13 Skrevet 3. mai 2023 Uff, så grusomt å bli sjekket opp av yngre menn med stramme kropper og masse sexlyst😭 So what om de har en milf fantasi. Alle "bruker" hverandre når det kommer til samleie og forhold. Slik har det alltid vært og kommer alltid til bli. Synes at dette anspente forholdet mange kvinner har til alder er rett og slett latterlig. Vi lever en gang, noen av dere med stiv overleppe, mens vi andre koser oss. Det går fort så senk skuldrene er mitt tips. Anonymkode: 4e575...0df 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #14 Skrevet 3. mai 2023 36 minutter siden, AnonymBruker said: Mulig du er umoden i forhold til aldere,det er jo noe vi menn merker fort. Vi orker ikke umodne damer, da er du nok mer interessent for yngre menn. Anonymkode: 47e17...44d Tvert imot er jeg veldig moden for alderen, har opplevd mye tidligere som har gjort meg reflektert og empatisk. Blitt beskrevet som en veldig snill og rolig person. Og er der det går dårlig med eldre menn for føler de har brukt dette mot meg og utnyttet meg fordi jeg er forsiktig og ikke så flink med grensesetting. Så har de blitt helt pyton mot meg når de ikke «har bruk « for meg lenger. Bruk og kast. Skulle tro det var omvendt at yngre menn var mer slik men syns de er så gode med meg at jeg blir nesten litt rørt av enkelte, er så koselig med menn som ikke er harde og viser mye følelser Takker for alle svar 🥰 kanskje det ikke er så alt for dumt å gi de yngre en sjans, vil ikke 10 år ned men litt yngre er kanskje ok. Selv om jeg stresser ved tanken på når jeg er den eldste og ikke ser like fin ut lenger, det blir litt sårbart Anonymkode: 3c67f...a4f 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #15 Skrevet 3. mai 2023 56 minutter siden, AnonymBruker said: Mange 40 og 50 åringener er nyskilte,i midlivskrisa og søker etter mye yngre partnere for å kompensere for sitt egen aldringsprosess, samt å "utforske" mulighetene sine før de tar kvelden. Derfor er de utilgjengelige. Ikke noe tap for deg. Gå heller etter hvem du har kjemi med, men hold deg unna 20 åringene. Blir bare drama. Anonymkode: 709e4...98b Går ikke helt opp til 50, 41 er vel eldste jeg har datet. Som regel datet mellom 32-41, og mange har vært i samboerskap eller har småbarn. Har vært samboer selv i tyveårene, men ikke utilgjengelig slik som de fremstår. Enig 20 er for ungt, hadde ikke følt noe kjemi med en på 20 heller tror jeg 🙈 takk for svar Anonymkode: 3c67f...a4f
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #16 Skrevet 3. mai 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Mulig du er umoden i forhold til aldere,det er jo noe vi menn merker fort. Vi orker ikke umodne damer, da er du nok mer interessent for yngre menn. Anonymkode: 47e17...44d Oi, den var ny! Menn jager da altfor unge damer over en lav sko Anonymkode: abc45...32f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå