AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #1 Del Skrevet 2. mai 2023 Prøver på nytt her.. på cd 25 testet jeg positivt på cb-tidlig. To dager etterpå var testene negative igjen, og jeg har testet meg utallige ganger etter dette når mensen aldri kommer.. det er nå 15 dager siden testen ble negativ, jeg er på cd 41 i dag… har dog symptomer på graviditet og de kom 2-3 dager etter første negative test, og siden testene er negative har jeg jo slått det fra meg, så det er jo ikke innbilning heller.. når burde man kontakte lege? Er det slik at man kan ha en MA så tidlig? At kroppen bare ikke rydder opp? De ville jo ikke sett noe på ultralyd engang liksom, så det er vel ikke stort å gjøre med det da? Anonymkode: 1ddf2...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #2 Del Skrevet 2. mai 2023 Ta en ny graviditetstest. Hvis den og er negativ så er du nok ikke gravid. Man tar kontakt med lege dersom mensen uteblir i 6 mnd. At du fikk positiv test på feilbruk av graviditetstester med å teste lenge forventet mens er trolig bare et feilsvar på en test. Anonymkode: 4e7ea...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #3 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ta en ny graviditetstest. Hvis den og er negativ så er du nok ikke gravid. Man tar kontakt med lege dersom mensen uteblir i 6 mnd. At du fikk positiv test på feilbruk av graviditetstester med å teste lenge forventet mens er trolig bare et feilsvar på en test. Anonymkode: 4e7ea...388 Jeg testet meg i går, det er negativt. Ikke kan jeg tro at det var feilsvar på en test heller, når jeg var 10-11 dpo da jeg testet. Den var helt tydelig positiv, to stk! Og to dager etterpå ble den negativ igjen, og derfor tenker jeg at det har skjedd en kjemisk graviditet. Synes det begynner å dra seg litt langt med å vente på en blødning nå, og lurer derfor på når man kontakter legen i en sånn situasjon.. Anonymkode: 1ddf2...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #4 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg testet meg i går, det er negativt. Ikke kan jeg tro at det var feilsvar på en test heller, når jeg var 10-11 dpo da jeg testet. Den var helt tydelig positiv, to stk! Og to dager etterpå ble den negativ igjen, og derfor tenker jeg at det har skjedd en kjemisk graviditet. Synes det begynner å dra seg litt langt med å vente på en blødning nå, og lurer derfor på når man kontakter legen i en sånn situasjon.. Anonymkode: 1ddf2...e41 Hvor sterke var testene? Ble de sterkere? Anonymkode: b19e0...b32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #5 Del Skrevet 3. mai 2023 Ville ventet til dagen du forventer neste menstruasjon, og om mensen ikke da kommer, ville jeg ringt lege. Ikke vent 6 mnd som foreslås over her, det er bare tull. Høres ut som du har hatt en kjemisk graviditet, har opplevd det en gang selv også. Fikk dog mensen, men fire dager etter jeg egentlig skulle hatt den, så gikk ikke så lang tid, alrså syklusdag 32. Anonymkode: 31e23...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #6 Del Skrevet 3. mai 2023 Ved sa eller kjemisk kommer mensen stort sett innen 6 uker igjen. Anonymkode: 76d3c...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå