Gå til innhold

Hotell i Oslo

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bristol er fantastisk! Det hotellet er virkelig dekadent, og det ville vært mitt førstevalg. Ellers er the Thief fint (gjerne oppgrader rommet), deilig med basseng og frokosten er nydelig. Jeg har også hørt mye godt om Sommero og Amerikalinjen. 

Anonymkode: 24c51...588

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg blir tjukk av penger vil jeg gjerne prøve ut The Thief ei natt eller to. Men som nevnt over, Bristol har herlig frokost, The Hub er overbefolket, men har godt utvalg. Ellers er det ingen steder jeg har testet ut, som utmerker seg - som jeg har testet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser ut som kanskje The Thief eller Bristol blir stedet for oss. 
Nyttig med alle tilbakemeldingene for oss som tidligere bare har valgt rimligste løsning tidligere, men generelt bodd lite på hotell i Oslo da vi oftest har overnattet privat siden vi flytta derfra. 
-ts

Anonymkode: f7cc7...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.5.2023 den 22.48):

Hvis du vil ha luksksfølelse er det kun Grand Hotell, Bristol eller The Hub syns jeg men disse koster flesk og passer bedre for bryllupssnatt eller valentines day med en partner. 

Skal du bare ha en natt alene ville jeg valgt noe billigere, med mindre du er rik og kan booke deg en spadag på Grand hotel eller The Hub :)

Anonymkode: ce93e...8d0

AnonymBruker skrev (På 2.5.2023 den 23.00):

Da anbefaler jeg virkelig Grand Hotell. Flott restaurant der og også kort vei til sentrums andre fine restauranter på Aker Brygge 5 minutter spasertur unna. Og spa på Grand Hotell :)

Har feiret årsdag med mannen der og det var så luksus og flott. Man får virkelig den luksuriøse følelsen av å booke ikke de billigste rommene men neste prisklasse. Du ser bilder av rommene på nettsiden. 

Du jobber nok på Grand Hotel…

Anonymkode: 8448c...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotel Continental, Sommerro, The Thief eller Amerikalinjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.5.2023 den 22.46):

Du jobber nok på Grand Hotel…

Tviler på at de som jobber på Grand hotel egentlig bryr seg noe særlig om at en tilfeldig fra kvinneguiden skal bo akkurat der…

Anonymkode: 6c4aa...c19

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg velger Bristol når jeg skal flotte meg litt ekstra. Bor mye på hotell i Oslo, og synes Bristol gir den følelsen av å unne seg noe ekstra. Veldig bra frokost også. 

Anonymkode: 6b95f...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
alabaster skrev (På 2.5.2023 den 23.04):

Sommerro eller Amerikalinjen!

Det var disse to jeg hadde tenkt til å skrive også. Utrolig god og annerledes frokost, og gjennomført stil på begge hotellene. 

Anonymkode: 0a9d0...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opera er veldig fint! Superior rom i 10. etasje med balkong mot Karl Johan. Eller business med veranda med utsikt litt forbi Deichmanske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
cerruti skrev (5 timer siden):

Opera er veldig fint! Superior rom i 10. etasje med balkong mot Karl Johan. Eller business med veranda med utsikt litt forbi Deichmanske. 

Jeg synes Opera har tapt seg litt. Dårligere kvalitet på frokosten, hadde konferansemiddag der to dager, hvor den første var rett ut dårlig. 

Anonymkode: 68365...faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi overnattet et par netter på The Thief i fjor. Rommet var helt lydisolert og frokosten var nydelig, alt i alt et perfekt opphold for å pleie kjærligheten. 

Anonymkode: 1da44...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vi overnattet et par netter på The Thief i fjor. Rommet var helt lydisolert og frokosten var nydelig, alt i alt et perfekt opphold for å pleie kjærligheten. 

Anonymkode: 1da44...5fb

"Pleie kjærligheten" 😂😂 hva betyr det egentlig? Hotellknull? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

"Pleie kjærligheten" 😂😂 hva betyr det egentlig? Hotellknull? 

Lurer jeg og på. Spesielt siden hun i samme setning nevnte at rommet er helt lydisolert :hoho: Er det egne rom for høylytt knulling på det hotellet da? :skratte: Altså, man skal skrike riiiiimelig høyt før naboen hører noe, selv på vanlige hoteller med vanlige vegger som ikke er "helt lydisolerte".  

Anonymkode: 47cd5...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.5.2023 den 22.48):

Hvis du vil ha luksksfølelse er det kun Grand Hotell, Bristol eller The Hub syns jeg men disse koster flesk og passer bedre for bryllupssnatt eller valentines day med en partner. 

Skal du bare ha en natt alene ville jeg valgt noe billigere, med mindre du er rik og kan booke deg en spadag på Grand hotel eller The Hub :)

Er ikke the hub ganske standard + hotell? Har ikke vært der selv, men trodde ikke det var et luksuriøst hotell?

Anonymkode: 07db5...d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er ikke the hub ganske standard + hotell? Har ikke vært der selv, men trodde ikke det var et luksuriøst hotell?

Anonymkode: 07db5...d40

The Hub har gode senger, det skal de ha. Og superior-rommene har det lille ekstra, du opplever ikke å bo i en standard «boks» slik som mange hotellrom oppleves. Litt «luxus-følelse». Men sist jeg skulle bo der, valgte jeg det vekk. Den frokosten er «for mye», hva skal man med alle valgene? 15 ulike frø liksom? Og når frokosten er full, da er det fryktelig masete der, nesten kaotisk. Ingen hyggelig, romantisk stund, bare stress for å bli ferdig i din tildelte slot-tid. 

Endret av reiseglad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...