Gå til innhold

Hotell i Oslo

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har erfaringer med hotell i Oslo som kan komme med tips?

Skal bo ei natt i Oslo, første natt sammen borte uten barn bortsett fra fødselen til yngstemann(og det telles ikke 😆) og vil gjerne et lite hakk opp fra det billigste for å få litt luksusfølelse. Ønsker også hotell med god frokost. 

Anonymkode: f7cc7...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bristol kanskje? Noen av de nyere Clarion-hotellene?

Anonymkode: 68365...faa

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du vil ha luksksfølelse er det kun Grand Hotell, Bristol eller The Hub syns jeg men disse koster flesk og passer bedre for bryllupssnatt eller valentines day med en partner. 

Skal du bare ha en natt alene ville jeg valgt noe billigere, med mindre du er rik og kan booke deg en spadag på Grand hotel eller The Hub :)

Anonymkode: ce93e...8d0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis du vil ha luksksfølelse er det kun Grand Hotell, Bristol eller The Hub syns jeg men disse koster flesk og passer bedre for bryllupssnatt eller valentines day med en partner. 

Skal du bare ha en natt alene ville jeg valgt noe billigere, med mindre du er rik og kan booke deg en spadag på Grand hotel eller The Hub :)

Var litt utydelig. Er sammen med mannen, bursdagsgave til hverandre, med fancy middag og hele pakka. Etter snart 4 år uten fly eller hotell kan vi unne oss litt 😅

-ts

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var litt utydelig. Er sammen med mannen, bursdagsgave til hverandre, med fancy middag og hele pakka. Etter snart 4 år uten fly eller hotell kan vi unne oss litt 😅

-ts

Da anbefaler jeg virkelig Grand Hotell. Flott restaurant der og også kort vei til sentrums andre fine restauranter på Aker Brygge 5 minutter spasertur unna. Og spa på Grand Hotell :)

Har feiret årsdag med mannen der og det var så luksus og flott. Man får virkelig den luksuriøse følelsen av å booke ikke de billigste rommene men neste prisklasse. Du ser bilder av rommene på nettsiden. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen takk for tips! Da har jeg fått begrensa det noe 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

The Thief eller Amerikalinjen, men oppgrader rom litt. 

Anonymkode: 6f010...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Hub! God beliggenhet, en svært god og innholdsrik frokostbuffet og ikke minst deilige senger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
FriSomFuglen skrev (7 minutter siden):

The Hub! God beliggenhet, en svært god og innholdsrik frokostbuffet og ikke minst deilige senger.

Bodde der i påsken og synes frokosten var ganske dårlig. 

Anonymkode: 20c15...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Bodde der i påsken og synes frokosten var ganske dårlig. 

Anonymkode: 20c15...6d2

Jøss, da har det skjedd dramatiske endringer siden sist jeg bodde der i så fall.

Kan du gi oss litt mer kjøtt på benet? Hva konkret var det du ikke var fornøyd med? Personlig synes jeg de har hatt en av byens beste frokoster, både på kvalitet og variasjon/utvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
FriSomFuglen skrev (48 minutter siden):

Jøss, da har det skjedd dramatiske endringer siden sist jeg bodde der i så fall.

Kan du gi oss litt mer kjøtt på benet? Hva konkret var det du ikke var fornøyd med? Personlig synes jeg de har hatt en av byens beste frokoster, både på kvalitet og variasjon/utvalg.

Sett mot hoteller som Amerikalinjen, Bristol, særlig the Thief, men også sammenlignbare hoteller i prisklasse som Opera og Clarion Bjørvika. Så er den dårlig.

Den er for preget av samlebånd og businesshotell, for stor, mat som blir liggende for lenge, lite tilberedning "over disk" dårlig valg i fresspressede drikker som juice og smoothies, lite utover det du forventer på en standard frokostbuffet. Og ikke minst rimelige valg, uten innslag av spesialvarer. Elendig kaffeautomat. 

Frokostsalen er for stor, for tett, til tider for stort rush av folk. Til tider mangelfull vask og dekking av bord mellom besøk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sett mot hoteller som Amerikalinjen, Bristol, særlig the Thief, men også sammenlignbare hoteller i prisklasse som Opera og Clarion Bjørvika. Så er den dårlig.

Den er for preget av samlebånd og businesshotell, for stor, mat som blir liggende for lenge, lite tilberedning "over disk" dårlig valg i fresspressede drikker som juice og smoothies, lite utover det du forventer på en standard frokostbuffet. Og ikke minst rimelige valg, uten innslag av spesialvarer. Elendig kaffeautomat. 

Frokostsalen er for stor, for tett, til tider for stort rush av folk. Til tider mangelfull vask og dekking av bord mellom besøk. 

Takk for oppklaring. Jeg er en enkel sjel i matveien. Jeg følte ikke at det manglet noe, og det dekket mine behov. 🙂

Men jeg er enig i det du skriver om selve frokostsalen. Treffer du på et dårlig tidspunkt blir det lett en masete opplevelse med veeeldig mye folk. Og jeg er også enig i at de kunne hatt bedre kapasitet til «over disk».

Men alt i alt: Jeg kommer glatt til å bo på The Hub igjen – selv om heissystemet kan være litt irriterende i rushen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hotel Cæsar er det beste hotellet. 

Anonymkode: 47cd5...dd4

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...