Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er de like ømme hver gang eller kan det variere fra syklus til syklus?

Anonymkode: 95f23...fcd

AnonymBruker
Skrevet

Forskjellig. 

Anonymkode: a727a...8db

• Liker 1
Skrevet

Det varierer, enkelte ganger har jeg 0 pms plager og 0 ømme bryst, og enkelte ganger er de ømme fra eggløsning til mensen og vokser en cup størrelse over natten før de "slipper" første dag av mensen. Det er litt hipp som happ

AnonymBruker
Skrevet

Det varierer. Noen ganger er de så vonde at jeg får dødsvondt bare av å ta bhen av og på så jeg må gjøre det kjempesakte og fortsatt kjennes ut som noe alvorlig galt, andre sykluser bare litt ømme 

Anonymkode: 7edef...d49

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det varierer veldig..

Noen ganger er de så ømme at det er vondt når toppen/genser berører brystvortene..

AnonymBruker
Skrevet

Varierer veeeldig. Noen mnd starter d før el og andre mnd kommer d ikke i d heletatt.. 

Anonymkode: e39ee...49c

AnonymBruker
Skrevet

Varierer veldig. Noen ganger så ømme at det å ta av bh'en er sykt vondt. Andre ganger kun bitte litt ømme.

Anonymkode: 7fa69...fb0

AnonymBruker
Skrevet

Varierer. 

Anonymkode: ccb3c...820

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.5.2023 den 21.45):

Som flere har skrevet - ikke hver gang. For min del er det enten ingenting, eller hele pakka med ømme bryster, vond mage og økt lyst på sjokolade :D

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg gikk på hormonspiral så var de helt sprengt og vonde alle sykluser jeg hadde med den i. Ble klin kokos gæren om typen bare så på puppene mine. Var så vonde. Nå går jeg ikke på prevensjon lenger og da varierer det veldig. Noen ganger blir jeg sykt oppblåst og får store pupper; andre ganger merker jeg ingenting.. og noen ganger er det niplene som blir såre og vonde.

Anonymkode: 58c34...ea0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.5.2023 den 21.45):

Varierer veldig. Noen ganger blir de ømme så tidlig som fra eggløsning frem til mens. Da gjerne så ømme at det er smertefullt og gjerne såre brystvorter i tillegg. Da tror jeg ofte jeg er gravid… Andre ganger har jeg ikke ømme brystvorter i det hele tatt. Denne gang fikk jeg bare bittelitt ømme brust dagen før og samme dag som mens. Så ja dette varierer veldig fra syklus til syklus.

Anonymkode: fabed...2e7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ømme bryster en uke før mensen. Styrken varierer.

Ellers føler jeg meg stygg og feit hele den uken.

Vann i kroppen, klær blir trange, grå/tørr/kvisete hud, poser under øynene og tørt hår som legger seg flatt og stygt. Jeg er også ekstra følsom og sårbar og blir lett irritert.

Søtsuget begynner forsiktig 10 dager før og 2 - 3 dager før er matlyst og søtsug sterkere og 1 dag før mensen er søtsuget/matlysten ekstrem stor. Da kan jeg spise opp ett helt kjøkken.

Mensen er dritt uken før, men det hjelper å tenke at det bare er mensen og det går snart over, også unner jeg meg noe ekstra godt med god samvittighet den uken og gjør ting som er bra for meg og unngår å gjøre ting som krever mye den uken. 

Det blir nesten som en luksus uke for meg, fordi jeg kjemmer meg ekstra godt opp. Også når mensen er over får jeg en lykke boost, mer energi og jeg føler meg slank og vakker igjen.

Jeg er nå i denne uken og i morgen skal jeg spise masse masse snadder og kose meg. Jeg skal hå på yoga og gjøre masse godt for meg selv. Jeg liker mensen, den er rutine for meg og jeg elsker følelsen av å bli vakker igjen og den energien jeg får etter mensen.

Anonymkode: b91c3...450

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...