AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #1 Del Skrevet 2. mai 2023 Hei! Jeg har hatt fryseforsøk hos Riksen. Det står at når en har vært på ultralydundersøkelse vil en få beskjed om å slutte med progynova og cyclogest. Jeg fikk ikke ultralyd hos Riksen/Ullevål da de ikke hadde kapasitet så fikk aldri beskjed om nøyaktig når jeg skulle slutte. Jeg har fulgt bare normal prosedyre på alt. Så er det 10+0 som er vanlig å få beskjed om å stoppe? Anonymkode: 80db1...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #2 Del Skrevet 2. mai 2023 Hei! Det er det som er vanlig, men jeg turte ikke slutte i uke 10. Jeg trappet forsiktig ned frem til uke 13, så sluttet jeg etter TUL + Nipt test. Da følte jeg meg tryggere på at det kom til å gå bra tror egentlig ikke det har noe å si, men jeg mistet engang før, og var livredd for å miste igjen Anonymkode: 9a4b9...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 2. mai 2023 #3 Del Skrevet 2. mai 2023 Tror noen anbefaler frem til uke 13 ihvertfall, men uansett må du nesten høre med behandlende lege om disse tingene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå