Gå til innhold

Kollega som ikke godkjenner venneforespørsel på Facebook.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en kollega jeg jobber en del med, som ikke godkjenner venneforespørselen min, men personen er venn med flere andre kolleger. Syns bare det er litt rart.

Anonymkode: 50122...c14

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du liksom bli venn med kolleger på Facebook? Er dere gode og nære kolleger? Hvis ikke, så forstår jeg godt at hen ikke godtar. Det er jo litt kleint å sende venneforespørsel til kolleger og bekjente, de aller fleste over en viss alder er ikke interessert i masse folk de ikke egentlig kjenner, på vennelisten sin. 

Anonymkode: de7be...a2c

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Du fikk nok svar i forrige tråden din 

Anonymkode: b5399...5d2

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har en kollega jeg jobber en del med, som ikke godkjenner venneforespørselen min, men personen er venn med flere andre kolleger. Syns bare det er litt rart.

Si opp

Anonymkode: c702b...2f2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen er ekstremt trege på å godkjenne. Bare la forespørsel stå og er den ikke godkjent om noen mnder så er gjerne vedkommende en kjipere person enn du trodde som mener seg for god til å være venn med deg på nett også. 

Anonymkode: 7f086...858

AnonymBruker
Skrevet

Det der er en greie: at man skal være forpliktet til å ha ALLE kollegaene på fb fordi man har noen. Forpliktelsesvenner og ikke fordi relasjonen er bra. 

Må dere forplikte dere å fysisk være like god venner med alle på jobben også? Så det ikke blir urettferdig? 

Anonymkode: 4e579...91d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men altså… Jeg er Fb-venn med noen kollegaer på jobben, men om noen av de andre, nyere kollegaene har sendt meg en venneforespørsel de siste årene, har jeg eventuelt ikke fått det med meg. Jeg er sjelden inne på Facebook mer, og de gangene jeg er det, glemmer jeg i hvert fall å gå inn og se om det har kommet venneforespørsler. 

Anonymkode: 3d771...fd1

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men altså… Jeg er Fb-venn med noen kollegaer på jobben, men om noen av de andre, nyere kollegaene har sendt meg en venneforespørsel de siste årene, har jeg eventuelt ikke fått det med meg. Jeg er sjelden inne på Facebook mer, og de gangene jeg er det, glemmer jeg i hvert fall å gå inn og se om det har kommet venneforespørsler. 

Anonymkode: 3d771...fd1

Samme her . Fb er jo litt «last year « . Kan gå dagesvis mellom jeg ser innpå der. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke ha alle kollegaene mine på fb. Hva er poenget? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at du ikke bør ta det personlig, så lenge dere går godt overens i virkeligheten.

Anonymkode: ccb2f...3b5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg vil ikke ha alle kollegaene mine på fb. Hva er poenget? 

Alle andre utenom om meg.  Synes jeg er merkelig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg godkjenner bare kollegene jeg liker på FB. Mange er sykt irriterende, men jatter med dem på jobb for å ikke lage dårlig stemning. 

Anonymkode: f799f...3f9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg godkjenner bare kollegene jeg liker på FB. Mange er sykt irriterende, men jatter med dem på jobb for å ikke lage dårlig stemning. 

Anonymkode: f799f...3f9

Da er jeg den eneste som ikke er likt i så fall. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du fikk nok svar i forrige tråden din 

Hvilken annen tråd? 

AnonymBruker
Skrevet

Der ser du problemet med sosiale media...skaper enda mer problemer mentalt for folk.

Derfor har jeg INGEN sosiale media, det er bortkasta tid og bullshit! Holder å lese surr på KG.

Anonymkode: bdc7c...93f

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje personen sjeldent er innlogget på facebook?

Jeg deaktiverer facebooken fra en tid til annen, kan også gå flere måneder mellom hver gang jeg er innlogget. Forstår ikke hvorfor du henger deg opp i dette TS. 

Anonymkode: fe4bc...97a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Alle andre utenom om meg.  Synes jeg er merkelig. 

Hvor ofte er personen aktiv på FB? 

Jeg har mange venner på FB, og var veldig aktiv før, nå kan det gå lang tid utenat jeg åpner appen, og jeg har slått av notifications... 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kun venn med to personer fra jobb. Dette fordi vi har kjent hverandre i nå 5,5 år og jobbet veldig tett. Da føler jeg at jeg faktisk kjenner disse personene. 
Folk jeg kun ser på jobb, snakker med en gang i bland, og gjerne har jeg ikke kjent dem så veldig lenge - føler jeg ikke at jeg kjenner godt nok til å ha som fb venn.

Anonymkode: 295b6...9da

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater å få venneforespørsler fra kollegaer. Later som jeg ikke har sett dem. Og håper de tar hintet

Anonymkode: 6ca5f...9e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Opplevd det samme jeg og. 
Her på KG skal vi liksom ikke ta noe personlig, men jeg tror det ligger ofte noe personlig bak.

Har flere slike eksempler. 
Men jeg er blitt så kynisk tilbake hvis jeg tilfeldig oppdager at noen har slettet meg på fb uten grunn (jeg er ikke aktiv utenom å gratulerer folk med dagen), så gidder jeg ikke å hilse neste gang jeg treffer på dem. Og jeg treffer ofte tilfeldig på folk pga jobbrelaterte ting og sammenkomster blant venner (da er dem rett og slett luft for meg). 

Anonymkode: 57a45...5fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...