Gjest Melk Skrevet 5. januar 2006 #1 Skrevet 5. januar 2006 Min bestemor har gitt bort cd'er i julegave uten forsegling, fikk de i posten først i går. Har begge fra før. Er det mulig å få byttet dem, eller er det helt umulig? De er ikke brukt eller tatt ut av coveret.
Gjest lilletroll Skrevet 5. januar 2006 #2 Skrevet 5. januar 2006 Det er jeg 99,9% sikker på at du ikke får....tenk hvor lett det er da å kjøpe cd for så å kopiere, for så å bytte, for så å kopiere, for så å bytte.....sinnsykt billig måte å få seg en bra cd samling, da...
HM ansatt Skrevet 5. januar 2006 #3 Skrevet 5. januar 2006 Tviler på det...da har jo ikke bedriften noe garanti for at CD'en ikke er brukt...
Gjest Melk Skrevet 5. januar 2006 #4 Skrevet 5. januar 2006 Jeg skjønner jo det. Men hadde kanskje håpet på at noen butikker var litt snille nå rett etter jul.... Gamle damer 'ass! De i butikken burde spørre folk om slikt når de handler.
lillesky Skrevet 5. januar 2006 #5 Skrevet 5. januar 2006 Jeg ville tatt cdene med til butikken og spurt, si at du fikk den av bestemor. Jeg tror ikke de vil bytte, men det er mulig de er, som du håper, snille nå ettter jul. Spesielt hvis det er populære cder.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #6 Skrevet 5. januar 2006 Jeg har klart å bytte cder som ikke var forseglet. Bare å spørre pent
kallamilla Skrevet 5. januar 2006 #7 Skrevet 5. januar 2006 Jeg har problem med å få byttet en cd med forsegling som jeg ikke vet hvor er kjøpt. Forseglinga er helt blank. Har spurt på Musikkverket og en kjede til (husker ikke hvilken) men har fått nei. Nå tenkte jeg å prøve på en bensinstasjon....
Gjest Gjest_jane how_* Skrevet 5. januar 2006 #8 Skrevet 5. januar 2006 Du kan sikkert bytte den på en bruktbutikk, mot en brukt cd (om det ikke er riper i den har det ikke så mye å si om noen har eid den før?). Noen bruktbutikker kjøper også inn nye cder, de er sikkert litt slappere med forsegling, så om de ser at cden din ikke har riper, er det gode muligheter for å bytte den i en ny.
Hu i Svingen Skrevet 5. januar 2006 #9 Skrevet 5. januar 2006 Lurer på om ikke Free Record Shop bytter CD'er uten forsegling? Mener jeg leste noe om det i romjulen...
Veslejenta Skrevet 5. januar 2006 #10 Skrevet 5. januar 2006 Jeg leste et eller annet sted at enkelte musikkforretninger bytter CD uten forsegling hvis det var en CD utgitt i 2005 og coveret og CDen så like fin ut. Men husker jo ikke hvilke steder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå