Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skjer på et party med Mary kay?

får alle full behandling og blir sminket? eller bare vertinnen? eller ingen?

er det noen vertinnegave ol?

hva serverer man?

er det tilbud?

*ei venninne har startet , og jeg har lovet henne å ha et party hos meg etetrhvert..*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Myyyyysaaaaaan..... Jeg ble nysgjerrig jeg også. Ei veninne av ei veninne har begynt, og det kan hende jeg også blir bedt på party en gang.

Gjest gjest1
Skrevet

Hei folkens -

Mary Kay-konsulentene holder "kurs". Jeg liker egentlig ikke å kalle dem det, men de fungerer ikke som vanlige parties. Det er maks 6 gjester tilstede inkl, vertinnen, og alle sitter rundt et bord og får hvert sitt speil, hver sin brikett til produktprøver og så får man prøve produktene rett på sin egen hud i ansiktet, der de jo faktisk skal brukes. Man renser huden der og da, under veiledning av konsulenten, som på forhånd skal ha foretatt en forhåndstest av hudtypen din for at du skal få riktige produkter til din hud.

Vanligvis er det TimeWise serien som gjennomgås, den passer de fleste med mindre man har veldig sensitiv hud, da kan den bli litt tøff. Den finnes for normal til tørr og normal til fet.

Etter rensen, påfører man fuktighetskremen som hører til serien, og en foundation som hun også har funnet frem på forhånd ved å prøve på kinnbenet ditt. Altså ikke på håndbaken som du får prøve i parfymeriet.

Etter rens, fukt og foundation, kan hun gi dere en nøytral rougeprøve og leppestift, bare for at dere ikke skal se helt flate og fargeløse ut i ansiktet fordi foundationen jo jevner ut hudfargen.

De som har deltatt på et hudpleiekurs og kjøpt grunnpakken, har krav på en gratis makeupveiledning på et senere avtalt tidspunkt. Jeg pleier å tilby mine kunder det, enten de kjøper full serie eller ikke. Føles så kjipt ellers, og jeg liker å drive kjøpepress heller.

Kundene mine får alltid i begynelsen av kurset beskjed om at jeg ikke vil at de skal bestille noe bare for å bestille, for verken jeg, dem eller konsernet er tjent med produkter som står og råtner urørte i skap rundt omkring. De setter pris på det.

Det er opp til konsulenten selv hva du skal få i vertinnegave, om du skal få prosenter av salget eller en gave hun har bestemt på forhånd. Vi er selvstendig næringsdrivende og ikke underlagt selskapet i så måte.

Det er også kampanjer rundt omkring i løpet av året på forskjellige produkter.

Under kurset vil hun antakelig også snakke om tilleggsprodukter som hun ikke nødvendigvis lar dere prøve, annet enn for å kjenne på konsistensen, det kommer jo stadig nye ting.

Jeg kan på det varmeste anbefale et kurs, og testing av produktene. I alle de år jeg har levd og prøvd hudpleieprodukter har jeg ikke funnet noe som slår MK. Og jeg har hatt vanskelig hud så jeg har prøvd det meste. MK har jeg nå brukt i ca fem år. Jeg er superfornøyd. Og ikke fordi jeg er programforpliktet til å si det.

En annen god ting med MK er at man har 100% fornøydhetsgaranti. Pengene tilbake dersom man ikke er fornøyd. Får man det i noe parfymeri?

Skrevet

takk for svar!

hva er "grunnpakken"?

pleier det å være noe servering etetrpå på disse kursene? blir det tid til det liksom??

Skrevet

Vil bare nevne at Mary Kay er et vanvittig populært produkt i opprinnelseslandet USA. Der har de vært etablert som merkevare i mange år. Jeg er en del på et amerikansk forum hvor blant annet make-up og hudpleie diskuteres, og der får MK veldig mye skryt.

Vet faktisk om enkelte hudpleiesalonger i Norge også som er såpass fornøyde med produktene at de har valgt å selge dem selv. :)

Ellers vil jeg i grunnen bare si takk for all infoen fra mysan. :smilbla:

Skrevet

Vet flere på jobben buker dette, og sverger til det. Så det er nok mange som er fornøyd med det..

Skrevet

Har akkurat fått anbefalt Mary Kay produkter på det varmeste fra flere godt voksne damer. Dette hørtes veldig bra - og jeg er på jakt etter hvor jeg kan få testet produktene og hvem som forhandler dem.

Noen som kjenner til forhandlere i Rogaland - Stavanger - Sandnes

Skrevet
takk for svar!

hva er "grunnpakken"?

pleier det å være noe servering etetrpå på disse kursene? blir det tid til det liksom??

Grunnpakken består av en 3-in-1 cleanser, en moisturizer, makeupfjerner og en foundation.

Selve kurset tar en times tid, etter det skal konsulenten ha en en-til-en samtale med hver enkelt, da er tiden inne for servering hvis du ønsker det. Da prater hun i fred og ro med hver enkelte, mens de andre koser seg med det du velger å servere.

Har akkurat fått anbefalt Mary Kay produkter på det varmeste fra flere godt voksne damer. Dette hørtes veldig bra - og jeg er på jakt etter hvor jeg kan få testet produktene og hvem som forhandler dem.

Noen som kjenner til forhandlere i Rogaland - Stavanger - Sandnes

Gå inn på www.marykaynorway.no . Der finner du en link som heter Finn konsulent.. eller noe i den dur. Der kan du legge inn postnummeret ditt, og så kommer aktuelle konsulenter i området opp, helt vilkårlig, så du kan gjerne prøve flere ganger til du finner en som er nær deg.

dessverre er det ikke alle som er registrert som har tegnet seg på denne funksjonen, men det er verdt et forsøk.

Finner du ingen på den siden, så gi meg et pm så skal jeg se om jeg kan lokalisere noen for deg andre veier.

Skrevet

jeg er på jakt etter en ny god hudpleie serie...

sliter med kviser og tørr hud. trenger en god rens og fuktighetskrem. makeup-fjerner er jo også kjekt å ha;)

så jeg lurer på.. hva koster grunnpakken da???

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg må bare få si at jeg er veldig misfornøyd med produktene til Mary Kay :forvirret:

Jeg har vært på to slike party og blir like oppgitt av både forhandleren og produktene. De sminkeproduktene jeg har prøvd forsvinner med en eneste gang! Jeg prøvde en øyenskygge som jeg også kjøpte, men den forsvinner i løpet av et par timer, selv om jeg bruker en spesiell underlagsgel (ikke mary Kay) slik at det skal sitte lengre. Lipglossen jeg prøvde forsvant i løpet av 10-15 min!

Jeg synes sminkefjerneren svir forferdelig og jeg reagerer sjelden på slikt...

Det virker forsåvidt som at forhandlerene har litt peiling, men de sier det samme alle sammen... :forvirret: Jeg synes heller ikke de har spesielt oppdaterte sminketips.

Skrevet

Bruker 2 produkter derfra; en dagkrem og en 3 in 1 rensekrem (med litt skrubb). Er kjempefornøyd! Produktene er veldig drøye.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...