AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #21 Del Skrevet 2. mai 2023 Veldig bra, håper det kommer! Det vil bidra til at menn selv kan hindre uønskede graviditeter (Ja, kondom kan også brukes for dette, men det er fint å ha flere alternativer. Det er dumt å tenke at den eneste løsningen som finnes i dag skal fungere for absolutt alle). Samtidig vil det være nyttig dersom kvinnen i et forhold ikke kan/vil bruke prevensjon. Håper det også kommer enda større fokus på å teste seg for kjønnssykdommer, og at selvtesting blir lettere tilgjengelig! Anonymkode: ea2b2...1be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. mai 2023 #22 Del Skrevet 2. mai 2023 (endret) Vi burde sendt flere tonn til de landene der det er størst befolkningsvekst Afrika 🙂 Endret 2. mai 2023 av Maskinfører 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #23 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg tenker at jeg holder meg langt unna, hormoner ønsker jeg ikke tulle med Anonymkode: 000f6...e1d Greit så lenge du ikke forventer at kvinner gjør det Anonymkode: 9c218...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #24 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At noen forteller deg at du skal gjøre en ting betyr ikke at du må gjøre det, særlig når helsa står på spill. Og hvorfor vil du ha sex med en som ikke respekterer at du vil bruke kondom? Noe ansvar må man ta selv. Anonymkode: f21a2...301 Klart det, man kan si at da blir det ikke noe sex. Men da skjer det at menn man er forelsket i blir så skuffa at de ikke gidder å date deg mere, noen blir rasende og aggressive, andre manipulerer og spiller på følelsene våre "ååhh jeg hadde gledet meg så mye, ikke vær så kjip da" og for særlig unge jenter er det vanskelig da å fortsette å nekte. Igjen legger du hele byrden på at kvinner skal ta hele ansvaret i stedet for å henvende deg til menn å si at de må ta ansvar og respektere det når kvinnen vil bruke kondom. Egentlig burde det ikke engang være nødvendig at vi kvinner er de som må dra det på banen! Anonymkode: 9d2ab...016 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #25 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Helt uaktuelt. Jeg liker å sprute spermen min i ansiktet på damer. Og dersom geleen hindrer sædproduksjon så sier jeg nei takk. Anonymkode: 7acfd...733 Ingenting i artikkelen tyder på at geleen vil være noe problem for spruten din, det blir bare uten «nyttelast». I likhet med steriliserte menn. Anonymkode: 8d58c...69b 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 2. mai 2023 #26 Del Skrevet 2. mai 2023 Tiuren skrev (6 minutter siden): Nå ble vel heller ikke p-piller markedsført med "massive bivirkninger", så vi får se når det kommer. Sier seg jo nesten selv at dette kommer til å ha masse bivirkninger. Om ikke , så hadde vel ikke testosteron vært så strengt regulert heller... Hormonpreparater som kan absorberes igjennom huden er jo ekstra skumle, synes jeg iaf. selv.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #27 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Greit så lenge du ikke forventer at kvinner gjør det Anonymkode: 9c218...b0e Forventer det ikke, har ikke blandet meg inn i hva hun gjør. Men vet at hun hater kondom, så hadde ikke klart å overbevise henne om å slutte selv om jeg prøvde Anonymkode: 000f6...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #28 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): At noen forteller deg at du skal gjøre en ting betyr ikke at du må gjøre det, særlig når helsa står på spill. Og hvorfor vil du ha sex med en som ikke respekterer at du vil bruke kondom? Noe ansvar må man ta selv. Anonymkode: f21a2...301 Når det presenteres som eneste løsning på ens helseproblemer, man ikke orienteres godt nok om bivirkningene og man er så ung, så gjør man jo det. Anonymkode: 7b587...56a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 2. mai 2023 #29 Del Skrevet 2. mai 2023 Tenker vi endelig kan legge diskusjonen om økonomisk abort død. 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 2. mai 2023 #30 Del Skrevet 2. mai 2023 Tiuren skrev (15 minutter siden): Nå ble vel heller ikke p-piller markedsført med "massive bivirkninger", så vi får se når det kommer. Det kommer nok.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 2. mai 2023 #31 Del Skrevet 2. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Forventer det ikke, har ikke blandet meg inn i hva hun gjør. Men vet at hun hater kondom, så hadde ikke klart å overbevise henne om å slutte selv om jeg prøvde Anonymkode: 000f6...e1d Seriøst: Er du i et forhold hvor du ikke vet hva slags prevensjon som brukes og hvordan det eventuelt påvirker damen din? Tenkt på graviditet?? For ikke å snakke om sykdommer, som jeg håper dere har testet dere for. Jeg håper du er mer enn 16 år, selv om det heller ikke er noen unnskyldning. Endret 2. mai 2023 av solmåneogstjerner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #32 Del Skrevet 2. mai 2023 Denne geleen skal jo ha hyggelige bivirkninger som økt sexlyst og litt lettere å bygge muskler. Det er jo noe helt annet enn hormoner for kvinner, som gir minsket sexlyst - ironisk nok 😕 Anonymkode: 64026...45f 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #33 Del Skrevet 2. mai 2023 solmåneogstjerner skrev (Akkurat nå): Seriøst: Er du i et forhold hvor du ikke vet hva slags prevensjon som brukes og hvordan det eventuelt påvirker damen din? Jeg håper du er mer enn 16 år, selv om det heller ikke er noen unnskyldning. Du missforstår. Jeg har ikke blandet meg inn i hva hun velger, jeg vet så klart hva hun bruker, og hvordan det virker, og jeg vet hun ønsker å bruke det, så da ønsker jeg heller ikke tvinge henne til å slutte Anonymkode: 000f6...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 2. mai 2023 #34 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Denne geleen skal jo ha hyggelige bivirkninger som økt sexlyst og litt lettere å bygge muskler. Det er jo noe helt annet enn hormoner for kvinner, som gir minsket sexlyst - ironisk nok 😕 Anonymkode: 64026...45f Ja, de hadde sikkert fått menn til å prøve/kjøpe dette om de reklamerte med gode effekter som mindre muskler, redusert sexlyst, og kanskje "penis-resesjon" 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #35 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Denne geleen skal jo ha hyggelige bivirkninger som økt sexlyst og litt lettere å bygge muskler. Det er jo noe helt annet enn hormoner for kvinner, som gir minsket sexlyst - ironisk nok 😕 Anonymkode: 64026...45f Jepp. Men kvinner trenger ikke ha sexlyst for å ha sex vettu, så det er ikke så nøye Anonymkode: 7b587...56a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 2. mai 2023 #36 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du missforstår. Jeg har ikke blandet meg inn i hva hun velger, jeg vet så klart hva hun bruker, og hvordan det virker, og jeg vet hun ønsker å bruke det, så da ønsker jeg heller ikke tvinge henne til å slutte Anonymkode: 000f6...e1d Ok, mulig at jeg misforsto litt. Men prevensjon i et forhold er jo noe begge må ta ansvar for. Klart at den som skal gjøre noe med kroppen sin (piller, spiral, sprøyter, kremer osv) må jo ha siste ord. Her er det jeg som påvirker kroppen min med det vi har valgt. Og det er helt greit, har (nesten) bare opplevd positive bivirkninger ved dette valget. Men det er ikke slik for alle. Og begge er enige om at det er et felles ansvar, så om det svikter så skal vi ordne det sammen. Han pålegger heller ikke meg kostnader rundt dette, tvert imot så betaler han for alt. Håper du gjør det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #37 Del Skrevet 2. mai 2023 16 minutter siden, AnonymBruker said: Klart det, man kan si at da blir det ikke noe sex. Men da skjer det at menn man er forelsket i blir så skuffa at de ikke gidder å date deg mere, noen blir rasende og aggressive, andre manipulerer og spiller på følelsene våre "ååhh jeg hadde gledet meg så mye, ikke vær så kjip da" og for særlig unge jenter er det vanskelig da å fortsette å nekte. Igjen legger du hele byrden på at kvinner skal ta hele ansvaret i stedet for å henvende deg til menn å si at de må ta ansvar og respektere det når kvinnen vil bruke kondom. Egentlig burde det ikke engang være nødvendig at vi kvinner er de som må dra det på banen! Anonymkode: 9d2ab...016 For det første er jeg helt enig i at mange menn er drittsekker på det området, men når jeg har opplevd både som ung gutt og eldre mann at ons insisterer på at de er på pilla har jeg jaggu tredd på kondomet likevel fordi jeg ikke vil utsette meg for kjønnssykdommer. Legger ikke byrden på kvinner, men på den som gir etter for noe hen egentlig ikke vil. Det mener jeg for øvrig er et problem som går igjen mye i samfunnet, være det drikkepress eller hva. Anonymkode: f21a2...301 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 2. mai 2023 #38 Del Skrevet 2. mai 2023 Sikreste er vel fotsatt et nei… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 2. mai 2023 #39 Del Skrevet 2. mai 2023 1 minutt siden, tdm900 said: Sikreste er vel fotsatt et nei… Det er så forbasket vanskelig å uttale det ordet, det blir alltid "ja"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 2. mai 2023 #40 Del Skrevet 2. mai 2023 (endret) Tenker det er bra. Det er da bare flott med større muskler vel? Det viktigste er at det er prevensjon som hjelper med å unngå graviditet. Prevensjon er alltid viktig for å unngå ufrivillig graviditet uansett om det er prevensjon til kvinner eller menn, og prevensjon må brukes hvis en ikke vil bli forelder enda. Så enkelt er det. Skjønner meg ikke på folk som klager over prevensjon. Er det bedre å få ufrivillig barn når du absolutt ikke vil? Ja? Ok kjør på uten prevensjon og bare si «nei sånt skal jeg aldri bruke, prevensjon er ikke noe for meg, det er ikke så nøye med prevensjon» Nei? Bruk prevensjon, ellers må du godta konsekvensene av det. Når du først blir forelder så blir du det resten av livet og har en liten eller lita (eller 2) å elske av hele ditt hjerte og beskytte❤️ Endret 2. mai 2023 av Warrior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå