Gå til innhold

Nå kommer en ny prevensjonen for menn. 100% sikker, P-gelé. Den gir mer enkelte bivirkninger som større muskler.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tenker at jeg holder meg langt unna, hormoner ønsker jeg ikke tulle med 

Anonymkode: 000f6...e1d

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt uaktuelt. Jeg liker å sprute spermen min i ansiktet på damer. Og dersom geleen hindrer sædproduksjon så sier jeg nei takk.

Anonymkode: 7acfd...733

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% sikker er det ihvertfall ikke. Bortimot, kanskje, men ikke helt sikker. 

Om det er noen små bivirkninger, så er det (ifølge artikkelen) lite I forhold til hva kvinner har slitt med i alle år. 

Heier på prevensjon for menn! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, de lovet det for 40 år siden, så det er joggu på tide. Jeg trenger det ikke, men det er fantastiske nyheter for den oppveksende slekt.

Det vi trenger nå, er vaksine mot de vanligste SOS’ene og vi er klar for en ny seksuell revolusjon!!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tenker at jeg holder meg langt unna, hormoner ønsker jeg ikke tulle med 

Men du synes det er greit at partneren din gjør (må) det?

• Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solmåneogstjerner skrev (1 minutt siden):

100% sikker er det ihvertfall ikke.

99% av sikkerhetsmarginer på prevensjon er statistiske tall basert på feilbruk og feilsituasjoner.  Med en karenstid som kan oppta ett år, vil dette være bedre enn de fleste p-piller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
solmåneogstjerner skrev (1 minutt siden):

Men du synes det er greit at partneren din gjør (må) det?

Hun brukte hormonspiral før vi ble sammen, så det er ikke ett valg jeg har vært med på å ta, hun gjør som hun vil, og blander meg heller ikke, selv om jeg hadde tatt ett annet valg om jeg var henne. Så forventer at hun også ikke legger seg opp i mitt valg med hormoner eller ikke 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hva tenker folket? 

Jeg tenker at det blir kjipt for damene til de som bruker dette,  og som blir grØve i målet, og får hår på kÆssa pga. av eksponeringen...  😅

Skeptisk...  Kommer aldri til å bruke det selv, og tror neppe det blir noen suksess, men om man selger det med lovnader om  større muskler - så er det vel kanskje noen unge menn som biter... :vetikke:   

Endret av AnonymBruker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer jeg ikke til å bruke, og jeg skjønner faktisk ikke at damer velger å bruke prevensjonsmidler med risiko for det ene eller det andre. Ha litt selvkontroll eller bruk kondom. 

Anonymkode: f21a2...301

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druid skrev (11 minutter siden):

Vel, de lovet det for 40 år siden, så det er joggu på tide. Jeg trenger det ikke, men det er fantastiske nyheter for den oppveksende slekt.

Det vi trenger nå, er vaksine mot de vanligste SOS’ene og vi er klar for en ny seksuell revolusjon!!!

Er ikke samfunnet nok seksualisert som det er?

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er bra. Damene har ofret hormonhelsen sin lenge nok.

Men, vil tro at mange damer fortsatt vil sørge for prevensjon selv. Det er hun som har mest å tape på at det svikter og ikke alle menn er til å stole på.

Anonymkode: 7b587...56a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det kommer jeg ikke til å bruke, og jeg skjønner faktisk ikke at damer velger å bruke prevensjonsmidler med risiko for det ene eller det andre. Ha litt selvkontroll eller bruk kondom. 

Fordi fra vi er 13 år så pakker mannlige leger det på oss, og skolen og helsesøster. Ja skolen og helsesøster nevner også kondom, men nesten ingen gutter GIDDER å bruke det så da faller hele lasten på oss istedet. Du ser jo til og med voksne menn her inne er negative til kondom og syns det er helt fint at dama bruker helseskadelig prevensjon så han slipper dong.

Anonymkode: 9d2ab...016

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hun brukte hormonspiral før vi ble sammen, så det er ikke ett valg jeg har vært med på å ta, hun gjør som hun vil, og blander meg heller ikke, selv om jeg hadde tatt ett annet valg om jeg var henne. Så forventer at hun også ikke legger seg opp i mitt valg med hormoner eller ikke 

Så du har aldri engang snakket med henne om det? Sagt at "du, jeg syns ikke det er rettferdig at du skal utsette deg for det. Vi er sammen om sex og kondom er jo ikke helseskadelig. Ønsker du å slutte med prevensjon kan vi godt gå over til kondom" 

Nei nettopp, for du tar det som en selvfølge at lasten er på henne! 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi fra vi er 13 år så pakker mannlige leger det på oss, og skolen og helsesøster. Ja skolen og helsesøster nevner også kondom, men nesten ingen gutter GIDDER å bruke det så da faller hele lasten på oss istedet. Du ser jo til og med voksne menn her inne er negative til kondom og syns det er helt fint at dama bruker helseskadelig prevensjon så han slipper dong.

Det er ikke særlig rart at det er en epidemi av snart behandlingsresistent gonoré... Fysj, det er deprimerende at folk er så tankeløse.

Anonymkode: 7b587...56a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Topsi skrev (6 minutter siden):

Er ikke samfunnet nok seksualisert som det er?

Vi har et seksualisert samfunn fordi færre og færre har sex og de som har sex har det mindre og mindre. 

Så i stedet for å knulle som kaniner, ser vi på det , fantaserer om det og kjøper det på ulike måter gjennom markedstankegang , media og reklame. 

Skal du ha et mindre seksualisert samfunn, må vi få folk til å gjøre det isteden for å tenke på det.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, solmåneogstjerner said:

100% sikker er det ihvertfall ikke. Bortimot, kanskje, men ikke helt sikker. 

Om det er noen små bivirkninger, så er det (ifølge artikkelen) lite I forhold til hva kvinner har slitt med i alle år. 

Heier på prevensjon for menn! 

Nå ble vel heller ikke p-piller markedsført med "massive bivirkninger", så vi får se når det kommer. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så du har aldri engang snakket med henne om det? Sagt at "du, jeg syns ikke det er rettferdig at du skal utsette deg for det. Vi er sammen om sex og kondom er jo ikke helseskadelig. Ønsker du å slutte med prevensjon kan vi godt gå over til kondom" 

Nei nettopp, for du tar det som en selvfølge at lasten er på henne! 

Joda, har snakket om det, har jo lurt på hvorfor hun ønsker å putte i seg hormoner, men det er hva hun foretrekker, hun liker at mensen er så å si borte, jeg skal da ikke tvinge henne til å slutte bare fordi jeg hadde gjort noe annet i samme situasjon 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker said:

At noen forteller deg at du skal gjøre en ting betyr ikke at du må gjøre det, særlig når helsa står på spill. Og hvorfor vil du ha sex med en som ikke respekterer at du vil bruke kondom? Noe ansvar må man ta selv. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...