Tina2023 Skrevet 2. mai 2023 #1 Skrevet 2. mai 2023 Jeg blir snart helt gal av den dårlige ånden til samboeren. Jeg vil ikke kysse eller komme nær han. Har sagt dette 100000x til han men han blir sur bare. Den lukta er så intens og dårlig, uansett når på dagen. Han har veldig dårlige tenner. Har vært sånn hele tiden. Vet ikke om jeg orker mer😭🥲
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #2 Skrevet 2. mai 2023 Går han jevnlig til tannlegen? Bruker tanntråd, børste mellom tennene osv? Anonymkode: f9f2c...10a
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #3 Skrevet 2. mai 2023 Huff, det skjønner jeg godt. En persons hygiene påvirker et samliv i stor grad. Har du snakked med han om det på en ordentlig måte, eller blir det veldig "æsj fy søren du stinker"? Har han tannlegeskrekk? Dårlig ånde kommer av flere ting, alt fra tannhygiene til vitaminmangel til ubalanser i tarmen. Siden du sier han har dårlige tenner og stålånde, så har han nok tannsten, muligens hull, og i verste fall også infeksjon i tannkjøtt e.l. Jeg ville oppfordret han til å gå til tannlegen. Hvis han har angst, så finnes det tannleger som er veldig dyktige på dette. Man kan ta beroligende. Hvis han ikke gjør det, så kan det få alvorlige følger, hvor situasjonen bare blir verre. Anonymkode: 84193...312
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #4 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Huff, det skjønner jeg godt. En persons hygiene påvirker et samliv i stor grad. Har du snakked med han om det på en ordentlig måte, eller blir det veldig "æsj fy søren du stinker"? Har han tannlegeskrekk? Dårlig ånde kommer av flere ting, alt fra tannhygiene til vitaminmangel til ubalanser i tarmen. Siden du sier han har dårlige tenner og stålånde, så har han nok tannsten, muligens hull, og i verste fall også infeksjon i tannkjøtt e.l. Jeg ville oppfordret han til å gå til tannlegen. Hvis han har angst, så finnes det tannleger som er veldig dyktige på dette. Man kan ta beroligende. Hvis han ikke gjør det, så kan det få alvorlige følger, hvor situasjonen bare blir verre. Anonymkode: 84193...312 Sier ingenting om stålånde? Anonymkode: ae03f...4e1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #5 Skrevet 2. mai 2023 Tina2023 skrev (17 minutter siden): Jeg blir snart helt gal av den dårlige ånden til samboeren. Jeg vil ikke kysse eller komme nær han. Har sagt dette 100000x til han men han blir sur bare. Den lukta er så intens og dårlig, uansett når på dagen. Han har veldig dårlige tenner. Har vært sånn hele tiden. Vet ikke om jeg orker mer😭🥲 Han bør ta seg en tur til legen, men ikke sikkert det er noen quick fix. Kan komme fra magen... Har han prøvd SB12 tyggis? Anonymkode: ae03f...4e1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #6 Skrevet 2. mai 2023 Hva er det du vil vi på kg skal gjøre? Komme å pusse tenna hans? Anonymkode: 8ee33...688 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #7 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sier ingenting om stålånde? Anonymkode: ae03f...4e1 Stålånde = veldig dårlig ånde. Man har ikke "litt" dårlig ånde når samboeren ikke orker å kysse han/vurderer å gå fra han. Anonymkode: 84193...312 3
Tina2023 Skrevet 2. mai 2023 Forfatter #8 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva er det du vil vi på kg skal gjøre? Komme å pusse tenna hans? Anonymkode: 8ee33...688 Nei da kjære deg. Men måtte bare få det ut🥲 BLIR GAL
Tina2023 Skrevet 2. mai 2023 Forfatter #9 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Stålånde = veldig dårlig ånde. Man har ikke "litt" dårlig ånde når samboeren ikke orker å kysse han/vurderer å gå fra han. Anonymkode: 84193...312 Åhhh, bare han puster på meg gjør meg kvalm! Til og med barna har sagt ifra til han 😭 Også er det jo ikke grunn nok til å gå?! 🤣
Tina2023 Skrevet 2. mai 2023 Forfatter #10 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Huff, det skjønner jeg godt. En persons hygiene påvirker et samliv i stor grad. Har du snakked med han om det på en ordentlig måte, eller blir det veldig "æsj fy søren du stinker"? Har han tannlegeskrekk? Dårlig ånde kommer av flere ting, alt fra tannhygiene til vitaminmangel til ubalanser i tarmen. Siden du sier han har dårlige tenner og stålånde, så har han nok tannsten, muligens hull, og i verste fall også infeksjon i tannkjøtt e.l. Jeg ville oppfordret han til å gå til tannlegen. Hvis han har angst, så finnes det tannleger som er veldig dyktige på dette. Man kan ta beroligende. Hvis han ikke gjør det, så kan det få alvorlige følger, hvor situasjonen bare blir verre. Anonymkode: 84193...312 Han har ikke angst, han bare orker ikke å bry seg rett og slett. Sist han var hos tannlege ( noen mnd siden) så har også tannlegen at tennene er helt for jævlige. Har til og med sagt til han at han kan reise til utlandet om han ikke vil bruke så mye penger på tennene her. Altså, helt seriøst. Bare pusten får meg til å kaste opp😭
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #11 Skrevet 2. mai 2023 Tina2023 skrev (1 minutt siden): Han har ikke angst, han bare orker ikke å bry seg rett og slett. Sist han var hos tannlege ( noen mnd siden) så har også tannlegen at tennene er helt for jævlige. Har til og med sagt til han at han kan reise til utlandet om han ikke vil bruke så mye penger på tennene her. Altså, helt seriøst. Bare pusten får meg til å kaste opp😭 Hvordan er han ellers sånn i hverdagen, virker han annerledes/deprimert/likegyldig til andre ting? Anonymkode: 84193...312
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #12 Skrevet 2. mai 2023 8 minutter siden, Tina2023 said: Åhhh, bare han puster på meg gjør meg kvalm! Til og med barna har sagt ifra til han 😭 Også er det jo ikke grunn nok til å gå?! 🤣 Du, det er faktisk grunn nok til å gå hvis han ikke gjør noe med det. Så uappetittelig. Anonymkode: 353bf...5c5
Tina2023 Skrevet 2. mai 2023 Forfatter #13 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan er han ellers sånn i hverdagen, virker han annerledes/deprimert/likegyldig til andre ting? Anonymkode: 84193...312 Nei, egentlig ikke. Men dette er ikke noe nytt altså, har gått og holdt ut flere år. Men blir mer mer lei nå, da nyforelsket, nye prosjekter osv er over og man merker mer til hverandre nå
Tina2023 Skrevet 2. mai 2023 Forfatter #14 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du, det er faktisk grunn nok til å gå hvis han ikke gjør noe med det. Så uappetittelig. Anonymkode: 353bf...5c5 Er jo enig men vet ikke🥲 Off, har mistet helt lysten på han.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #15 Skrevet 2. mai 2023 Tina2023 skrev (Akkurat nå): Nei, egentlig ikke. Men dette er ikke noe nytt altså, har gått og holdt ut flere år. Men blir mer mer lei nå, da nyforelsket, nye prosjekter osv er over og man merker mer til hverandre nå Okey, ville bare utelukke depresjon etc. Vet du, jeg ville satt hardt mot hardt. Spurt han om han ønsker å fortsette dette samlivet. For i såfall må han ta grep om dette. Anonymkode: 84193...312 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #16 Skrevet 2. mai 2023 Så han velger et sexløst ekteskap fremfor å ta tak i tannhygienen? For jeg regner med det er dit dere er på vei (om ikke allerede)? Anonymkode: f9f2c...10a 1
Tina2023 Skrevet 2. mai 2023 Forfatter #17 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så han velger et sexløst ekteskap fremfor å ta tak i tannhygienen? For jeg regner med det er dit dere er på vei (om ikke allerede)? Anonymkode: f9f2c...10a Jeg tvinger meg selv til å ha sex med han rett og slett..
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #18 Skrevet 2. mai 2023 Tina2023 skrev (25 minutter siden): Jeg tvinger meg selv til å ha sex med han rett og slett.. Kanskje du skal slutte, så får han se hva konsekvensene blir. Du bør ikke tvinge deg til å ha sex med noen generelt da ❤️ Anonymkode: f9f2c...10a 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #19 Skrevet 2. mai 2023 Tina2023 skrev (23 minutter siden): Jeg tvinger meg selv til å ha sex med han rett og slett.. Det bør du slutte med. Du må tvinge han til å gjøre endringene, han må kjenne på konsekvensene av å ikke ta situasjonen alvorlig. Anonymkode: 84193...312 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå