Gå til innhold

Er Ryan Gosling en god skuespiller eller er han en kjekkas?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Må innrømme at jeg ikke helt skjønner hypen med han og Margot Robbie. De er to veldig pene mennesker, men er de noe spesielt som skuespillere. 

Folk pleide å si det om Brad Pitt også, men han fortjener faktisk cred for skuespillerprestasjonene. Han har karisma. Gosling er han noe mer enn en prettyboy?

Anonymkode: c5156...c78

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Begge deler. Synes Margot Robbie er god og, særlig i I, Tonya. 

Anonymkode: 4fa91...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Må innrømme at jeg ikke helt skjønner hypen med han og Margot Robbie. De er to veldig pene mennesker, men er de noe spesielt som skuespillere. 

Folk pleide å si det om Brad Pitt også, men han fortjener faktisk cred for skuespillerprestasjonene. Han har karisma. Gosling er han noe mer enn en prettyboy?

Er det første gang du hører om Margot Robbie? 

Margot er jo veldig flink i både The Great Gatsby og I am Tonya. Syntes også hun er ganske rå som Quinn i Watchmen og den andre filmen. Hun er en flink skuespillerinne, veldig god utstråling. Ryan Gosling, mjaaa.. Han er flink i Drive og et par andre filmer, men ikke en jeg liker mest liksom. Den nye Barbie filmen er vel forbeholdt barn? Jeg kommer ikke til å se den. 

Anonymkode: d1827...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Begge deler. Synes Margot Robbie er god og, særlig i I, Tonya. 

Enig. Hun har en veldig fin utstråling og spiller rollene sine ganske ekstremt. Hun er veldig flink Syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Margot er jo veldig flink i både The Great Gatsby og I am Tonya. Syntes også hun er ganske rå som Quinn i Watchmen og den andre filmen. Hun er en flink skuespillerinne, veldig god utstråling. Ryan Gosling, mjaaa.. Han er flink i Drive og et par andre filmer, men ikke en jeg liker mest liksom. Den nye Barbie filmen er vel forbeholdt barn? Jeg kommer ikke til å se den. 

Nei, den er for voksne 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er i alle fall ikke en god skuespiller, men han fikser vel muligens rollen som Ken i motsetning til maskuline roller.

Anonymkode: 173d2...1eb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra et casting/regiperspektiv mener jeg at Gosling er en dyktig skuespiller. Jeg vurderer teknikk, metoder og synlig forarbeid, og tar med i betraktning hvordan han jobber med regissøren av den aktuelle filmen. På generell basis, ja, han er svært kompetent etter mitt skjønn. Andre meninger er imidlertid tilgjengelige, det er ingen fasit på slikt.

Utseendet hans er komplett irrelevant for meg, så det overlater jeg å diskutere til de som synes det er viktig.

2 hours ago, AnonymBruker said:

Forveksler du Margot Robbie med Carey Mulligan, eller The Great Gatsby (2013) med Wolf of Wall Street (2013)?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margot Robbie er hot. Og som Harley Quinn💙💜

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 hours ago, AnonymBruker said:

Synes på Ryan og Margit er veldig bra skuespillere. Ikke helt Pachino og Streep kanskje, men det er det ingen andre som er heller 

Anonymkode: 4ed59...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg likte han godt i Lalaland. Men den filmen traff meg så godt at jeg hadde nok sagt det uansett hvem som spilte 😅

Anonymkode: f87bd...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ryan Gosling er veldig sjarmerende og en god skuespiller. The Notebook ville aldri blitt en av verdens mest elskede kjærlighetsfilmer hvis det ikke hadde vært for karismaen hans. Han er ikke klassisk pen, men karismaen gjør han altså veldig attraktiv. Han er altfor gammel til å spille Ken.

Margot Robbie er nydelig, sjarmerende og en god skuespiller, og hun passer i tillegg perfekt som Barbie.

Anonymkode: 2c998...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slik jeg ser det, så er han ikke bare en kjekkas, men også en tjukkas: 

image.png.979d33b3acdf36e27e0ceceee4289037.png

Anonymkode: ea120...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en middels god skuespiller og ikke spesielt kjekk, syns jeg.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei, han la på seg for å spille en filmrolle, og så mistet han filmrollen fordi han hadde lagt på seg... Ellers har han enten vært tynn eller muskuløs gjennom hele karrieren.

mood_gosling_8365.jpeg?lang=eng

Anonymkode: 2c998...c05

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.5.2023 den 18.54):

Han måtte legge på seg 27 kg for en rolle for noen år siden. Har nok tatt av det meste nå.

Anonymkode: f3e6d...cc9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...