Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i slutten av uke 5 og er så uendelig trøtt. Aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Det går fint når jeg får rikelig med søvn på fridager og i helger, men på jobb sliter jeg. Både pendlingen til jobb og selve arbeidsdagen er helt grusom. Aldri hatt det sånn før.

Noen med erfaringer? 

Anonymkode: bc427...f90

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uff ja, det var drygt der en periode. Har 25min kjøretid til jobb og noen dager føltes det som om jeg kunne komme til å sovne på veien. Grusomt! Det gikk over etter noen uker, lurer på om jeg var rundt uke 13 da det kom seg litt.

Anonymkode: b2bdd...05f

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok en trening til søvnløsheten etter fødsel ☺️ Det tenkte jeg i den perioden. 

Anonymkode: 4441a...52a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Uff ja, det var drygt der en periode. Har 25min kjøretid til jobb og noen dager føltes det som om jeg kunne komme til å sovne på veien. Grusomt! Det gikk over etter noen uker, lurer på om jeg var rundt uke 13 da det kom seg litt.

OK. Var du hjemme noe i den perioden, eller dro du på jobb likevel? 

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er nok en trening til søvnløsheten etter fødsel ☺️ Det tenkte jeg i den perioden. 

Hehehe, ja det er jo godt tenkt. Bare passer så dårlig når man har full jobb + ting man må få gjort på ettermiddagen.

Anonymkode: bc427...f90

AnonymBruker
Skrevet

Det er sånn det er å være gravid. Du har helt urealistiske forventninger og trenger justere dem til realiteten.

Anonymkode: cdf01...557

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er sånn det er å være gravid. Du har helt urealistiske forventninger og trenger justere dem til realiteten.

Anonymkode: cdf01...557

Sorry altså, men om man er så trøtt at man sovner mens man kjører bil så bør man faktisk sykemeldes! Det handler ikke om urealistiske forventninger.

Anonymkode: 49c03...961

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lol. Sover hundre ganger bedre nå etter fødsel enn når jeg gikk gravid gitt 😅 mer energi har jeg å. 

ts. Jeg var helt syyyyykt trøtt gjennom hele svangerskapet. Mange sa at det ville bedre seg etter uke 12, så du får satse på det 😛 jeg hadde ingen mangler eller noe, var bare en av de som var kronisk trøtte fra start til finish 😅 

Anonymkode: 3c10a...b70

AnonymBruker
Skrevet

OK. Var du hjemme noe i den perioden, eller dro du på jobb likevel? 

Hadde en liten sykmeldingsgrad, 20-30% tror jeg det var. Men jeg vet ikke, det var jo ikke helt bra, burde kanskje hatt mer for det var ille og jeg måtte fungere jo litt pga. et barn fra før.

Hadde arbeidsplassen hatt stillerom eller noe sånt tilgjengelig så hadde jeg tatt en lur i løpet av dagen eller før jeg kjørte hjem.

AnonymBruker
Skrevet

Lol. Sover hundre ganger bedre nå etter fødsel enn når jeg gikk gravid gitt 😅 mer energi har jeg å. 

ts. Jeg var helt syyyyykt trøtt gjennom hele svangerskapet. Mange sa at det ville bedre seg etter uke 12, så du får satse på det 😛 jeg hadde ingen mangler eller noe, var bare en av de som var kronisk trøtte fra start til finish 😅 

Anonymkode: 3c10a...b70

Skulle skrive det samme. Var mye trøttere i første trimester og sov mye verre mot slutten av graviditeten, enn nå når baby er ute! 

Jeg var sykt trøtt helt til rundt uke 14. Våknet 10 min før jobb (hjemmekontor) og gikk og la meg igjen kl 16. Sov da til rundt 19, våknet og spiste litt middag, før jeg la meg for natten. Gjorde ikke annet enn å sove og jobbe 😅

Anonymkode: a1eb0...1b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...