AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #1 Skrevet 2. mai 2023 Hei alle KGere:) jeg sitter i et lite dilemma. Venninna har vært sammen med en fyr i en liten stund, og jeg blir mer og mer sikker på at denne karen egentlig er homo. Jeg har noen ganske spesifikke bevis på dette. Nevner bare noen ting her som; generelt veldig feminin oppførsel (måten han går på, sitter på, prater og ler), veldig feminin klesstil (typ rosa gensere og trange bukser), interessene hans (baking, blomster, interiør), musikksmaken hans osv. Altså hele karen gjør meg veldig skeptisk, synes hele han er litt tvilsom. Det er ikke en enkel ting jeg kan ta han på, men mer hele pakka med han om dere forstår. Synes jo ikke noe om at en venninne mest sannsynlig blir ført bak lyset på denne måten, så bør jeg egentlig ta en skikkelig prat med henne og lufte mine bekymringer? Eller hadde dere ventet eller droppet det? Trenger tett og slett bare noen gode råd i denne situasjonen her:) takktakk Anonymkode: cbf46...6a3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #2 Skrevet 2. mai 2023 Ikke bry deg. Han har kvaliteter hun liker, uavhengig av om du synes disse forutsetter at han er homo. Anonymkode: 938a6...e0e 3
Aragon Skrevet 2. mai 2023 #3 Skrevet 2. mai 2023 Dette hadde jeg ikke tatt videre . Hvis det er sånn at han er homo får det bli en sak mellom dem . De må jo tilbringe såpass mye tid sammen at hun ser det samme etterhvert hvis dette reelt . Dette er rett og slett ikke noe du har noe med, og detvkan bli mye sårede følelser av å ta opp dette . 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #4 Skrevet 2. mai 2023 Ingenting av det du nevner er tegn på at noen er homo. Slutt å tro at giftige kjønnsstereotypier har noe rot i virkeligheten. Er jeg lesbisk for å gå i olabukser, driver med boksing, like å kjøre cross sykkel, helst kler meg i sort, grønt eller blått og hører på rap? Nei. Anonymkode: c5f48...7aa 11 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #5 Skrevet 2. mai 2023 Du har sannsynligvis rett i analysen din, men om du skal ta det opp med noen av dem er jeg ikke så sikker på. Anonymkode: 73cd9...0b3
Rødstrupa Skrevet 2. mai 2023 #6 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hei alle KGere:) jeg sitter i et lite dilemma. Venninna har vært sammen med en fyr i en liten stund, og jeg blir mer og mer sikker på at denne karen egentlig er homo. Jeg har noen ganske spesifikke bevis på dette. Nevner bare noen ting her som; generelt veldig feminin oppførsel (måten han går på, sitter på, prater og ler), veldig feminin klesstil (typ rosa gensere og trange bukser), interessene hans (baking, blomster, interiør), musikksmaken hans osv. Altså hele karen gjør meg veldig skeptisk, synes hele han er litt tvilsom. Det er ikke en enkel ting jeg kan ta han på, men mer hele pakka med han om dere forstår. Synes jo ikke noe om at en venninne mest sannsynlig blir ført bak lyset på denne måten, så bør jeg egentlig ta en skikkelig prat med henne og lufte mine bekymringer? Eller hadde dere ventet eller droppet det? Trenger tett og slett bare noen gode råd i denne situasjonen her:) takktakk Anonymkode: cbf46...6a3 🧌🧌🧌 2
Maleficenta Skrevet 2. mai 2023 #7 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei alle KGere:) jeg sitter i et lite dilemma. Venninna har vært sammen med en fyr i en liten stund, og jeg blir mer og mer sikker på at denne karen egentlig er homo. Jeg har noen ganske spesifikke bevis på dette. Nevner bare noen ting her som; generelt veldig feminin oppførsel (måten han går på, sitter på, prater og ler), veldig feminin klesstil (typ rosa gensere og trange bukser), interessene hans (baking, blomster, interiør), musikksmaken hans osv. Altså hele karen gjør meg veldig skeptisk, synes hele han er litt tvilsom. Det er ikke en enkel ting jeg kan ta han på, men mer hele pakka med han om dere forstår. Synes jo ikke noe om at en venninne mest sannsynlig blir ført bak lyset på denne måten, så bør jeg egentlig ta en skikkelig prat med henne og lufte mine bekymringer? Eller hadde dere ventet eller droppet det? Trenger tett og slett bare noen gode råd i denne situasjonen her:) takktakk Anonymkode: cbf46...6a3 kanskje hn er ikkebinær, bifil, annet? Fins så mange legninger nå til dags. Det er ikke bare hetero, homo, bi. er mer komplekst 1
Grüner Skrevet 2. mai 2023 #9 Skrevet 2. mai 2023 Selv om han har mange ting ved seg som er passer til homo-stereotypen, behøver han ikke være homofil. Og de to har jo valgt å være sammen, så det er uansett ikke noe du har noe med. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #12 Skrevet 2. mai 2023 Du vet det er mulig å være heterofil og feminin? Og når han har valgt å være med en dame, så er sjansene mildt sagt mye større for at han er bifil isåfall Anonymkode: ceaa3...e87
Holar Skrevet 2. mai 2023 #13 Skrevet 2. mai 2023 Jeg har en revolusjonerende tanke. Venninna di kjenner han nok bedre enn deg. Hun liker han. Hva med å slutte å legge deg opp i andre folks liv og heller forsøke å bedre deg selv? 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #14 Skrevet 2. mai 2023 For det første han må ikke være homo. Dessuten folk som er det, sier det selv når de er klar. Jeg antar din veninde kjenner han bedre enn deg. Jeg elsker biler og snekring. Blåmerker osv bryr meg døyten, hater å gå i kjole pg skjelden gang jeg bruker sminke. Det gjør meg ikke til lesbisk. Ha meg med en dame er totalt ikke aktuelt. Så dette har du ingenting med å legge deg oppi Anonymkode: 5535b...772
Pilga Skrevet 2. mai 2023 #15 Skrevet 2. mai 2023 Jeg har faktisk vært i samme situasjon som deg! Heldigvis ble det et kortvarig forhold mellom hun og typen vi trodde var homo. Alle vi andre venninne hadde samme oppfatning! men ingen sa noe til henne, stakkar. Nå i dag er han sammen med en mann! så vi hadde rett 😂 og hun har funnet seg en ny mann. Forhåpentligvis blir ikke det der et langvarig forhold heller, om han faktisk er skeiv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå