AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #21 Skrevet 3. mai 2023 Kjenner en norsk spiller som er på haaland nivå.. ja de tjener godt, men det er en tøff karriere. De er mye borte fra familien, og de er mye ensomme. Anonymkode: 6b70a...9d9 1
Påkrevd Skrevet 3. mai 2023 #22 Skrevet 3. mai 2023 Begge deler er dårlige alternativer hvis fyren drømmer om å bli rørlegger. Spør heller ungene hva de ønsker å bli, ikke foreldrene. 1
tøydokka Skrevet 3. mai 2023 #23 Skrevet 3. mai 2023 Ville ønsket for en sønn at han drev med det han selv ønsket og fant glede og mening med.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #24 Skrevet 3. mai 2023 Fastlege, familien har null interesse av fotball. I tillegg syns jeg at lege er et samfunnsnyttig yrke. Anonymkode: dcb85...9fa
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #25 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Alle som sier fastlege lyver. Haaland er milliardær og har sikret familien et liv i luksus. Anonymkode: a2d4b...a43 Uenig. Jeg hadde ikke ønsket barnet mitt et liv i rampelyset som milliardær i ung alder. Mye press, usunt egofokus og alt for mye penger mellom hendene. Anonymkode: a8c7e...b0d 4 1
Anononyma Skrevet 3. mai 2023 #26 Skrevet 3. mai 2023 Lett Haaland! 🥰 Jeg fikk ikke lov til å spille fotball da jeg var liten selv fordi mine foreldre mente det var guttesport. Håper sønnen min får lyst til å leve ut min fotballdrøm - og om han når helt til topps hadde jo ikke det vært feil! 😅 1
Majer Skrevet 3. mai 2023 #27 Skrevet 3. mai 2023 Ingen av de fotballspillerne hadde blitt kjente uten foreldrene sine så da spørs det jo hva de hadde gjort med livene sine istedet.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #28 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kjenner en norsk spiller som er på haaland nivå.. ja de tjener godt, men det er en tøff karriere. De er mye borte fra familien, og de er mye ensomme. Anonymkode: 6b70a...9d9 Brauten har pappa lett tilgjengelig. Anonymkode: 34b78...5f7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #30 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nei, fastlege er en trygg, forholdsvis rolig yrke som er godt betalt. Haaland tjener milliarder ja, men det er helt annet stressnivå og veldig trang nåløye for å nå så langt. Vil at mine barn skal ha rolige, forholdsvis stressfrie liv og være lykkelige. Anonymkode: 72f0b...0a6 I denne sammenheng er det irrelevant, fordi grunnlaget for tråden er en Haaland/Ødegaard, ikke en tilfeldig driter av en fotballspiller. Anonymkode: a2d4b...a43
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #31 Skrevet 3. mai 2023 Fastlege, men det er fordi jeg knapt hadde sett barnet mitt om han var fotballproff. Anonymkode: 8de79...0e9
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #32 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Et liv i et gyllent bur. Kjæresten hans har jo livvakter. Tror det er et nidtrist liv. Anonymkode: 43cce...929 Og det er verre enn en fastlege uten livvakter som blir oppsøkt av rabiate pasienter på hevntokt fordi han ikke skrev ut medisiner? Anonymkode: a2d4b...a43
Eva-Lena Skrevet 3. mai 2023 #33 Skrevet 3. mai 2023 Jeg hater fotball, men siden en fotballspiller tjener sinnsykt godt så stemmer jeg på det. Håper det drypper litt på meg også. Samtidig tenker jeg fastlege er en fin jobb. Å tuppe rundt på en lærball er ikke jobb i mine øyne, det er hobby som har tatt av.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #34 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kjenner en norsk spiller som er på haaland nivå.. ja de tjener godt, men det er en tøff karriere. De er mye borte fra familien, og de er mye ensomme. Anonymkode: 6b70a...9d9 Du kjenner IKKE en fotballspiller på Haalands nivå, med mindre det er Haaland selv 😅 Herlighet, altså. Anonymkode: a2d4b...a43 7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #35 Skrevet 3. mai 2023 Fastlege. Ønsker ikke barnet mitt skal få alle problemene det ofte kan føre med seg å peake i ung alder, og jeg tror ikke så mange penger fører til mer enn kortvarig lykke. Anonymkode: c14a3...972
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #36 Skrevet 3. mai 2023 Joda leger får damer. Så hadde ikke blitt bekymret for sønnen min om han ville bli lege. Men fotballspiller på Haalands nivå er en helt annen liga. Antall damer han har tilgang på kan ikke sammenlignes, det er er en helt annen verden. Så om jeg skulle velge hadde jeg selvsagt valgt Haaland for min sønn. Man vil jo det beste for sine barn. Anonymkode: ba2ea...047
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #37 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nei, fastlege er en trygg, forholdsvis rolig yrke som er godt betalt. Haaland tjener milliarder ja, men det er helt annet stressnivå og veldig trang nåløye for å nå så langt. Vil at mine barn skal ha rolige, forholdsvis stressfrie liv og være lykkelige. Anonymkode: 72f0b...0a6 Er det? Fastlegeyrket er jo notorisk kjent for å være utmattende og slitsomt. Anonymkode: 99f36...664
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #38 Skrevet 3. mai 2023 Selvsagt Haaland. Penger, penger, penger. Anonymkode: 3c6d5...69f
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #39 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Joda leger får damer. Så hadde ikke blitt bekymret for sønnen min om han ville bli lege. Men fotballspiller på Haalands nivå er en helt annen liga. Antall damer han har tilgang på kan ikke sammenlignes, det er er en helt annen verden. Så om jeg skulle velge hadde jeg selvsagt valgt Haaland for min sønn. Man vil jo det beste for sine barn. Anonymkode: ba2ea...047 Trenger han så fryktelig mange damer da? Anonymkode: fafa7...bee
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #40 Skrevet 3. mai 2023 Ingen av delene. Det ser ikke gøy ut å leve i rampelyset slik Haaland gjør og enig med de som sier et slikt fokus ikke sunt på sikt. Mange fotballspillere sliter etter endt karriere. Det finnes andre yrker enn fastlege der en tjener bra og likevel har en sunn jobb/fritid balanse og som i mine øyne er mer spennende og mer i tråd med mine gutters interesser. Anonymkode: ebbaa...cf6 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå