Gå til innhold

Hva hadde du foretrukket, at sønnen din ble en Håland/Ødegaard eller en fastlege?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså to ulike yrkeskarrierer.

Anonymkode: 34b78...5f7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fastlege 

Anonymkode: 72f0b...0a6

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke begge deler? Er en del idrettsutøvere som går medisin mens/etter de driver på høyt nivå.

Anonymkode: 3e274...0e5

AnonymBruker
Skrevet

Alle som sier fastlege lyver. Haaland er milliardær og har sikret familien et liv i luksus.

Anonymkode: a2d4b...a43

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Haaland tjener vel et statsbudsjett i måneden, så om det bare skulle dryppe litt på foreldrene så blir det allikevel ganske komfortabelt. Hadde nok gått for en Haaland.

Endret av ltfutt
  • Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Altså to ulike yrkeskarrierer.

Anonymkode: 34b78...5f7

For en totalt fjern sammenligning av karrierer.

Anonymkode: e4a09...8a4

• Hjerte 1
Skrevet

En Haaland uten tvil. Så kunne han kjøpt fine turer og gaver til meg. Ville selvfølgelig oppmuntret han til å ta utdanning på siden av.

• Nyttig 1
Skrevet

Helst ingen av delene

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Haaland, men mest fordi fastleger jobber seg halvt i hjel og tjener relativt sett ikke veldig mye. Og så har man ansvaret for folk sine liv, og det kan være ganske belastende. 

Anonymkode: 9278a...cd2

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det viktigste at barna mine gjør det de har lyst til. Bpde fotballspillere på høyt nivå og fastleger klarer seg jo greit, jeg heier på begge deler..

Anonymkode: 5072a...449

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Haaland uten tvil, godt betalt , jeg elsker fotball 

Anonymkode: e06ba...61b

Skrevet

Fotballspiller 100 av 100 ganger. Trenger ikke bli Haaland heller. Hadde selv mye heller vært reservekeeper for Notts County enn fastlege eller høyesterettsdommer. Jeg har en mastergrad som jeg hadde byttet på flekken mot en sesong som proffspiller. I en alder av 45 er det imidlertid lite sannsynlig 😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det alternativet som gjør ham lykkelig. 

Anonymkode: 6d8ff...849

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting i veien for at ikke Haaland/Ødegaard kan bli leger.  
Både fotballspillerne og legen er gjerne noen som har dedikert mye tid på terping, noen teori og noen praktisk.

Jeg vil ikke at mine barn skal bli leger og studere av pliktfølelse og krav om prestasjon. Har to fotballspillende barn og hadde de villet bruke så mye tid på egentrening som Ødegaard/Haaland så skulle jeg lagt til rette for det. Men motivasjonen til å bli lege eller fotballspiller må komme i form av en indre motivasjon.  Alt i alt vil jeg de velger en vei som gir de glede.  

Anonymkode: 04ca5...3e7

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Mellomste Haaland (siden han er fotballspiller fra før) og eldste sønn fastlege fordi han elsker realfag. 

Anonymkode: 2b689...791

Skrevet

Sånn som fotballspillere skader seg og river over både det ene og det andre og blir gående skadet i måneder om gangen i år etter år, så er det vel tryggere for helsa og velge lege, ikke proff fotballspiller. Selv om det sistnevnte nok er bedre betalt om man er på nivået til Haaland...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alle som sier fastlege lyver. Haaland er milliardær og har sikret familien et liv i luksus.

Nei, fastlege er en trygg, forholdsvis rolig yrke som er godt betalt.  Haaland tjener milliarder ja, men det er helt annet stressnivå og veldig trang nåløye for å nå så langt. Vil at mine barn skal ha rolige, forholdsvis stressfrie liv og være lykkelige. 

Anonymkode: 72f0b...0a6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde foretrukket at han ble det han passet best til, med en flott personlighet ala Martin Ødegaard som er hel ved.

Anonymkode: 555fa...5cc

Skrevet

Fastlege. Hele familien hater idrett.

Heldigvis.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Et liv i et gyllent bur. Kjæresten hans har jo livvakter. Tror det er et nidtrist liv.

Anonymkode: 43cce...929

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...