Gå til innhold

Sexklubb i Oslo, noen med erfaring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vet at det finnes typ "sexklubber" i Oslo. Kjæresten og jeg tenker litt på at dette høres spennende ut og vi kunne tenke oss og ta en titt. Finner veldig lite på nett, kun et par eldre tråder her inne. 

Er det noen som har erfaring de vil dele? Vet om et sted e.l?

Anonymkode: 1b03b...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dere må se ut som modeller, for å komme inn på slike steder. De ”offisielle” er jo avviklet.

Anonymkode: a1ed0...8f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser ganske normale ut/søte begge to, men har da inntrykk av at sånt er for "hvem som helst" uavhengig av utsende... Mulig jeg tar feil🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere må se ut som modeller, for å komme inn på slike steder. De ”offisielle” er jo avviklet.

Anonymkode: a1ed0...8f0

Det er vel først og fremst menn som må se bra ut, ha stort utstyr etc.

Anonymkode: af7ac...21a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet at det finnes typ "sexklubber" i Oslo. Kjæresten og jeg tenker litt på at dette høres spennende ut og vi kunne tenke oss og ta en titt. Finner veldig lite på nett, kun et par eldre tråder her inne. 

Er det noen som har erfaring de vil dele? Vet om et sted e.l?

Trodde ikke det var åpne klubber i Oslo, det ble for dristig for de der inne. Må til Tønsberg for å finne en klubb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ingen åpne klubber i Oslo. 

Det er et privat miljø med swingers fester for eliten hvor deltakelse koster 10.000 kr per par eller singel og hvor kun attraktive som kjenner noen som er med får mulighet til å bli med. 

Skal du på en sexklubb for vanlige folk er det Lyst Club i Tønsberg som er nærmeste Oslo. Vær obs på flest fra 40-50 år og opp og under middels attraktive. 

De har en gang i måneden for de under 30 år men det er få som er med der og en del loner menn som har betalt eskorter for å bli med for å få komme inn (må være par) og disse mennene er ikke akuratt kremen. 

Anonymkode: f1474...8bf

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Tiuren skrev (5 minutter siden):

Trodde ikke det var åpne klubber i Oslo, det ble for dristig for de der inne. Må til Tønsberg for å finne en klubb. 

For dristig? Problemet var at det var altfor mange fulle gamle griser som prøvde å komme seg inn og altfor mange som ikke respekterte reglene. Derfor lukket det for det var ikke hyggelig og trygt lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

For dristig? Problemet var at det var altfor mange fulle gamle griser som prøvde å komme seg inn og altfor mange som ikke respekterte reglene. Derfor lukket det for det var ikke hyggelig og trygt lenger. 

Mulig det var grunnen, men jeg mener å ha lest at "reguleringsplanen" ikke tillot klubben? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hvor har du dette fra? 

I min single periode etter seperasjon som tredveåring var jeg innom VIP klubb noen ganger. Jeg dro aldri alene men sammen med en kompis og hans to venninner som hadde vært en del av miljøet i 4 - 5 år. 

Sluttet å gå der da jeg gikk inn i et fast forhold. 

Ikke en gang hørte jeg om de røverhistoriene du forteller. 

Anonymkode: 2815a...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er ingen åpne klubber i Oslo. 

Det er et privat miljø med swingers fester for eliten hvor deltakelse koster 10.000 kr per par eller singel og hvor kun attraktive som kjenner noen som er med får mulighet til å bli med. 

Skal du på en sexklubb for vanlige folk er det Lyst Club i Tønsberg som er nærmeste Oslo. Vær obs på flest fra 40-50 år og opp og under middels attraktive. 

De har en gang i måneden for de under 30 år men det er få som er med der og en del loner menn som har betalt eskorter for å bli med for å få komme inn (må være par) og disse mennene er ikke akuratt kremen. 

Dette er vel bare tull, å leie seg en dame for å være med på swingers må da koste en formue?  Etter det jeg ser du skriver så virker det som at du har et korstog mot swingers miljøet. 

Jeg har ikke vært på klubben i Tønsberg (som heter Club Fantasy og ikke Lyst Club), men har vært på noen klubber i utlandet og en gang på VIP, og det virker på meg som at damene vil like mye på klubb som mennene... Og aldersfordelingen har vært 25-50, ganske jevnt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vet at det finnes typ "sexklubber" i Oslo.

Hvis du vet at de finnes, kan du kanskje oss med å si hva de heter og hvor de ligger?

Anonymkode: a3d93...faf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Fetlife er det flere grupper for private treff som arrangeres. Mye av det er innenfor bdsm, men også en del vanlige sextreff og swingertreff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange klubber og foreninger i hovedstaden, som har sine egne lokaler til ymse formål.
Men det kommer jo an på hva du er interessert i. Er det fetisj, BDSM, swingers, straight, queer...?
I alle tilfeller handler det i stor grad om å være del av et miljø. Både for å dyrke sine interesser, og for å være trygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har 2 venninner som har vært på slike klubber for ca 10-12 år siden. Hørtes ikke ut som man måtte være noe spes attraktiv for å være der. Var hele spekteret,  fikk jeg inntrykk av. Og i de fleste aldre.

Anonymkode: 22227...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...