AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #1 Skrevet 2. mai 2023 Jeg har enormt mye klær og kjøper også ganske ofte nye, men jeg klarer ikke å kvitte meg med noe. Finner alltid en unnskyldning for å beholde. Noen som har noen tips og råd? På forhånd takk for alle innspill😊 Anonymkode: 1a808...9e9
Helene Skrevet 2. mai 2023 #2 Skrevet 2. mai 2023 Doner i bokser. Fretex eller annet. Jeg er i kastemodus, gir bort i hytt og pine. Klær jeg ikke bruker blir gitt bort.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #3 Skrevet 2. mai 2023 Legg i en stor sekk, putt i kjeller/loft et års tid. Du har sannsynligvis ikke tenkt på det som ligger der. Så lar jeg alltid mannen kjøre bort, da jeg også synes det er tøft. Ellers hjelper det meg gjerne å lage en regel. Som i at "10 kjoler skal ut", eller "du skal kun ha 20 bukser igjen". Anonymkode: beb35...69a 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #4 Skrevet 2. mai 2023 Ting som ikke brukes i sesongen det skal brukes minst 4 ganger, gis alltid bort. Ingen vits å samle på ting du uansett ikke liker å gå i. Anonymkode: 24360...8f4 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #5 Skrevet 2. mai 2023 Kjøpes ikke noe nytt uten at noe annet kastes eller fjernes på annen måte FØRST. Anonymkode: 7b39a...9f2 2 1
Nikea Skrevet 2. mai 2023 #6 Skrevet 2. mai 2023 Jeg rydder ut ting jeg tror jeg ikke vil ha, og legger bort i en sekk. Tar det frem et halvår etterpå og legger tilbake i skapet. Om jeg fortsatt ikke har brukt det ved neste rydderunde, så ryker det. Da kommer jeg aldri til å bruke det. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #7 Skrevet 2. mai 2023 Og så innspill fra miljøsiden : kan dere være så snille å ikke kjøpe så mye klær ? I alle fall tenke litt på at det ikke er bra. Please ? Takk for meg og carry on. Anonymkode: 625e3...30b 1 1
flusa Skrevet 3. mai 2023 #8 Skrevet 3. mai 2023 Jeg rydder ofte i klesskapet,det har en tendens til å rote til seg selv🙈 Pleier å gå igjennom og spørre meg selv; har jeg bruk for dette plagget? Hvor ofte bruker jeg det? Blir det nesten aldri brukt,går det i en sekk som settes på loftet. Da kan jeg finne det igjen og ønsker å bruke den om igjen ved en senere anledning. Dersom det aldri blir brukt, gir jeg det bort eller kaster det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå