Gå til innhold

Har du føttene på bordet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du føttene dine på bordet? Har du føttene på bordet hos familie og venner? Vi har et vennepar som alltid har føttene på bordet når de er på besøk hos oss. Og jeg liker det ikke. Det er ekkelt og respektløst, synes jeg. Hva synes du om føtter på bordet? Sier du noe om noen har føttene på bordet hos deg/dere?

Anonymkode: 726b3...72c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hjemme hos meg selv, ja. På besøk? Nei

Anonymkode: b6bae...3ac

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Hjemme kan jeg ha føttene på bordet når det er bare oss her hjemme. Men jeg synes ikke det er greit at gjester legger føtter på bordet å jeg kunne lett sagt fra om det hadde skjedd.

Jeg har selvsagt ikke føttene på bordet hjemme hos andre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har føttene i sofaen, og er det nære venner jeg vet ikke bryr seg og det er plass til det kan jeg ha det hos dem også. Har hverken beina på bordet hjemme eller hos andre. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri, selvfølgelig. Ikke da jeg var barn heller. Er da ingen normalt oppegående folk som har det?

Anonymkode: 1d775...b7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men mest fordi det blir unaturlig vinkel på sofa/tv.

Flere venner pleier ha føttene på bordet hjemme hos seg selv, og da er det naturlig for meg også om man skal se film!

Anonymkode: 0fc50...8a1

Skrevet

Har føttene på bordet ja (disse lukter litt etter 10 timer i en gravemaskin) så bryr meg ikke om folk har føttene på bordet nå er det vel 8 år siden noen var hjemme hos meg 🙂 

AnonymBruker
Skrevet

Sitter med nakne føtter på lavt stuebord nå. 

Men ville aldri gjort det hos venner. 

Og vasker alle overflater og slik før behov. Har også katter som tar sine rundetider over bordet. 

Anonymkode: 4349b...a6f

AnonymBruker
Skrevet

Ja hjemme alene, men vasker over bordet daglig da.

Anonymkode: 75aaf...20b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Aldri, selvfølgelig. Ikke da jeg var barn heller. Er da ingen normalt oppegående folk som har det?

Anonymkode: 1d775...b7d

Haha jo kom igjen ikke snakk sånn da. Det er helt vanlig.

• Liker 3
Skrevet

Hjemme hos meg selv: JA

Hjemme hos andre: NEI 

AnonymBruker
Skrevet

Aldri, jeg synes det er ekkelt. Men kan godt ha beina i sofaen. 

Anonymkode: 11526...f67

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Aldri, jeg synes det er ekkelt. Men kan godt ha beina i sofaen. 

Anonymkode: 11526...f67

Sofaen er jo eklere. Med mindre du har vaskbare trekk. 

Anonymkode: 4349b...a6f

Skrevet

Hvorfor synes noen av dere at dette er ekkelt? Vasker dere ikke føttene? Vasker dere ikke gulvet? Bytter dere ikke sokker daglig? Bruker dere ikke skodeodorant? Støvsuger dere ikke teppene deres? Tørker dere ikke over bordet? Hva er ekkelt med det?

Jeg synes foten er like ekkel som resten av beina, altså ikke i det hele tatt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja hjemme og ja hos familie og ja hos nære venner om de selv har bena på bordet 

Anonymkode: 3bbcf...c07

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har du føttene dine på bordet? Har du føttene på bordet hos familie og venner? Vi har et vennepar som alltid har føttene på bordet når de er på besøk hos oss. Og jeg liker det ikke. Det er ekkelt og respektløst, synes jeg. Hva synes du om føtter på bordet? Sier du noe om noen har føttene på bordet hos deg/dere?

Nei en har da oppdragelse 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Av og til hjemme,når jeg strikker.

Men som regel sitter jeg i god stolen min,med en puff til beina.

Sitter ALDRI med beina på bordet hos andre..

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hjemme: Ja. Hos andre på besøk: Nei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...