AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #1 Skrevet 2. mai 2023 Har du føttene dine på bordet? Har du føttene på bordet hos familie og venner? Vi har et vennepar som alltid har føttene på bordet når de er på besøk hos oss. Og jeg liker det ikke. Det er ekkelt og respektløst, synes jeg. Hva synes du om føtter på bordet? Sier du noe om noen har føttene på bordet hos deg/dere? Anonymkode: 726b3...72c
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #2 Skrevet 2. mai 2023 Hjemme hos meg selv, ja. På besøk? Nei Anonymkode: b6bae...3ac 10 4
NinaLisa Skrevet 2. mai 2023 #3 Skrevet 2. mai 2023 Hjemme kan jeg ha føttene på bordet når det er bare oss her hjemme. Men jeg synes ikke det er greit at gjester legger føtter på bordet å jeg kunne lett sagt fra om det hadde skjedd. Jeg har selvsagt ikke føttene på bordet hjemme hos andre. 1
Daisy-love Skrevet 2. mai 2023 #4 Skrevet 2. mai 2023 Jeg har føttene i sofaen, og er det nære venner jeg vet ikke bryr seg og det er plass til det kan jeg ha det hos dem også. Har hverken beina på bordet hjemme eller hos andre. 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #5 Skrevet 2. mai 2023 Aldri, selvfølgelig. Ikke da jeg var barn heller. Er da ingen normalt oppegående folk som har det? Anonymkode: 1d775...b7d 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #6 Skrevet 2. mai 2023 Nei, men mest fordi det blir unaturlig vinkel på sofa/tv. Flere venner pleier ha føttene på bordet hjemme hos seg selv, og da er det naturlig for meg også om man skal se film! Anonymkode: 0fc50...8a1
Maskinfører Skrevet 2. mai 2023 #7 Skrevet 2. mai 2023 Har føttene på bordet ja (disse lukter litt etter 10 timer i en gravemaskin) så bryr meg ikke om folk har føttene på bordet nå er det vel 8 år siden noen var hjemme hos meg 🙂
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #8 Skrevet 2. mai 2023 Sitter med nakne føtter på lavt stuebord nå. Men ville aldri gjort det hos venner. Og vasker alle overflater og slik før behov. Har også katter som tar sine rundetider over bordet. Anonymkode: 4349b...a6f
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #9 Skrevet 2. mai 2023 Ja hjemme alene, men vasker over bordet daglig da. Anonymkode: 75aaf...20b
Polyester Skrevet 2. mai 2023 #10 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Aldri, selvfølgelig. Ikke da jeg var barn heller. Er da ingen normalt oppegående folk som har det? Anonymkode: 1d775...b7d Haha jo kom igjen ikke snakk sånn da. Det er helt vanlig. 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #12 Skrevet 2. mai 2023 Aldri, jeg synes det er ekkelt. Men kan godt ha beina i sofaen. Anonymkode: 11526...f67
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #13 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Aldri, jeg synes det er ekkelt. Men kan godt ha beina i sofaen. Anonymkode: 11526...f67 Sofaen er jo eklere. Med mindre du har vaskbare trekk. Anonymkode: 4349b...a6f
Polyester Skrevet 2. mai 2023 #14 Skrevet 2. mai 2023 Hvorfor synes noen av dere at dette er ekkelt? Vasker dere ikke føttene? Vasker dere ikke gulvet? Bytter dere ikke sokker daglig? Bruker dere ikke skodeodorant? Støvsuger dere ikke teppene deres? Tørker dere ikke over bordet? Hva er ekkelt med det? Jeg synes foten er like ekkel som resten av beina, altså ikke i det hele tatt. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #15 Skrevet 2. mai 2023 Ja hjemme og ja hos familie og ja hos nære venner om de selv har bena på bordet Anonymkode: 3bbcf...c07
Fru Uperfekt Skrevet 2. mai 2023 #16 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har du føttene dine på bordet? Har du føttene på bordet hos familie og venner? Vi har et vennepar som alltid har føttene på bordet når de er på besøk hos oss. Og jeg liker det ikke. Det er ekkelt og respektløst, synes jeg. Hva synes du om føtter på bordet? Sier du noe om noen har føttene på bordet hos deg/dere? Anonymkode: 726b3...72c Nei en har da oppdragelse
flusa Skrevet 3. mai 2023 #18 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har du føttene dine på bordet? Har du føttene på bordet hos familie og venner? Vi har et vennepar som alltid har føttene på bordet når de er på besøk hos oss. Og jeg liker det ikke. Det er ekkelt og respektløst, synes jeg. Hva synes du om føtter på bordet? Sier du noe om noen har føttene på bordet hos deg/dere? Anonymkode: 726b3...72c Av og til hjemme,når jeg strikker. Men som regel sitter jeg i god stolen min,med en puff til beina. Sitter ALDRI med beina på bordet hos andre..
Serafin Skrevet 3. mai 2023 #19 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har du føttene dine på bordet? Har du føttene på bordet hos familie og venner? Vi har et vennepar som alltid har føttene på bordet når de er på besøk hos oss. Og jeg liker det ikke. Det er ekkelt og respektløst, synes jeg. Hva synes du om føtter på bordet? Sier du noe om noen har føttene på bordet hos deg/dere? Anonymkode: 726b3...72c Hjemme: Ja. Hos andre på besøk: Nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå