Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Angst og boligsalg, trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slitt med angst siden tenårene. Den er nesten borte i lange perioder, nesten så jeg glemmer det. Og så kommer den tilbake selvfølgelig i sånne perioder der jeg er stressa. Sist jeg hadde sterk angst var rett før jeg skulle gifte meg, 8 år siden. 

Nå selger vi leiligheten vår og angsten er tilbake. Vi skal ha visning neste uke og jeg er helt ødelagt. Får panikkanfall nesten daglig. Sover ikke, spiser ikke. Har lyst til å grave meg ned, men det kan jeg jo ikke. Hater å ha det sånn! Hjelp! Hvordan skal jeg overlever neste uke??

Anonymkode: a16fc...37f

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Legg deg inn på hotell eller hos ei venninne/familie? 

Anonymkode: d2687...adc

Skrevet

ER du gift? Samboer? Noen i familien som kan hjelpe deg

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (2 minutter siden):

ER du gift? Samboer? Noen i familien som kan hjelpe deg

Gift ja. Mannen prøver å roe meg ned. Jeg blir rolig i 5 minutter og så er angsten tilbake. Nå er det sånn at jeg går inn på et annet rom når panikkanfall kommer. For jeg vil ikke plage han.

AnonymBruker
Skrevet

Hva akkurat er det med boligsalget som gir deg angst? Eller er det bare at hele prosessen er stressende og at det er konsekvensen av stress som gir angst?

Anonymkode: 3b73e...166

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva akkurat er det med boligsalget som gir deg angst? Eller er det bare at hele prosessen er stressende og at det er konsekvensen av stress som gir angst?

Anonymkode: 3b73e...166

Det er vel hele usikkerheten da. Kommer det noen på visning? Får vi bud? Når skjer det? Blir den solgt? Osv osv. Mannen min sier at det er bortkastet energi å stresse over noe jeg ikke kan kontrollere og han har jo rett. Men jeg greier ikke å styre angsten.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du forklarer han hvor ille det er i forhold til salgs prosessen så kan dere jo bli enige om at han tar seg av dette med visningen. Det kan jo lette litt på ting.

Anonymkode: bbba4...11c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Så trøstende det er var å lese dine tanker. Sliter med det samme selv. Holder på å vaske til fotografering nå. Er det rent nok, er det vits å vaske, det blir ikke solgt uansett. Klarer ikke å spise, og var så sliten etter vasking at jeg måtte melde meg syk idag. Har på toppen av alt 3 katter, som ødelegger så fort jeg har vasket en plass. Nær familie og kolleger sier at jeg vil få solgt, men hva vet de, egentlig. Ja, alt er utenfor vår kontroll, bortsett fra vasking. Ønsker deg lykke til. Jeg klarer å koble litt av om jeg ser en god film jeg har sett før.

Anonymkode: e5970...be1

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk kjære deg ❤️ godt å vite at jeg ikke er alene.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv også å gå en tur i frisk luft, det er godt for sjela og man får ryddet opp i tanker osv.. selvom det er mye og gjøre.

Anonymkode: bbba4...11c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Det er vel hele usikkerheten da. Kommer det noen på visning? Får vi bud? Når skjer det? Blir den solgt? Osv osv. Mannen min sier at det er bortkastet energi å stresse over noe jeg ikke kan kontrollere og han har jo rett. Men jeg greier ikke å styre angsten.

Slapp av, det går helt fint og megleren tar seg av alt det der. (Vet det er enklere sagt enn gjort, har selv hatt sterk angst i alle år til 2021, men du har samboeren du er ikke alene)

Anonymkode: 36a67...4c7

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Føler meg deg. Har hatt det slik siden påske med salg av hus og tidligere vansker med depresjon og angst. 😔

Anonymkode: 1a2bd...8fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...