knooters Skrevet 4. mai 2023 #61 Skrevet 4. mai 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Eller man kan velg å ikke bruke Tinder og den type apper. Har fungert utmerket for meg, min dating og mitt sexliv uten apper som Tinder. første bud for incels, kom dere av Tinder/apper/nett. Anonymkode: 7d37d...7c7 Første bud er å legge offermentaliteten i skuffen. Å date på internett går fint, når man er så heldig at apper o.l. faktisk gjør at man lettere finner personer man passer sammen med.
Rosakatt Skrevet 4. mai 2023 #62 Skrevet 4. mai 2023 knooters skrev (1 minutt siden): Første bud er å legge offermentaliteten i skuffen. Å date på internett går fint, når man er så heldig at apper o.l. faktisk gjør at man lettere finner personer man passer sammen med. Tror det handler litt om hvem man er også, noen folk bruker kanskje mer tid ute blandt folk enn de gjør på nett, noen vil kanskje passe best med disse Andre vil kanskje ikke like naturlig kunne møte sin gjeng ute i det fri, fordi de holder seg mer for segselv eller på tilfeldige steder man selv ikke er, så da må de finne dem på nett Mange er nok på nett da, selv om de bruker mye tid andre steder. Men en god del er ikke på apper i det hele tatt, men det er kanskje ikke deres gode match heller? 🤷♀️ Åsså funker tiltrekning bedre ute i det fri, med det fysiske, siden vi ikke kan bruke sansene våre i samme grad gjennom skjerm
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #63 Skrevet 5. mai 2023 knooters skrev (13 timer siden): Det er en grunn til at man gikk bort fra dette. Men for all del, hvis du vil prøve å sparke det igang - lykke til. De som vil ha noe seriøst kan liksågodt bruke en app, poenget er at den bør designes med litt mer omhu enn Tinder hvis den skal fungere godt. Du snakker som om du er 85 år og "alt var bedre i gamledar". Man trenger nå ikke å være 85 år for å kunne innse at ting faktisk var litt mindre dysfunksjonelle og mer normale før i tiden; det er en grunn til at dagens unge er kronisk stresset, og ser drømmende tilbake i tid. Og det er en grunn til at dating-underforumet på KG med sitt incels-, og alphamenn-snakk virker som et like deseperat rop om mental hjelp som UFO-forumet i gamle VGD. knooters skrev (2 timer siden): Første bud er å legge offermentaliteten i skuffen. Å date på internett går fint, når man er så heldig at apper o.l. faktisk gjør at man lettere finner personer man passer sammen med. Å date på nettet i Tinder-form fører til at man skal bedømme et fremmed menneske i løpet av 2 sekunder ved hjelp av et bilde og en overfladisk beskrivelse før man bestemmer seg og sveiper videre på en skjerm. Legger man til en tilsynelatende ubegrenset tilgjengelighet av potensielle partnere, kan man studere følgene i resten av forumet, der utroskap og rastløshet er tema. En digital bank kan kanskje erstatte en fysisk en da man til syvende og sist snakker om enkel matematikk, men å gjøre menneskets naturlige måte å finne partnere på, som er velprøvd og har først generasjonene videre siden steinalderen, plutselig til en egotripp på en skjerm der 5000 villige partnere venter bak neste sving, er dessverre oppskriften på psykisk ustabilitet og kaos. Anonymkode: 43e41...dac 1
Bamseklemmer Skrevet 5. mai 2023 #64 Skrevet 5. mai 2023 exictence skrev (På 2.5.2023 den 17.47): Uten mat og drikke dør vi. Man klarer seg vel heller ikke lenge i Norge uten noe form for husly. Men uten sex kan man leve. Haha, jeg synes du svarer godt som alltid😘 Men njjjaa.. man kan leve, men lever vi godt uten sex? Du har jo hørt utrykket "Å leve på luft og kjærlighet"? Haha, som oftes blir jeg sulten av kjærligheten🤭 Politikk og sex kan ikke diskuteres i samme setning, synes jeg.. for det blir som regel bare krøll, når politikkerne legger frem sine forslag. 1
knooters Skrevet 5. mai 2023 #65 Skrevet 5. mai 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Man trenger nå ikke å være 85 år for å kunne innse at ting faktisk var litt mindre dysfunksjonelle og mer normale før i tiden; det er en grunn til at dagens unge er kronisk stresset, og ser drømmende tilbake i tid. Og det er en grunn til at dating-underforumet på KG med sitt incels-, og alphamenn-snakk virker som et like deseperat rop om mental hjelp som UFO-forumet i gamle VGD. Å date på nettet i Tinder-form fører til at man skal bedømme et fremmed menneske i løpet av 2 sekunder ved hjelp av et bilde og en overfladisk beskrivelse før man bestemmer seg og sveiper videre på en skjerm. Legger man til en tilsynelatende ubegrenset tilgjengelighet av potensielle partnere, kan man studere følgene i resten av forumet, der utroskap og rastløshet er tema. En digital bank kan kanskje erstatte en fysisk en da man til syvende og sist snakker om enkel matematikk, men å gjøre menneskets naturlige måte å finne partnere på, som er velprøvd og har først generasjonene videre siden steinalderen, plutselig til en egotripp på en skjerm der 5000 villige partnere venter bak neste sving, er dessverre oppskriften på psykisk ustabilitet og kaos. Anonymkode: 43e41...dac "det er en grunn til at dagens unge er kronisk stresset, og ser drømmende tilbake i tid" - hva er så denne grunnen, og hvorfor? Og hvor har du det fra at "dagens unge ser drømmende tilbake i tid"? Det høres ut som noe du bare finner på on the fly, men prove me wrong - by all means. Helst ved å vise til at dagens unge i større grad enn øvrige generasjoner de siste 50 år "ser drømmende bakover i tid". Det du beskriver om incels er bare "internett". Dette fenomenet er like gammelt som internett selv. Incel-grupper dukket opp midt på 90-tallet, og sjekkeapper som Tinder kom ikke før mye senere (Tinder kom i 2012). PCen ble ikke allemannseie før langt ut på 2000-tallet, og var åpenbart ikke sjekkearena numero uno før folk flest faktisk hadde datamaskin med internett. Dating på nettet har fordeler og ulemper, men det er bedre å se litt informasjon om en person før man initierer kontakten enn å gå bort til fremmede som henger i en bar - vil mange synes. Det føles som å lete etter nåla i høystakken om du ikke har muligheten for å filtrere bort dem du åpenbart ikke er interessert i, og den muligheten har man via apper (gitt at man lager filtrene litt bedre enn Tinder gjør). Du er sikkert ikke en av dem som syns sjekking i bar er slitsomt, men derfor trengs det et mangfold. Jeg skal ikke be "barsjekkere" om å pelle seg over på smarttelefonen, selv om det frister når du argumenterer slik du gjør. Den naturlige måten å finne partnere på er å slå andre menn med klubber og voldta kvinnene. Vi burde vel gå for noe annet i et sivilisert samfunn. Monogamiet er jo også en oppfinnelse, vi er jo ikke slik av natur - ref. det at folk er utro, for eksempel. 3
Myrmica Skrevet 5. mai 2023 #66 Skrevet 5. mai 2023 Det er jo en veldig enkel løsning her - de som lider av å ikke få sex kan ha sex med hverandre. Uten at jeg har konkrete tall på det tipper jeg det i hovedsak er menn. Kan de ikke ofre seg litt og tilby hverandre en håndsrekning? Analsex er jo ganske digg, i alle fall for den aktive parten? Vil de ikke ha sex med andre menn kanskje? Men man må jo ofre seg litt for at alle skal ha det bra, det vil jo ikke være noe verre enn at kvinner skal måtte ha sex med noen de ikke har lyst til å ligge med. Sexløse menn kunne stilt opp for hverandre spør du meg. 3
exictence Skrevet 5. mai 2023 #67 Skrevet 5. mai 2023 Bamseklemmer skrev (6 timer siden): Haha, jeg synes du svarer godt som alltid😘 Men njjjaa.. man kan leve, men lever vi godt uten sex? Du har jo hørt utrykket "Å leve på luft og kjærlighet"? Haha, som oftes blir jeg sulten av kjærligheten🤭 Takk Ja, det er sant. Ofte veldig sulten Men uansett kan man ikke forlange å bli sponset med sex, vel? Sex og kjærlighet må være gjensidig lyst. Menneskene må nok stå for det selv Bamseklemmer skrev (6 timer siden): Politikk og sex kan ikke diskuteres i samme setning, synes jeg.. for det blir som regel bare krøll, når politikkerne legger frem sine forslag. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #68 Skrevet 5. mai 2023 Det kan enkelt løses ved å ha lovlig prostitusjon. Kvinner vil dog holde på seksualmakten, naturlig nok. Det vil alle grupper med makt. Derfor er det vanskelig å få igjennom noe sånt. Anonymkode: eac7d...230
Bamseklemmer Skrevet 5. mai 2023 #69 Skrevet 5. mai 2023 exictence skrev (1 minutt siden): Takk Ja, det er sant. Ofte veldig sulten Men uansett kan man ikke forlange å bli sponset med sex, vel? Sex og kjærlighet må være gjensidig lyst. Menneskene må nok stå for det selv Enig med deg🤭 jeg er imot alt som kan skade en kvinne😘 Jo.. gjensidig kjærlighet og omsorg for hverandre.. du husker vel den diskusjonen? 😂💞 Det er faktisk 3 meningfulle ord, som forklarer en masse fordeler i et godt samliv.. så det er den gode hverdagsromantikken som skaper lysten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå