Gå til innhold

Hvis en mann på 35 dater en dame 23 eller 25 år, er han creepy da?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er det akkurat innafor? 

Anonymkode: 47334...531

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt og selvfølgelig innafor. Det er ideel aldersforskjell.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke noe problem

Anonymkode: 5a4ab...969

• Liker 3
Skrevet

😂 jeg synes det er creepy. Sånn helt ærlig.

• Liker 15
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Tenker han er bra tjukk i hodet hvis han ikke registrerer at de lever på ulike planeter. Vanlige 23-åringer eller 25-åringer er dessuten helt uinteressert i en 10 eller 12 år eldre fyr.

Anonymkode: 7c384...ec5

• Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

25 er på kanten, 23 er definitivt ikke innafor. Selv om jeg har vært singel i mange år hadde ikke en 23-åring vært aktuell, så desperat er jeg ikke. Synes 29 er grensa for min egen del.

M35

Anonymkode: bc6d5...176

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet

Mann på 35 og dame på 25 er helt topp det. Det samme om det var motsatt. Kos dere og slutt å bry dere om hva folk mener er innenfor. Gud så slitsomt det skal måtte være å følge alle sine vilt forskjellige standarder.

Så lenge det er to voksne mennesker og begge har gitt sitt samtykke - kjør på og lykke til!

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Eller er det akkurat innafor? 

Anonymkode: 47334...531

Det er helt innafor.

Hilsen dame på 53 som er gift på 15 året med mann på 43. 

Anonymkode: 3afa4...1b1

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er i grenseland. Som 35-åring hadd jeg aldri klart å vært sammen med en i første del av 20-årene. Jeg synes det er rart at så voksne menn/kvinner føler seg normal når de dater så unge folk! 

Anonymkode: 96f05...911

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke noe problem, men klart noen middelaldrende kvinner blir usikre på seg selv som vi kan se over. 

Anonymkode: bc9db...4b5

• Liker 3
Skrevet

Han nå være umoden for alderen om de er på samme sted mentalt. Hva tenker hun om at han kanskje er død innen hun blir pensjonist?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (Akkurat nå):

Han nå være umoden for alderen om de er på samme sted mentalt. Hva tenker hun om at han kanskje er død innen hun blir pensjonist?

Og sikker ganske miserabel sex i forhold til hennes behov en 25 år inn i tid..Og vondt i knærne og gubbefakter etter en 30 års tid...Alder er snillere med kvinner enn med mrnn, hadde ikke satsa på det.

Anonymkode: 7c384...ec5

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ok, være hvis hun hadde vært 24 :)

10 års aldersforskjell kan være ok, men når man er så unge er man gjerne på helt forskjellige stadier i livet. En er veletablert med jobb og bolig, den andre kanskje student eller nyutdannet.  Man får et skjevforhold som gjør det vanskelig å være likeverdige partnere.

Anonymkode: c1806...ec8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det skjer ekstremt mye utvikling mellom 25 og 35. Jeg kunne ikke hatt en likeverdig partner på 25, det er bare alt for mye livserfaring som skiller. Man lærer nok mindre fra man er ca 35-40 og oppover. Da begynner man å ha mange erfaringer og mye kunnskap, og man lærer mindre. Personer på 53 og 40 ville hatt mer til felles med hverandre, enn de på 25 og 38 ville hatt.

Anonymkode: d74c5...c46

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Det er definitivt creepy. Det ville ikke vært creepy når han ble 45 og jaktet damer som var 35 eller 55.
Folk som jakter umodne kjærester er ute etter noen som er lettere å manipulere enn dem som har blitt klokere av livserfaring. Det er et gjennomgående dårlig personlighetstrekk av godt voksne å jakte på unge som såvidt er ute av tenårene.

Endret av Andro
  • Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Begge er voksne mennesker, ser ikke problemet, men du vil sikkert skape reaksjoner fra fordomsfulle mennesker, men det er ikke noe å bry seg om 

Anonymkode: 17a81...54d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på hvor mann er her i livet. Hvis du er 35 og kjærer stasjonsvogn og går med v-genser knytt rundt halsen og er gubbete virker det rart. Men er du mer ungdommelig kan det gå. Jeg var sammen med en i første halvdel av tyveårene da jeg var 35. Det var hun som valgte meg og vi var av og på i to år. Vi hadde sinnsykt mye sex. Hun sa det var spennende med en mann som var erfaren og som "tok seg tid" under sex. 

Anonymkode: ffc03...497

Skrevet

35 og 25 er innenfor. Jeg har vært der, men ble bare tre dater før jeg ga opp.

Skrevet
Majer skrev (19 minutter siden):

Kan jo være at hun dør først. Men skal man la være å være lykkelig fordi man er redd for å bli enke som 65-67 åring? Hva om han lever til han er 85?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

hver får feie for sin egen dør tenker jeg og la folk få date den de ønsker så lenge de er samtykkekompetente og relativt mentalt like i alder.. 

Anonymkode: ccecc...71b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...