Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er nå 3 dager over tiden med mens, har ømme bryster og kjenner jeg må tisse oftere enn vanlig, jeg merker at brystene er ømme uten å røre dem, stikkende/pirrende følelse samt de er tunge og mer runde? 

jeg har noen stikninger i magen sånn her og der, men ikke noe veldig tegn på mensen, litt hjertebank, dette pleier jeg ikke å ha. 
jeg er også plutselig veldig varm, jeg er som regel helt motsatt, liker å ligge med teppe over meg og er litt frysen, men ikke nå. 

mer det noen som har hatt samme symptomer på graviditet? Jeg skal ta en test, men er nysgjerrig på hva andre opplever☺️

Anonymkode: 68b0d...abf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ømme, men smertefulle bryster! Føltes ut som store ballonger. Og fraværende mens da. 

AnonymBruker
Skrevet
melatonin skrev (17 minutter siden):

Ikke ømme, men smertefulle bryster! Føltes ut som store ballonger. Og fraværende mens da. 

EHH JA, kjenner de hele tiden. Til og med når jeg ikke rører dem. Stikkinger på venstre side i magen

Skrevet

Symptom ved første graviditet var det mykje likt som ved mens. Var obs på det då vi prøvde aktivt. Ved andre kjende eg ingenting før kvalme.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

EHH JA, kjenner de hele tiden. Til og med når jeg ikke rører dem. Stikkinger på venstre side i magen

Kom på en ting til, fikk skikkelig strekk nederst i magen ofte av noen bevegelser, som om jeg rev av noe. Ofte ved snuing i seng og sofa. Så kom ligament smerter i tillegg.

Skrevet

Fikk store pupper. Øm hele tiden og kvalm. 

AnonymBruker
Skrevet

Det første jeg merket var at jeg plutselig sto opp 1-2 timer før ringeklokka for å tisse flere ganger. Var irriterende, men jeg tenkte ikke så mye over det før jeg oppdaget at mensen nesten var en uke forsinket. Fikk tydelig positiv test på første forsøk 8 dager etter jeg skulle hatt mensen.

Anonymkode: 592cc...e3e

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ingenting før i uke 6-7. Da var jeg sulten på morgenen (uvanlig for meg å være) + ømme pupper 

Anonymkode: 3cc73...7b6

Skrevet

Jeg hadde alltid ømme bryst, mensmurringer og press over ene eggstokken etter eggløsning. De symptomene kom alltid 3 dpo og vedvarte til mensen kom, men syklusen jeg faktisk ble gravid var helt annerledes. Har loggført symptomene mine i prøvedagbok, så her er et sammendrag: 

1-5 dpo: Ingen symptomer. Mistenkte at eggløsningen ikke hadde vært denne syklusen.

5 dpo: stikkende og skarp smerte nedre del av magen. Varte i 15-20 sekunder. Trodde det var en cyste som skulle sprekke.

7 dpo: Våknet med lett kvalme. Ingen matlyst. Føler meg fyllesyk. 

9 dpo: mensmurringer av og på, som har var verre enn i tidligere sykluser.

10 dpo: Følte meg rett og slett fyllesyk. Kvalm. Litt klam. Fikk positiv digital test ❤️  

Er nå 23 uker på vei 🥺

AnonymBruker
Skrevet

Fødte for litt over et år siden. Merket at puppene ble kjempeømme samtidig som festeblødningen. Fikk også kjempesynlige blodårer på puppene. Noe annet som faktisk var et tegn, var at jeg en dag plutselig blødde som en foss etter samleie, pga. skjøre slimhinner nedentil som følge av at jeg var gravid. Trodde det var mensen, men da det sluttet å blø med en gang så ante jeg ugler i mosen og tok en test, som viste to sterke røde streker 😊

Anonymkode: 96d8a...59c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...