AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #1 Skrevet 2. mai 2023 Hva er du allergisk mot og hvilke symptomer opplever du? -Bjørk, gress osv. -Nesetetthet, kløe, slim I halsen osv. Anonymkode: e44a4...7ee
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #2 Skrevet 2. mai 2023 Allergisk mot midd og det meste av pollen. Kløe i øyne, hadde et år der jeg hadde 11 halsbetennelser, det ga seg etter jeg begynte på allergimedisiner. Kronisk elveblest har jeg og etter antibiotika kur så ceterizine hjelper på den og. Når går jeg året rundt på allergimedisiner og merker lite til det. Anonymkode: 61139...d2f
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #4 Skrevet 2. mai 2023 Er allergisk mot kombinasjonen klorvann og sol. Reagerer med kraftig elveblest over hele kroppen. Det går fint å bade innendørs på vinteren, men sommersola er for sterk og da reagerer jeg selv om jeg har vasket meg godt etter innendørsbad og dekker til huden før jeg går ut. Unngår helst å bade i basseng når jeg reiser på ferie til syden, men jeg kan hvis jeg tar en allergimedisin forebyggende (starter en måned før avreise). Tar en annen type allergimedisin når jeg får reaksjon, men som regel holder det med den jeg tar forebyggende. Anonymkode: 4c1d3...47d
flusa Skrevet 3. mai 2023 #6 Skrevet 3. mai 2023 Allergisk mot pollen,katter,støv,nøtter. Vi har flere katter,så jeg har symptomer hele året. Tett og rennende nese,tørre,kløende øyne,hoste. Kløe i huden. Tar 2 aerius fast hver dag,øker når plagene er verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå