AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #1 Skrevet 2. mai 2023 Innsiden av toalettet vasker jeg annenhverdag med klorin toalettrens og sånt. Men syns å vaske utsiden av toalettet er slitsomt. Spesielt baksiden. Hvordan gjør dere det? Og hva bruker dere? Anonymkode: a3a8c...fb5
newman01 Skrevet 2. mai 2023 #2 Skrevet 2. mai 2023 Tisse oppi do, ikke rundt og bak og på siden av toalettet 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #3 Skrevet 2. mai 2023 newman01 skrev (10 minutter siden): Tisse oppi do, ikke rundt og bak og på siden av toalettet Selvfølgelig tisser jeg inni doen. Men tolaettet skal jo rengjøres på utsiden også? Eller hva? Anonymkode: a3a8c...fb5
newman01 Skrevet 2. mai 2023 #4 Skrevet 2. mai 2023 Men annenhver dag da? Og bak toalettet? Blå Jif gjør rent nok 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #5 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig tisser jeg inni doen. Men tolaettet skal jo rengjøres på utsiden også? Eller hva? Anonymkode: a3a8c...fb5 Jeg har sånn klorinspray eller baderomsspray, sprayer ned doen på utsiden og tørker av med tørkepapir. Anonymkode: 458e3...7fc 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #7 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har sånn klorinspray eller baderomsspray, sprayer ned doen på utsiden og tørker av med tørkepapir. Anonymkode: 458e3...7fc Jeg gjør det samme. Funker helt ypperlig! Anonymkode: aa113...57b 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #8 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg gjør det samme. Funker helt ypperlig! Anonymkode: aa113...57b Yess! 😍 Anonymkode: 458e3...7fc
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #9 Skrevet 2. mai 2023 Vasker utsiden av doen når jeg vasker badet. Sprayer på med baderomsspray og vasker av med fuktig klut (egen klut til toalettet, selvfølgelig). Innsiden vaskes litt oftere med spray, ev. Jif skurekrem, og dobørsten. Anonymkode: 128c4...dca
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #10 Skrevet 2. mai 2023 Bruker bare spray og mikrofiberklut hver gang badet vaskes. Er "siste bruk" av kluten. Ved nedvask spyler vi ned med dusjen etter at den har stått med spray en liten stund. Anonymkode: 671f2...b39 1
Daisy-love Skrevet 2. mai 2023 #11 Skrevet 2. mai 2023 Rengjøringsservietter fra Rema, og tørkepapir for støvet. Jeg har også egen mikrofiberklut for toalettet, og om jeg bruker den så er det å tørke støv først, så disse rengjøringsserviettene. Jeg føler det støver utrolig lett på mitt bad, men så både vasker jeg tøy der og tørker tøy der også.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #12 Skrevet 2. mai 2023 Daisy-love skrev (4 timer siden): Rengjøringsservietter fra Rema, og tørkepapir for støvet. Jeg har også egen mikrofiberklut for toalettet, og om jeg bruker den så er det å tørke støv først, så disse rengjøringsserviettene. Jeg føler det støver utrolig lett på mitt bad, men så både vasker jeg tøy der og tørker tøy der også. Mener du de våtserviettene som er til barn? Anonymkode: a3a8c...fb5
Daisy-love Skrevet 2. mai 2023 #13 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mener du de våtserviettene som er til barn? Anonymkode: a3a8c...fb5 Nei, de du finner i renholdsavdelingen eller hva det heter, disse her, fant bilde på Google. Alle butikker har en variant av de, men disse er billige og greie. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #14 Skrevet 2. mai 2023 På jobb(renholder) bruker jeg baderomsspray og tørkepapir(funker bedre på støvet enn klut, syns jeg). Sprayer på toalettet(begge sider av sete og lokk), litt på sidene, og tørker av med papir. Evt litt på sisternen også hvis det er sånne toalett som står på gulvet(altså ikke vegghengt eller hva det nå heter). Begynner øverst og jobber meg nedover, avslutter med undersiden av setet og ringen på toalettet(altså der børsten ikke brukes). Anonymkode: 689e0...fbb
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #16 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Innsiden av toalettet vasker jeg annenhverdag med klorin toalettrens og sånt. Men syns å vaske utsiden av toalettet er slitsomt. Spesielt baksiden. Hvordan gjør dere det? Og hva bruker dere? Anonymkode: a3a8c...fb5 Jeg går over toalettet med papir først, for det samler seg mye støv som er unødvendig å få med på f.eks en klut. Vasker utsiden av toalettet med vanlig baderomsspray og klut spesielt for baderom/toalett. Begge svanemerket. Anonymkode: 8dc00...c1f
flusa Skrevet 3. mai 2023 #17 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Innsiden av toalettet vasker jeg annenhverdag med klorin toalettrens og sånt. Men syns å vaske utsiden av toalettet er slitsomt. Spesielt baksiden. Hvordan gjør dere det? Og hva bruker dere? Anonymkode: a3a8c...fb5 Vasker med såpevann og klut, eller spray og klut. Tørker over med tørr klut eller papir.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #18 Skrevet 3. mai 2023 Har doen ganske nærme dusjen, så dusjer over doen og så går over og skrubber med såpe og en klut til det skinner. Så dusjer jeg vekk såpe, og fjerner vann med en nal så det går ned i sluket. Tar max 3.min. Der jeg bodde før måtte jeg vaske doen med vann i bøtte og såpe, la et håndkle under doen så jeg kunne bruke rikelig med såpevann og få vasket rent og raskt. Anonymkode: 70a86...66d
Merlin Skrevet 3. mai 2023 #19 Skrevet 3. mai 2023 Vasker doen utvendig med klorin spray eller lignende som fjerner bakterier , tørker med papir. Etterpå med universalspray el.l. beregnet til vinduer, tørker med papir, da blir toalettet blankt og fint.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #20 Skrevet 3. mai 2023 Blå jif både på utsiden, sete, lokk osv med papir. Klor i skåla Anonymkode: 4d81c...a26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå