Gjest guiseppe Skrevet 5. januar 2006 #1 Skrevet 5. januar 2006 Jeg trenger ny brystpumpe! Jeg tror nok det er greiest med en manuell - jeg skal ha den med på jobben og greier og trenger derfor en jeg bare kan slenge i veska, og som ikke lager lyd:) Det er også praktisk om man kan skru flasken rett på. Jeg trenger ikke sånt fryseposesystem. Jeg trenger nok en drøss med flasker å pumpe nedi. Ungen er LANG under alder for fast føde, så det vil bare bli utpumpet morsmelk på menyen de timene jeg er på jobb. Mine preferanser: - jeg har prøvd mendala (eller hva det heter) manuell - den syntes jeg var litt tungvindt å bruke. Dvs jeg ble sliten i hånden av å pumpe med den. - Avent isis var mye beder å pumpe med (sånn slitenhetsmessig), men jeg syns det er noe herk å rengjøre den. Det er liksom tusen små deler. Derfor vil jeg i utgangspunktet ikke ha en av disse to... Pumpen skal brukes daglig og må være ENKEL. Samtidig må den være SKIKKELIG - den skal brukes svært mye. Er det noen som har prøvd dr. Browns? Elller andre enkle og bra? På Rudo Helgesen på Grønland i Oslo har de en billigvariant som heter Emmy eller noe sånt - den skulle være like god som de andre, mente damen. Men jeg vet ikke om jeg skal bruke en liten sum på noe som kan være helt feil eller en stor sum på noe som ER bra... Hjel meg a folkens!
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #2 Skrevet 6. januar 2006 Jeg har selv jobbet og pumpet i en periode. Hjemme brukte jeg Medala (eller hva den heter) elektrisk. Den var helt toppers! På jobben brukte jeg Avent sin (fikk låne av en snill kollega). Den var helt glimrende å bare putte i en pose og ha i vesken. Da jeg kom hjem var det hele demonteringen, inn i oppvaskmaskinen før den ble kokt og klar for en ny dag! Det fungerte for meg, men dette er jo veldig smak og behag, da.
Gjest Fantus Skrevet 6. januar 2006 #3 Skrevet 6. januar 2006 Chicco sin brystpumpe har jeg hørt er fin. Likner på avent sin, men har mye færre deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå