AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #1 Skrevet 2. mai 2023 Han er fortalte meg dette da vi snakket om sex. Er ikke trekant i seg selv jeg reagerer på men det faktum at hun kunne vært datteren hans. Vi har barn som er nesten på denne alderen. Helt ærlig synes jeg det er ekkelt. Hun var 20, han 45. Hva hadde dere tenkt om dette? Jeg ble litt satt ut og oppførte meg nok litt annerledes enn vanlig denne kvelden, ble veldig tankefull. Han har vært i et langvarig forhold med en kvinne på samme alder som seg selv så dette er nok bare en engangshendelse og ikke noe mønster, men synes likevel det var turn off. Anonymkode: ba5cf...87a 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #2 Skrevet 2. mai 2023 Hvorfor i all verden måtte daten fin fortelle deg dette? Følte han behov for å skryte av sin uimotståelige sjarm? Dette hadde jeg ikke orket Anonymkode: 50d9a...119 13 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #3 Skrevet 2. mai 2023 Hadde kuttet han ut. Gris! Æsj!! Anonymkode: 522f0...eb2 4 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #4 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor i all verden måtte daten fin fortelle deg dette? Følte han behov for å skryte av sin uimotståelige sjarm? Dette hadde jeg ikke orket Anonymkode: 50d9a...119 Aner ikke hvorfor han fortalte det. Han spurte om jeg hadde hatt trekant og jeg sa nei, og stilte spørsmålet tilbake. Da kom denne historien. Han så nok at jeg reagerte på det og ble utilpass og angret seg nok. Det er ett par uker siden han fortalte dette og kjenner jeg tenker litt på det. Det hjelper ikke at dette er en venninne til kjæresten til en kompis av han så kommer mest sannsynlig til å møte henne før eller siden i tillegg. Anonymkode: ba5cf...87a 3
Snok1 Skrevet 2. mai 2023 #5 Skrevet 2. mai 2023 Jeg synes aldersforskjell kan være spennende, men når det nærmer seg alderen til barna mine skjer det bare ingen tenning. Det er to verdener som ikke må komme i kontakt med hverandre. 6 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #6 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde kuttet han ut. Gris! Æsj!! Anonymkode: 522f0...eb2 Aldri tenkt på han som en gris. Han er veldig ordentlig og fin fyr. Ble utrolig overrasket og merker han falt ned en god del hakk der. Dessverre Anonymkode: ba5cf...87a 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #7 Skrevet 2. mai 2023 Snok1 skrev (3 minutter siden): Jeg synes aldersforskjell kan være spennende, men når det nærmer seg alderen til barna mine skjer det bare ingen tenning. Det er to verdener som ikke må komme i kontakt med hverandre. I utganspunktet er jeg enig i at det kan være spennende med aldersforskjell, men når det blir så ungt kjenner jeg at jeg synes det er et problem. Lurer litt på hva det sier om en mann, eller om jeg bare skal la det fare som en engangshendelse og et feiltrinn fra hans side. Anonymkode: ba5cf...87a 1
Snok1 Skrevet 2. mai 2023 #8 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I utganspunktet er jeg enig i at det kan være spennende med aldersforskjell, men når det blir så ungt kjenner jeg at jeg synes det er et problem. Lurer litt på hva det sier om en mann, eller om jeg bare skal la det fare som en engangshendelse og et feiltrinn fra hans side. Anonymkode: ba5cf...87a Helt enig. Dette er nettopp mitt poeng. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #9 Skrevet 2. mai 2023 Æsj, det der hadde virkelig vært en enorm turn off... Hva var poenget med å fortelle deg det? At han, en middelaldrende mann, har knullet en VGS-jente? For all del, det kommer jo an på hvor desperat du er, men for meg så hadde det vært spikeren i kista. Ikke akkurat ok at de kommer til å møte på hverandre igjen ved senere anledninger heller... Altså, om han skammet seg dypt og inderlig over det, så kanskje. Men han sitter jo der og skryter til deg om det, som en slags ape, noe som vitner om manglende sosial kompetanse i fht hva man skal snakke med en date om. Han hadde kanskje håpet at du skulle ønske deg trekant også, helst med denne ungjenta? 😦 Anonymkode: 280ae...71b 6 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #10 Skrevet 2. mai 2023 Snok1 skrev (Akkurat nå): Helt enig. Dette er nettopp mitt poeng. Men jeg liker jo fyren. Det plager meg derimot at jeg må møte denne kvinnen før eller siden, dersom jeg fortsetter relasjonen. Synes hele situasjonen er ekkel rett og slett. Anonymkode: ba5cf...87a 2
Snok1 Skrevet 2. mai 2023 #11 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men jeg liker jo fyren. Det plager meg derimot at jeg må møte denne kvinnen før eller siden, dersom jeg fortsetter relasjonen. Synes hele situasjonen er ekkel rett og slett. Anonymkode: ba5cf...87a Jeg forstår at dette oppleves vanskelig. Jeg tør ikke gi deg konkrete råd.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #12 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men jeg liker jo fyren. Det plager meg derimot at jeg må møte denne kvinnen før eller siden, dersom jeg fortsetter relasjonen. Synes hele situasjonen er ekkel rett og slett. Anonymkode: ba5cf...87a Det hadde vært en gigantisk turnoff for min del. Greit nok at man bare lever en gang, men med ei jente på alder med egne barn... 🤢 Anonymkode: 280ae...71b 3 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #13 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Æsj, det der hadde virkelig vært en enorm turn off... Hva var poenget med å fortelle deg det? At han, en middelaldrende mann, har knullet en VGS-jente? For all del, det kommer jo an på hvor desperat du er, men for meg så hadde det vært spikeren i kista. Ikke akkurat ok at de kommer til å møte på hverandre igjen ved senere anledninger heller... Altså, om han skammet seg dypt og inderlig over det, så kanskje. Men han sitter jo der og skryter til deg om det, som en slags ape, noe som vitner om manglende sosial kompetanse i fht hva man skal snakke med en date om. Han hadde kanskje håpet at du skulle ønske deg trekant også, helst med denne ungjenta? 😦 Anonymkode: 280ae...71b Nei, det tror jeg ikke han ønsket. Han sa at trekant ikke var noe for han. Virket umiddelbart flau og stressa da han så reaksjonen min. skjønte vel at han hadde driti seg ut. Kan heller ikke fatte og begripe at han fortalte dette. Noen ting er det lurt å ikke fortelle noe om. For meg var det ikke selve trekanten i seg selv som var problematisk med det faktum at hun er så ung og at jeg/vi kommer til å møte henne igjen. Anonymkode: ba5cf...87a 1
LillaGorilla<3 Skrevet 2. mai 2023 #14 Skrevet 2. mai 2023 1. Hvorfor følte han for å fortelle deg dette? 2. Hvorfor spør du om slikt om du ikke tåler svaret? Enkelte ting er det bedre å holde kjeft/leve i uvitenhet om. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #15 Skrevet 2. mai 2023 LillaGorilla<3 skrev (Akkurat nå): 1. Hvorfor følte han for å fortelle deg dette? 2. Hvorfor spør du om slikt om du ikke tåler svaret? Enkelte ting er det bedre å holde kjeft/leve i uvitenhet om. 1. jeg vet ikke. 2. Han spurte om jeg hadde hatt trekant. Jeg spurte tilbake ig fikk servert hele historien om alder osv uten at jeg ba om det. Trekant i seg selv er ikke et problem, alder er. Anonymkode: ba5cf...87a 3
Påkrevd Skrevet 2. mai 2023 #16 Skrevet 2. mai 2023 (endret) Som noen og førti åring, har jeg hatt sex med både 20 år yngre og 20 år eldre kvinner. Det er ingen aldersfetish i bildet, men man har den alderen man har. Det er enorm forskjell på innsikt og refleksjon over egen seksualitet hos folk. En ung kan være langt mer moden og bevisst på seksualitet og behov enn en eldre. Var jeg en gammel gris når jeg teknisk sett kunne vært partnerens far? Var kvinnen en gammel gris når hun teknisk sett kunne vært min mor? Andre får tenke sitt, men i min verden var vi bare mennesker som matchet seksuelt og gjorde noe med det, uten å leke psykologer. I TS sitt tilfelle, er det litt underlig at dette med alder ble gjort et poeng ut av. Detaljer fra tidligere sexpartnere kan man gjerne holde for seg selv, om det ikke uttrykkes ønske om det. Endret 2. mai 2023 av Påkrevd 10 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #17 Skrevet 2. mai 2023 Påkrevd skrev (Akkurat nå): Som noen og førti åring, har jeg hatt sex med både 20 år yngre og 20 år eldre kvinner. Det er ingen aldersfetish i bildet, men man har den alderen man har. Det er enorm forskjell på innsikt og refleksjon over egen seksualitet hos folk. En ung kan være langt mer moden og bevisst på seksualitet og behov enn en eldre. Var jeg en gammel gris når jeg teknisk sett kunne vært partnerens far? Var kvinnen en gammel gris når hun teknisk sett kunne vært min mor? Andre får tenke sitt, men i min verden var vi bare mennesker som matchet seksuelt og gjorde noe med det, uten å leke psykologer. I TS sitt tilfelle, er det kanskje litt underlig at dette med alder ble gjort et poeng ut av, om hun da ikke spesifikt gravde etter detaljer. Nei, det er ikke spesielt underlig at alder ble nevnt da han fortalte at hun er en venninne av kompisens kjæreste som er på samme alder. Jeg har ikke gravd, jeg fikk servert. Anonymkode: ba5cf...87a
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #18 Skrevet 2. mai 2023 Pardon my french, men jeg tenker at menn som knuller jenter på alder med egne barn har det best alene. De har hvert fall ingenting å gjøre med en jevnaldrende, middelaldrende kvinne. Man kommer alltid til å føle på usikkerheten om at man ikke strekker til utseendemessig. For ikke å snakke om at det er rett og slett ekkelt å se for seg. Både en 45 år gammel kvinne med en 20 år gammel mann, og en 45 år gammel mann med en 20 år gammel kvinne. Frie sjeler tenker helt sikkert annerledes i fht dette enn meg, men man må jo bare vurdere dette ut i fra egen moral og egne verdier. Anonymkode: 280ae...71b 6 7
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #19 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, det er ikke spesielt underlig at alder ble nevnt da han fortalte at hun er en venninne av kompisens kjæreste som er på samme alder. Jeg har ikke gravd, jeg fikk servert. Anonymkode: ba5cf...87a Så kompisen hans er sammen med ei 25 år yngre jente?? Herregud for et miljø du har rotet deg oppi? 😳 Anonymkode: 280ae...71b 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #20 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så kompisen hans er sammen med ei 25 år yngre jente?? Herregud for et miljø du har rotet deg oppi? 😳 Anonymkode: 280ae...71b Kompisen er 10 år yngre så det er ikke fullt så ille. Anonymkode: ba5cf...87a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå