Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje et dumt spørsmål men hva er stripping? 

Anonymkode: 10600...49f

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje et dumt spørsmål men hva er stripping? 

Anonymkode: 10600...49f

Jeg trodde jeg visste det. Men tydeligvis ikke helt 🙂

Anonymkode: ae586...da3

AnonymBruker
Skrevet

Ble strippet på morgenen på overtidskontroll (9 dager over) og fortalt at de måtte igangsette neste dag hvis fødsel ikke kom igang i løpet av dagen. Dro hjem og hadde verdens mest uromantiske og raskeste "sex", i tilfelle litt sperm kunne gjøre susen (vet det ikke er godt etablert).

Gikk i fødsel kanskje 6-7 timer etter 😅 aner ikke hva som funket eller om det ville skjedd uavhengig av dette. 

Anonymkode: 467e7...480

AnonymBruker
Skrevet

Vært på strippeklubb en gang, bare.

Var OK, men en litt oppskrytt greie.

Anonymkode: d41d6...d0b

AnonymBruker
Skrevet

De gjorde det mot min vilje, jeg sa nei i forkant. Var dritvondt, gråt lenge etterpå. Fødselen startet på natten/morgenen etter

Anonymkode: e4f4a...9f1

AnonymBruker
Skrevet
On 5/2/2023 at 11:32 AM, AnonymBruker said:

Er 41 uker i dag og hadde trivselskontroll på sykehus. Alt så fint ut. Ved vaginalundersøkelsen sa hun at det føltes mykt men relativt umodent ut. Så gjorde hun noe som måtte ha vært stripping for det var så inni helv* vondt at jeg ropte som et ukontrollert dyr 😂 Så får vi se om det skjer noe nå da..

Noen som har erfaring med å bli strippet? Funket det? Tegn på at det har funket? Hvor lang tid etter? Æsj er så drittlei av å gå gravid nå at hjelp..

Anonymkode: 4bd7e...823

Jeg blir så provosert av den ukulturen med at jordmødre utfører stripping uten å si fra. Hva faen er det for noe? Opplevde det samme da jeg var i aktiv fødsel. Hun sa hun skulle sjekke åpning og så bare kjørte hun på. Jeg forsto med én gang hva hun hadde gjort men var så sjokka at jeg ikke sa noe. Men det gikk over en grense. Hadde hun foreslått det hadde jeg sagt ja uansett. Men tolererer IKKE at de bare tar seg til rette slik.

Anonymkode: f1eab...ed2

AnonymBruker
Skrevet
On 5/5/2023 at 7:51 PM, AnonymBruker said:

De gjorde det mot min vilje, jeg sa nei i forkant. Var dritvondt, gråt lenge etterpå. Fødselen startet på natten/morgenen etter

Anonymkode: e4f4a...9f1

Så utrolig lite greit. Det burde være ulovlig!

AnonymBruker
Skrevet
On 5/4/2023 at 8:46 AM, AnonymBruker said:

Næmmen.... For et høggete svar. 

Det kom ikke frem at du ble tilbudt det, det står kun at du trodde det var det hun gjorde, når det plutselig ble så vondt at du skrek. Prøvde bare å være støttende, da jeg har lest mange som ikke ble opplyst om at det ble gjort og opplevde det ugreit. Er ikke motstander så lenge kvinnen ber om det selv, eller sier ja, det skriver jeg jo. Jeg leser ikke mellom linjer eller det som ikke blir opplyst skjønner du, jeg er bare et menneske.

Beklager så inderlig mye da. Men fint du opplevde det greit da.

Anonymkode: 3b024...464

Helt enig! Jeg leste også HI slik og ble umiddelbart trigget. Har nemlig også opplevd å bli strippet uten å bli spurt først. Føltes veldig invaderende og som et tillitsbrudd av jordmor.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...