AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #1 Skrevet 2. mai 2023 Hva er vårrengjøring for dere som ikke har hage? For meg er det vask av vinduer som står høyt på lista. . Hva om dere? Anonymkode: a23f8...e3d
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #2 Skrevet 2. mai 2023 Vaske alt vintertøy, pakke det ned i bokser og sette det på loftet. Vaske vinduer, fasaden og terrassen. Har enebolig. Anonymkode: e96f5...fe4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #3 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Vaske alt vintertøy, pakke det ned i bokser og sette det på loftet. Vaske vinduer, fasaden og terrassen. Har enebolig. Anonymkode: e96f5...fe4 Vintertøy vil si vinterjakke, dress, ull? Anonymkode: a23f8...e3d
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #4 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vintertøy vil si vinterjakke, dress, ull? Anonymkode: a23f8...e3d Jepp – jakker, dresser, tykke turbukser, vintersko, varme luer, votter, longs og ullgensere. Vi pakker ned alt, så vi bare har klær for riktig sesong i skapene. Synes det gir god oversikt. Vi beholder imidlertid et par sett med tynn ull til ungene for kalde regndager. Anonymkode: e96f5...fe4 1
Hedda-78 Skrevet 3. mai 2023 #6 Skrevet 3. mai 2023 Vaske vindu innvendig og utvendig, lufte og banke alle tepper og sofaputer, vaske gardiner, inni kjøkkenskap/skuffer, oppå øverste kjøkkenskap, vaske dører og karmer, og vegger noen steder.
Daryl Dixon Skrevet 3. mai 2023 #7 Skrevet 3. mai 2023 Vårrengjøring er full vask for meg. Tak og vegger, rydde, kaste, shine skikkelig hele huset. Alt.
Badebuksa2.0 Skrevet 3. mai 2023 #8 Skrevet 3. mai 2023 Her består den stort sett i det som gjøres utendørs. Inne rengjør jeg regelmessig hele året, verken mer eller mindre. Men jeg rydder ute etter vinterens harde hånd... ofte en del å gjøre ute.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #9 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Vaske alt vintertøy, pakke det ned i bokser og sette det på loftet. Vaske vinduer, fasaden og terrassen. Har enebolig. Anonymkode: e96f5...fe4 Det får vente til langt ut på sommeren her. Sesongklær begrepet brukes ikke her. Anonymkode: 668b4...0da
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #10 Skrevet 3. mai 2023 Her vasker jeg gjerne vinduene om våren. Og vasker over verandaen. Jeg er snart ferdig med resten av uteplassene våre. De to tykke jakkene hennes blir ikke vasket på en god stund ennå. Det snødde jo senest i går her. Anonymkode: 668b4...0da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå