AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #1 Skrevet 2. mai 2023 Jeg har nettopp fått tinder og happn og fikk melding fra en på 40 på happn om å møtes, men jeg får han ikke opp på tinder. Jeg er 50. Da tenker jeg at han har alderpreferanser på tinder og at det ikke inkluderer min aldersgruppe, men at han bare oppdaget meg på happn og da bad meg ut på date? Venninnen min får han jo opp på tinder og hun er 6 år yngre enn meg. Så da konkluderer jeg med at han ikke vil ha eldre, men likte mitt utseendet på happn og da ville date meg der. Noen som kan forklare om det er det? Anonymkode: 3c3fd...d81
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #2 Skrevet 2. mai 2023 Det tror jeg ingen her inne kan svare på. Anonymkode: fd7bb...604 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #5 Skrevet 2. mai 2023 Er hvem DU får opp i feeden på tinder avhengig av hva andre har satt som alderspreferanser da? Det tror jeg ikke Anonymkode: c22f5...0f5
Chailatte Skrevet 2. mai 2023 #6 Skrevet 2. mai 2023 Samboeren min og jeg bodde like ved hverandre og matchet på Bumble, men ikke Tinder, selv om geografi og aldersspenn var innenfor på begge og vi hadde begge appene. Vi satt til og med på vår andre date sammen og sveipa på Tinder, men fikk hverandre aldri opp 😂
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #7 Skrevet 2. mai 2023 Tipper det er algoritmen på Tinder. Jeg kjenner opptil flere som jeg har sett jevnlig på Happn, men som jeg aldri får opp på Tinder. Og ja, de er på begge steder (kan jo seff være at de har sveipet meg bort siden de kjenner meg, men da hadde de sikkert gjort det på Happn også). Anonymkode: f1359...70c
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #8 Skrevet 2. mai 2023 Chailatte skrev (5 timer siden): Samboeren min og jeg bodde like ved hverandre og matchet på Bumble, men ikke Tinder, selv om geografi og aldersspenn var innenfor på begge og vi hadde begge appene. Vi satt til og med på vår andre date sammen og sveipa på Tinder, men fikk hverandre aldri opp 😂 Ok, så bra. Kjenner at jeg ikke er så gira på date, om han egentlig ikke liker alderen min men bare velger meg basert på utseendet. Takk for info AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Tipper det er algoritmen på Tinder. Jeg kjenner opptil flere som jeg har sett jevnlig på Happn, men som jeg aldri får opp på Tinder. Og ja, de er på begge steder (kan jo seff være at de har sveipet meg bort siden de kjenner meg, men da hadde de sikkert gjort det på Happn også). Anonymkode: f1359...70c Hvordan klarer dere å se folk på happn? Jeg får aldri noen opp der, men får meldinger fra menn som har sett meg. Men jeg ser ingen? Anonymkode: 3c3fd...d81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå