Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en mann som jeg har møtt i 1,5år nå. Etter noen møter så sa jeg at det var best vi bare var venner pga aldersforskjell, ulike ønsker når det kommer til barn... En liten periode ønsket jeg noe mer med han men fornuften sa at vi var på så ulike steder i livet. Vi treffes av og til, har det koselig sammen men ikke noe mer. 

Jeg legger merke til små ting, som foreksempel etter jeg har vært ute på byen så gir han meg veldig mye oppmerksomhet, kommer alltid på besøk og spør om ting for å ha en bekreftelse på at jeg har gått hjem alene osv. Han sjekker sjeldent mystoryen min i hverdagen, men med en gang jeg har vært ute så sjekker han hva jeg har lagt ut og jeg legger ikke ut noe særlig. Hva vil han liksom, tenker jeg😅 Betyr det noe, vil han ha bekreftelse på at jeg ikke har funne en annen, bryr han seg mer enn han gir uttrykk for, betyr det ingenting, skal han ha kontroll...

Anonymkode: 66739...581

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan også legge til at han er en veldig arbeidsmann, jobber mye og satser stort. Jeg har ikke fast jobb og jobber lite av ulike grunner, men til høsten skal barnet mitt ha mer samvær med far så gjør det noe enklere. Han nevner i ny og ne jobb for meg, akkurat som ting kunne vært annerledes om jeg var i fast jobb(men jeg har inntekt uansett). 

Anonymkode: 66739...581

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...