AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #1 Skrevet 2. mai 2023 Jeg gidder ikke å bruke tusenvis av kroner på å klippe hår hos frisøren, var hos frisøren én gang og holdt på å grine etterpå. Det var så forferdelig klippet (salongen heter Sayso i dag tror jeg). Tidligere har et familiemedlem klippet, men vedkommende har blitt gal så jeg må unngå henne. Jeg har barn med halvlangt hår og vil klippe dem. Finnes det noen hjelpemidler eller noe sånt? Noe smart? De har relativt rett hår og ikke veldig tykt, så greit nok sånn sett. Anonymkode: 3b5cc...ae4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #2 Skrevet 2. mai 2023 YouTube videoer? Frisørlinjen på vgs? Cutters? Anonymkode: 0a1b3...d76 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #3 Skrevet 3. mai 2023 Du finner tusen videoer på youtube. Jeg har klippet håret mitt selv i over tyve år, og klipper både ungene og mannen. Har bare en helt vanlig frisørsaks kjøpt på vita, og en frisørkappe kjøpt på normal som jeg bruker på ungene. Anonymkode: d2f57...a21
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #4 Skrevet 3. mai 2023 Brad Mondo sine videoer på youtube er helt geniale, jeg har klippet mitt eget hår med hans metoder i fire år. Du må kjøpe frisørsaks, og kanskje også en tynnesaks om de har veldig tykt hår. https://www.youtube.com/watch?v=98dPekpSVGQ&list=PLZqcARoI03Z0idMPku4OkFoK7kcRhJIHk Ignorer den første videoen, på høyre side er alle videoene i spillelista, inkludert klippevideoene, Anonymkode: d658d...bcc
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #5 Skrevet 3. mai 2023 Jeg har brukt denne i 20 år, til mann og 2 sønner https://www.elkjop.no/product/personlig-pleie-skjonnhet-og-velvare/barbering-og-harfjerning/harklippere-og-harklippemaskiner/philips-series-9000-harklipper-hc942015-solvsort/335671 Anonymkode: 8dc59...dc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå