AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #1 Skrevet 2. mai 2023 Er oppdretter og har mange hunder. Må flytte til utpå landet men har funnet ett hus med en nabo rett ved grensen og det andre huset har to naboer på den ene siden. Er det dumt å flytte dit da? Er redd for hundebjeff siden jeg har flere hunder og er redd for klager. Anonymkode: fc622...fd8 1
Troyamin Skrevet 2. mai 2023 #2 Skrevet 2. mai 2023 Har du bråkete hunder, flytt et sted uten naboer. Har du hunder som sjeldent gir lyd fra seg, flytt dit du vil. 5
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #3 Skrevet 3. mai 2023 Troyamin skrev (20 timer siden): Har du bråkete hunder, flytt et sted uten naboer. Har du hunder som sjeldent gir lyd fra seg, flytt dit du vil. Har bråkete hunder. Dessverre. Er bare vanskelig å finne ett hus uten noen naboer. Hvordan bor dere andre oppdrettere ? Anonymkode: fc622...fd8 1
Troyamin Skrevet 3. mai 2023 #4 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har bråkete hunder. Dessverre. Er bare vanskelig å finne ett hus uten noen naboer. Hvordan bor dere andre oppdrettere ? Anonymkode: fc622...fd8 Finnmarksvidda eller dypt inni Finnskogen. Eventuelt lære hundene til å ikke bråke så mye. 2
Julie Skrevet 3. mai 2023 #5 Skrevet 3. mai 2023 Det finnes da mange eneboliger med god avstand til naboer rundt om i bygde Norge? 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #6 Skrevet 4. mai 2023 Det kommer kanskje flere eneboliger uten naboer om sommeren? Anonymkode: fc622...fd8
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #7 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 3.5.2023 den 9.36): Har bråkete hunder. Dessverre. Er bare vanskelig å finne ett hus uten noen naboer. Hvordan bor dere andre oppdrettere ? Anonymkode: fc622...fd8 Trenger ikke at det ikke finnes naboer, men finne et sted hvor naboene ikke er så innmari nærme. Det burde jo ikke være helt umulig å finne. Kommer vel litt an på hvor i landet du skal bosette deg Men å bosette seg slik at man har naboer veldig tett på seg ville jeg ikke om jeg hadde hatt hunder som bråker Anonymkode: e181d...945
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå