AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #1 Del Skrevet 2. mai 2023 Jeg får lett kviser av solkrem, men jeg har lys hud og ønsker en solkrem som jeg kan gå med. Noen som vet om en? Jeg har prøvd de fleste som er på vanlig apotek Anonymkode: f627e...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 2. mai 2023 #2 Del Skrevet 2. mai 2023 Elizabeth arden eight hour cream spf 35+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 2. mai 2023 #3 Del Skrevet 2. mai 2023 Har du forsøkt f.eks. koreansk solkrem? De er ofte beregnet til daglig bruk (dvs ikke vannfaste og dermed mer behagelige og lette på huden). Har du oversikt over hvilke ingredienser du ikke tåler, er det lettere å finne noe som passer, men det krever en del googling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #4 Del Skrevet 2. mai 2023 Hvis huden din har høy faktor, behøver du nok ikke solkrem. Anonymkode: e832b...818 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #5 Del Skrevet 2. mai 2023 Cliniderm har en mettende solkrem. Får fin hud av den. La Roche Posey hr en som skal være mattende, men tror de har endret ingredienser. Matter ikke like mye som før. Glinsende ekkel hud av den. Anonymkode: b8478...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #6 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvis huden din har høy faktor, behøver du nok ikke solkrem. Anonymkode: e832b...818 Wtf? Anonymkode: 16935...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #7 Del Skrevet 2. mai 2023 Garnier Super UV - den tyntflytende i en avlang flaske med skrukork Anonymkode: 93c84...03d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosesandpeonies Skrevet 2. mai 2023 #8 Del Skrevet 2. mai 2023 La Roche Posay har to eller tre forskjellige som kan brukes til fet hud. Cliniderm og Vichy har også egne solkremer til fet hud. Stikk innom et apotek og se om de har testere og/eller om de kan lage prøver til deg så du får prøve hjemme før du kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå