AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #1 Skrevet 2. mai 2023 Jeg føler ikke jeg får det til å se ut som de som røyker mye når jeg røyker, hva gjør jeg feil tro? Hvordan gjør dere det? Anonymkode: f3fd5...ebb
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #2 Skrevet 2. mai 2023 Det ser jo bare dumt ut å røyke. Vitner om ren idioti. Anonymkode: 7a142...bbf 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #3 Skrevet 2. mai 2023 Røyking ser like idiotisk ut uansett hvordan man gjør det. Anonymkode: bcbf8...c8c 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #4 Skrevet 2. mai 2023 Kan du ikke ta en nikotintyggis i stedet om du trenger nikotin? Anonymkode: 54423...21f
Rødstrupa Skrevet 2. mai 2023 #5 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg føler ikke jeg får det til å se ut som de som røyker mye når jeg røyker, hva gjør jeg feil tro? Hvordan gjør dere det? Anonymkode: f3fd5...ebb Fjortis! Finn deg en annen hobby a! 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #6 Skrevet 2. mai 2023 Da er det i hvert fall best å la det være. Tobakksavhengighet er ikke noe å trakte etter. Jeg snakker av personlig erfaring, jeg er 40 og har enda ikke klart å slutte med den forbaska røyken! Anonymkode: cdfea...cde 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #7 Skrevet 2. mai 2023 Du trekker sikkert bare inn i munnen og ikke ned i lungene. En test er å si ordet eplekake mens du trekker pusten innover, som når du gjesper. Da trekker du ordentlig. Men uansett, drit i å begynne å røyke. Du får masse rynker, gule tenner, dårlig hår og hud og større sjanse for tidlig død. Not worth it! Anonymkode: 930b7...69c 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #8 Skrevet 2. mai 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Da er det i hvert fall best å la det være. Tobakksavhengighet er ikke noe å trakte etter. Jeg snakker av personlig erfaring, jeg er 40 og har enda ikke klart å slutte med den forbaska røyken! Anonymkode: cdfea...cde Hva er det som gjør at noen av oss aldri har blitt avhengig og/eller klare å slutte på dagen mens andre ikke gjør det? Anonymkode: b8e18...03b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå