AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #1 Skrevet 2. mai 2023 Noen som har satt opp drivhus og kan komme med tips til underlag? kan man sette rett på bakken? Anonymkode: f861e...589
Badebuksa2.0 Skrevet 2. mai 2023 #2 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Noen som har satt opp drivhus og kan komme med tips til underlag? kan man sette rett på bakken? Anonymkode: f861e...589 Du kan det, men det bør være rett så du må rette ut bakken. Det beste er selvsagt å lage en bakke av pukk, eller støpe gulv. Eller legge heller Ville definitivt ikke hatt det rett på gress.
Snok1 Skrevet 2. mai 2023 #3 Skrevet 2. mai 2023 Jeg ville plassert hjørnene på punkter som er fundamentert under telenivået der du bor.
newman01 Skrevet 2. mai 2023 #4 Skrevet 2. mai 2023 Jeg lagde bare en ramme av 2x3" imp. med stolpesko støpt ned i litt betong 30cm ned i bakken. Har ikke særlige problemer med telehiv i hagen, så det har gått fint i 5 år. La terrassebord som gulv, og duk under ramma slik at det ikke vokser ugress gjennom terrassegulvet. Enkelt og greit
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #5 Skrevet 2. mai 2023 Moren min hadde et drivhus de fundamenterte ganske lett i bakken med stolpesko og betong, og det blåste av gårde. Anonymkode: 1c0c3...4cc
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #6 Skrevet 2. mai 2023 Jeg er veldig fornøyd med mitt støpte betonggulv. Har sluk midt på, og rør til hageslange og evnt strøm i ene hjørnet. Anonymkode: bfe33...5c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå