AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #1 Del Skrevet 2. mai 2023 Håper noen kan hjelpe meg - nå har jeg forsøkt absolutt alt jeg kan komme på (og tips og råd på utenlandske forum) for å få til å dele bøker kjøpt ANDRE steder enn på Amazon med moren min. Amazon tillater husstandsmedlemsskap, og at man deler bøkene man kjøper med én person. Tidligere var dette også mulig med e-bøker kjøpt hos norske e-bokforhandlere (Norli, e-bok.no osv) - fordi jeg hadde lagt inn min mors Kindle-adresse (i tillegg til min egen), ble alle bøker jeg kjøpte videresendt til henne, og omvendt. For et års tid siden (eller mulig enda litt lenger siden) ble dette endret, og bøker vi kjøpte fra norske e-bokbutikker ble ikke lenger videresendt til den andre. Bøker kjøpt på Amazon blir fortsatt videresendt. Jeg har prøvd å endre diverse i innstillinger både på min og på hennes Kindle, men vi får det ikke til å fungere. Dette er SÅ irriterende, e-bøker er jo som oftest nesten like dyre som papirbøker, og vi må rett og slett bare slutte og kjøpe dem, hvis det nå er blitt sånn at de bare kan leses av ÉN person. Papirbøker kan man jo låne bort til hvor mange man vil, man kan gi dem videre osv. Gidder ikke betale for norske e-bøker lenger hvis det kun er til meg selv (det var jo kjipt nok at kun én annen enn meg selv kunne få nytte av e-bøkene mine tidligere, liksom..!) Noen andre som har vært borti samme problemstilling, og som har funnet en løsning?? Anonymkode: 873a2...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #2 Del Skrevet 2. mai 2023 Har du sendt henvendelse til kundeservicen til norli for eksempel? Anonymkode: 9e681...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #3 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du sendt henvendelse til kundeservicen til norli for eksempel? Anonymkode: 9e681...a97 Hmm, nei, det har jeg faktisk ikke gjort - det var et godt forslag 😅 Sjekker med dem nå! ts Anonymkode: 873a2...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 2. mai 2023 #4 Del Skrevet 2. mai 2023 Hos Ark kan jeg gå inn på min side og lage en ny nedlasting (sending) til annen konto etter at jeg har lastet ned selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #5 Del Skrevet 2. mai 2023 spinner skrev (5 timer siden): Hos Ark kan jeg gå inn på min side og lage en ny nedlasting (sending) til annen konto etter at jeg har lastet ned selv Ja, jeg fant ut av det nå, via kundeservice hos ebok.no. Litt pinlig at jeg har holdt på og styre med dette her i månedsvis. - men ikke hadde tenkt på det åpenbare med å kontakte kundeservice 😅 Men nå er det i det minste løst! ts Anonymkode: 873a2...d0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå