AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #21 Skrevet 10. mai 2023 Dette får meg til å tenke at det er noe grunnleggende feil med hvordan menneskekroppen er designet. Det tar 9 måneder for kvinnekroppen å klekke ut et barn. Hvorfor må mannekroppen da ejakulere 189 ganger i samme periode for å holde seg frisk? Er det ikke en mismatch her? Om mannekroppen skal ejakulere sin proteinrike juice 21 ganger pr mnd, hvorfor er ikke kvinnekroppen utformet for å kunne absorbere og nyttegjøre seg denne næringen? Alle klager jo på at sæd bare renner ut igjen og er griseri... Jaja, det er alt slag man skal lure på.... Anonymkode: 3a3c4...0b2
tauglede Skrevet 12. mai 2023 #22 Skrevet 12. mai 2023 ved å sprute 2-3 ganger daglig så tror jeg at jeg får nok både prostata og stamina trening.. liker å gjøre det med ringer og gjerne vibrator. hands-free har blitt favoritten.
Even Tuell Skrevet 12. mai 2023 #23 Skrevet 12. mai 2023 On 5/2/2023 at 2:14 PM, AnonymBruker said: Det tror jeg absolutt! Men nå var det ikke det som var tema her. Dette er en seriøs studie, utført med 32000 deltagende menn i tidsrommet 1992-2010. Kanskje er det nettopp tabuen med onani i parforhold som gjør at så mange (norske?) menn blir rammet av prostatakreft? Det er også temmelig mange kvinner her på forumet som fordømmer sine menn som onanerer, og som trolig også nekter sine menn regelmessig sex. Disse burde tenke seg godt om…. Anonymkode: 3a3c4...0b2 Studien viser at det kan være korrelasjon mellom antall ejakulasjoner per måned og prostatakreft. Men som vi alle vet, korrelasjon er ikke kausalitet. Vi må derfor være forsiktig å trekke noen konklusjoner. Det kan f.eks være at menn med flere ejakulasjoner i bedre form for å "orke" å ha så mye sex. Er du utslitt, trøtt og i dårlig form er kanskje sjansen for sex lavere. Generell form, kosthold og livsstil har visst seg også å være sterkt korrelert med kreft. I så fall ville resulatene vise at sunne folk i god form er mindre syke ... og det er jo ikke akkurat noen bombe. Eller at et sunt kosthold reduserer sjansen for kreft. Når det er sagt, å ha mye sex er neppe negativt for helsa (så lenge man beskytter seg mot seksuelt overførbare sykdommer selvfølgelig). Knull fordi det er godt, ikke som medisin! 1
Master1 Skrevet 13. mai 2023 #24 Skrevet 13. mai 2023 Da bør en vel strengt tatt få det---- På blå resept vel M@ster
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå