AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #1 Skrevet 2. mai 2023 Hvordan kan man møte en mann som ønsker å forsørge sin dame? Jeg ønsker meg en slik mann. Men et viktig aspekt, er at han en emosjonell intelligent, omsorgsfull, morsom og ekte. Jeg kan godt jobbe litt og jeg har noen gode hobbyer jeg liker å holde på med og som er viktige for meg. Jeg ville elsket å reise med mannen og vi må kunne snakke om alt mulig. Kjærlighet er det viktigste for meg, men jeg er enda singel av ulike årsaker. Jeg ønsker meg kanskje et barn. Er dette mulig å få til? Hvor pen må man være? Jeg har jobbet hardt i mange år, og vil bare kunne slå meg til ro. Anonymkode: 05e15...635
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #2 Skrevet 2. mai 2023 Hvis du har jobbet hardt i mange år, er du nok for gammel til å bli trofekone. Anonymkode: dd778...ce3 8
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #3 Skrevet 2. mai 2023 BDSM miljø, kanskje? Finnes menn som tenner på at kvinnen er underdanig og gjør alt hjemme. Jeg tror du skal lete lenge etter normale omsorgsfulle intelligente menn som er ok med å være forelder til sin partner. De mannfolka jeg har møtt som er intelligente og omsorgsfulle, er generelt mer skeptiske til individer som ikke er selvstendige. Menn som er mindre omsorgsfulle og har normal intelligens, er i større grad ok med at kvinnen er hjemme og gjør ingenting. De har ikke god nok empati til å forstå hva motivasjonen bak et slikt ønske er. Anonymkode: 76cfb...0b1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #5 Skrevet 2. mai 2023 Jeg tjener godt nok til å forsørge en familie alene uten at dama bidrar, men jeg ville aldri latt barna mine vokse opp å sett at mamma ikke arbeider av fri vilje. Anonymkode: 0dca9...6ec 7
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #6 Skrevet 2. mai 2023 Det er jo ikke en økonomisk uavhengig mann du ønsker, men en som vil at du skal være avhengig av han. Anonymkode: a4bcb...21e 2 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #7 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hvordan kan man møte en mann som ønsker å forsørge sin dame? Jeg ønsker meg en slik mann. Men et viktig aspekt, er at han en emosjonell intelligent, omsorgsfull, morsom og ekte. Jeg kan godt jobbe litt og jeg har noen gode hobbyer jeg liker å holde på med og som er viktige for meg. Jeg ville elsket å reise med mannen og vi må kunne snakke om alt mulig. Kjærlighet er det viktigste for meg, men jeg er enda singel av ulike årsaker. Jeg ønsker meg kanskje et barn. Er dette mulig å få til? Hvor pen må man være? Jeg har jobbet hardt i mange år, og vil bare kunne slå meg til ro. Anonymkode: 05e15...635 Da må du sørge for å havne inn i boksen til en som en økonomisk uavhengig mann vil forsørge, altså en ung, attraktiv, leken og feminin kvinne. Er dette deg? Anonymkode: 8593f...9f2 1
Snok1 Skrevet 2. mai 2023 #8 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg tjener godt nok til å forsørge en familie alene uten at dama bidrar, men jeg ville aldri latt barna mine vokse opp å sett at mamma ikke arbeider av fri vilje. Anonymkode: 0dca9...6ec Ditto. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #9 Skrevet 2. mai 2023 Hvor gammel er du TS? Hvor mange år har du jobbet? Anonymkode: b5a24...a26 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #10 Skrevet 2. mai 2023 Hva med å prøve å bli økonomisk uavhengig selv? Investere litt? Anonymkode: 5826f...048
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #11 Skrevet 2. mai 2023 Det virker som det er veldig mange av de her på KG. De preacher hvertfall om hvor viktig det er at damer er hjemmeværende og at jobb er for maskulint for damer, at de vil ha en feminin dame som tar vare på barna og huset og hater feminismen for at kvinner har fått arbeidsrettigheter. Du kan jo lage en annonse og spørre noen av de mennene her? Eller vent... Ingen av de har egentlig råd til å forsørge en dame, de vil bare ha i pose og sekk og en husslave å undertrykke for de aldri har lært seg forskjellen på vaskemidler selv. Nevermind Anonymkode: f2793...732 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #12 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan kan man møte en mann som ønsker å forsørge sin dame? Jeg ønsker meg en slik mann. Men et viktig aspekt, er at han en emosjonell intelligent, omsorgsfull, morsom og ekte. Jeg kan godt jobbe litt og jeg har noen gode hobbyer jeg liker å holde på med og som er viktige for meg. Jeg ville elsket å reise med mannen og vi må kunne snakke om alt mulig. Kjærlighet er det viktigste for meg, men jeg er enda singel av ulike årsaker. Jeg ønsker meg kanskje et barn. Er dette mulig å få til? Hvor pen må man være? Jeg har jobbet hardt i mange år, og vil bare kunne slå meg til ro. Anonymkode: 05e15...635 Troller du idag? Anonymkode: 95576...83b
ClausSaus Skrevet 2. mai 2023 #13 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvordan kan man møte en mann som ønsker å forsørge sin dame? Jeg ønsker meg en slik mann. Men et viktig aspekt, er at han en emosjonell intelligent, omsorgsfull, morsom og ekte. Jeg kan godt jobbe litt og jeg har noen gode hobbyer jeg liker å holde på med og som er viktige for meg. Jeg ville elsket å reise med mannen og vi må kunne snakke om alt mulig. Kjærlighet er det viktigste for meg, men jeg er enda singel av ulike årsaker. Jeg ønsker meg kanskje et barn. Er dette mulig å få til? Hvor pen må man være? Jeg har jobbet hardt i mange år, og vil bare kunne slå meg til ro. Anonymkode: 05e15...635 Hmmm… denne kunne du godt ha spisset litt, gjort kontrasten mellom hva du vil ha og hva du tilbyr litt mer konkret. Det blir nok ikke mer enn 3 / 10. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #14 Skrevet 2. mai 2023 Jeg skjønner at dette er veldig tabu. Jeg har et par venninner som har gjort det, og det gikk fint med de. Men jeg har ikke kontakt med de lenger, for de forandret veldig personlighet i negativ retning. Jeg kan godt jobbe. Men jeg kjenner mange kvinner som jobber feks 2-3 dager i uken. Og tar av seg hus og hjem resten. Dette kunne være noe for meg. Og de jeg kjenner som har en slik ordning, er ikke unge kvinner som ser ut som modeller. I tillegg har jeg hobbyene mine som jeg kunne brukt mer tid på. Jeg har flere, men vil ikke si her hva det er for er redd for å bli gjenkjent. Men det er kreativt. Jeg snakker italiensk og engelsk flytende. Er passe høy og slank. Trener mye og er opptatt av kosthold. Men er nok litt for gammel. Er 34 år, men har ingen barn. Anonymkode: 05e15...635
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #15 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner at dette er veldig tabu. Jeg har et par venninner som har gjort det, og det gikk fint med de. Men jeg har ikke kontakt med de lenger, for de forandret veldig personlighet i negativ retning. Jeg kan godt jobbe. Men jeg kjenner mange kvinner som jobber feks 2-3 dager i uken. Og tar av seg hus og hjem resten. Dette kunne være noe for meg. Og de jeg kjenner som har en slik ordning, er ikke unge kvinner som ser ut som modeller. I tillegg har jeg hobbyene mine som jeg kunne brukt mer tid på. Jeg har flere, men vil ikke si her hva det er for er redd for å bli gjenkjent. Men det er kreativt. Jeg snakker italiensk og engelsk flytende. Er passe høy og slank. Trener mye og er opptatt av kosthold. Men er nok litt for gammel. Er 34 år, men har ingen barn. Anonymkode: 05e15...635 Glemte å tilføye at jeg har utdannelse. Ts Anonymkode: 05e15...635
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #16 Skrevet 2. mai 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Trolle-alarm Anonymkode: 20bc1...d82 Ja, det er åpenbart. Men siden dette er KG så er det bare til å forberede seg på 20+ sider. Anonymkode: 42096...2a9 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #17 Skrevet 2. mai 2023 Hvorfor er dette troll? Jeg er helt seriøs. Hva er det som gjør at du tenker at tråden er troll? Ts Anonymkode: 05e15...635
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #18 Skrevet 2. mai 2023 Hva kan jeg gjøre for å bevise at jeg ikke troller? Ønsker ordentlige svar. Jeg har bedre ting å fylle tiden min med enn å sitte å trolle på kg. Ts Anonymkode: 05e15...635
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #19 Skrevet 2. mai 2023 Om du skal ta alt av hus og hjem når dere får barn, så har du ikke tid til hobby Anonymkode: aa723...c2f 1
Jdz Skrevet 2. mai 2023 #20 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva kan jeg gjøre for å bevise at jeg ikke troller? Ønsker ordentlige svar. Jeg har bedre ting å fylle tiden min med enn å sitte å trolle på kg. Ts Anonymkode: 05e15...635 Du kan jo fylle tiden med å jobbe? Jeg tjener nok til at to kunne levd greit nok på min inntekt, men jeg er overhode ikke interessert i et slikt liv. Jeg vil ha en likeverdig partner som jeg deler ambisjoner og interesser med, ikke en au pair. Tror ikke det finnes mange menn der ute som hadde vært interessert, med mindre du er på utkikk etter en sugar daddy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå