AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #1 Skrevet 2. mai 2023 Følte meg dum som ikke hadde klart å forhindre en graviditet som ikke var ønsket og tenkte det bare var meg selv å takke. Har grått noen tårer og følt at livet er satt på vent. så sier jordmor under fødsel at siden jeg sier dette er siste barnet så vil alt være ekstra skjønt. Siste barselstid, siste bla bla bla. Og gjett om jeg føler på en sorg plutselig! har gått rundt og «hata» gravidmagen, til at jeg 3 dager etter fødsel nå ser på bilder og gråter over… å aldri skulle ha en kul på magen lenger.. vanlig? Føler det jordmor sa var veldig fint, men føler også at hun vekket nye følelser som jeg kunne vært foruten også.. Anonymkode: 3e0e5...1dd 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #2 Skrevet 2. mai 2023 Tror dette er ganske så vanlig ja. Nå er ikke jeg i helt samme situasjon, da jeg bærer på første. Men har hatt et ganske så tøft svangerskap til nå og ønsker bare å bli ferdig. Er under 35 uker på vei.... Tror jeg uansett kommer til å savne kulen på magen, sparken fra baby inni der etc. Anonymkode: 9ef98...471
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #4 Skrevet 2. mai 2023 Åh ❤️ Det er jo ofte slik at ting som skjer og perioder vi legger bak oss ikke er udelt bra eller dårlig, men blanda. Bittersøtt. Kan være vemodig men samtidig godt å lukke et kapittel. Og det er lov å være trist over å aldri skulle oppleve en ting igjen, samtidig som en ikke vil gjøre det flere ganger. Anonymkode: 2c398...740
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå