Gå til innhold

Salme som handler om kjærlighet mann/kvinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forslag? Gjerne med tekst. Tenkte på Det er så yndig, den er nydelig, men får litt julevibber av at melodien er Du grønne glitrende tre. Så leter etter en annen fin en.

Skal også ha Guds Godhet sang i sinnet.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Her kan du taste inn salmenummer og få opp teksten på en rekke salmer.

Selv syns jeg nr 698 Å leva det er å elska er en flott salme som passer godt i bryllup. :tommel:

Skrevet
Her kan du taste inn salmenummer og få opp teksten på en rekke salmer.

Selv syns jeg nr 698 Å leva det er å elska er en flott salme som passer godt i bryllup. :tommel:

Takk :) men hvor finner jeg salmenummer? :)

Gjest gjest1
Skrevet

På hjemmesiden til Orkdalsmenighetene så ligger det endel salmer med tekst og melodi under Livets gang og deretter Vigsel.

Der lå ikke hele teksten til Å leva det er å elska dessverre men salmenummerne står jo her. Men jeg har en annen fin salme til deg som jeg har teksten på hjemme som jeg kan sende til det på PM. Ikke lov å legge ut hele tekster her på forumet som du kanskje vet.

Gjest glamourgirl
Skrevet

I Norsk Salmebok er det et eget avsnitt med salmer til bryllup...

Skrevet
På hjemmesiden til Orkdalsmenighetene så ligger det endel salmer med tekst og melodi under Livets gang og deretter Vigsel.

Der lå ikke hele teksten til Å leva det er å elska dessverre men salmenummerne står jo her. Men jeg har en annen fin salme til deg som jeg har teksten på hjemme som jeg kan sende til det på PM. Ikke lov å legge ut hele tekster her på forumet som du kanskje vet.

Det hadde vært kjempefint. Har 2 stk salmer som ser fine ut i teksten, men vet ikke hvilken jeg skal velge. Så ser meg om etter noen andre. Kankje jeg faller pladask for en ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...