Gå til innhold

Glemt å ta ut menskopp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte å bruke menskopp. Den siste dagen av mens glemte jeg å ta den ut. Gikk med den i 48 timer før jeg oppdaget at noe var galt. Timene før jeg tok den ut, kjente jeg en ekkel, forferdelig kloakk/bæsje lukt. Trodde det var ungene som hadde bæsjet. Tok ut menskoppen og kjente den forferdelig lukten på skikkelig nært hold. Var helt j...... Kastet dritten. Bør jeg gå til legen og sjekke om alt er ok? 

Anonymkode: db5ec...784

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde i en sånn mini tampong i rundt 10 dager en gang.. uten at jeg visste det. Når den kom ut var den lysegrønn. Jeg ringte legevakta og spurte om jeg burde ta en sjekk. Men de svarte at så lenge jeg følte meg i fin form og ikke hadde feber skulle det gå bra. Men at jeg måtte ringe om det skulle endre seg.

Du kan gjerne ringe og spørre legevakt.

Anonymkode: 8f06a...864

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har skjedd med meg og, riktig nok ikke 48 timer, men litt for lenge slik at det ble ekkel lukt, det er vel bare blodet som har fått stått å godgjort seg😉 det gikk fint for meg. Så lenge du ikke merker noen plager, så går det sikkert fint. Er du veldig engstelig så ta en tur til legen. 

Anonymkode: 1e077...e06

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...