AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #1 Skrevet 1. mai 2023 Vi har vært sammen et halvt år, han er 46 og jeg 40. Vi møttes via jobb, men før det hadde vi begge Tinder. Vi viste hverandres Tinderprofiler til hverandre i dag, og han hadde aldersinnstillinger fra 18-38 år. I profilteksten stod det at han søkte venner (fordi han var på reise i en annen by da han sist brukte profilen, så det var kun "vennskap" som var aktuelt). Han har fortiden også en hobby hvor han har har prøvd å etablere vennskap med med damer i 20-årene. Dette gjør han ikke lenger fordi jeg ikke likte det. Jeg er ikke i tvil om at han er glad i meg, og liker både min personlighet og utseende. Noe i meg tenker at han helst ville hatt en yngre dame. Har også en litt uggen følelse, at jeg er sammen med en av de voksne menn som legger seg etter mye yngre damer. Han "gamle grisen" som ikke innser at han selv blir eldre. Samtidig føler jeg meg dømmende som tenker dette om han. Måtte bare få det ut. Tar gjerne i mot kommentarer. Anonymkode: 6c4d7...5ca 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #2 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har også en litt uggen følelse, at jeg er sammen med en av de voksne menn som legger seg etter mye yngre damer. Han "gamle grisen" som ikke innser at han selv blir eldre. Anonymkode: 6c4d7...5ca Jepp det er det du er sammen med... Æsj jeg hadde slått opp Anonymkode: 13f7a...b18 8 12
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #3 Skrevet 1. mai 2023 Det er ikke det som er forhåndsinnstilt da? Fra 18 til egen alder? Hvis ikke er nok forholdet over. Anonymkode: f2627...c81 2 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #4 Skrevet 1. mai 2023 So what? Jeg hadde både høyere og lavere alder der enn jeg ville ønsket å date, kun for underholdningens skyld for å se hvor mye rart det er der inne, ikke fordi jeg ønsket å matche med de Anonymkode: c4714...4a4 7 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #5 Skrevet 1. mai 2023 Just now, AnonymBruker said: Det er ikke det som er forhåndsinnstilt da? Fra 18 til egen alder? Hvis ikke er nok forholdet over. Anonymkode: f2627...c81 Hans alder er jo ikke 38, men 46... Hvorfor tror du det er over? Anonymkode: 6c4d7...5ca 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #6 Skrevet 1. mai 2023 Da jeg den første stunden drev med nettdating reagerte jeg på at godt voksne menn skrev at de søkte kvinner helt ned til 18 år, men tenkte ikke så mye om det. Lengre historie kort, etterhvert begynte jeg bare å konsekvent blokkere godt voksne menn som søkte kvinner ned i 18 år, og til og med jenter ned i 16 år. Ikke verdt å kaste bort tiden på, for de hadde holdninger som ikke var forenelig med et godt forhold for meg, i hvert fall (hadde kontakt med noen av dem, og uten unntak kom det frem sider som gjorde at jeg ikke ville møte dem en gang). En annen ting - du skriver at dere har vært sammen i et halvt år, og likevel har dere begge profiler på Tinder? En mann med Tinderprofil som søker så unge damer - som kunne vært hans døtre, med god margin - og som også har en jobb hvor han reiser og er borte en del, det er en mann jeg definitivt ikke hadde brukt tid på. Anonymkode: fc572...c09 7 20
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #7 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er ikke det som er forhåndsinnstilt da? Fra 18 til egen alder? Hvis ikke er nok forholdet over. Anonymkode: f2627...c81 Forhåndsinnstilt er fra laveste til høyeste alder. Ikke fra 18-38. Anonymkode: 13f7a...b18 8 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #8 Skrevet 1. mai 2023 Hadde blitt mektig lei meg og dramatisk, men jeg er en usikker person, og har komplekser for å bli eldre Anonymkode: 15f94...2e7 5
ntrane Skrevet 1. mai 2023 #9 Skrevet 1. mai 2023 Ser ikke problemet. Seksuelle lavalder er 16 år i Norge og man er myndig når man er 18 år, derav "voksen". Tinder er primært en sexapp. At man kan være tilbøyelig å ligge med ei på 18 år er da vel helt greit. Begge er voksne. At eldre damer føler seg truet av yngre damer har vel vært en klisje siden tidenes morgen. 5 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #10 Skrevet 1. mai 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Da jeg den første stunden drev med nettdating reagerte jeg på at godt voksne menn skrev at de søkte kvinner helt ned til 18 år, men tenkte ikke så mye om det. Lengre historie kort, etterhvert begynte jeg bare å konsekvent blokkere godt voksne menn som søkte kvinner ned i 18 år, og til og med jenter ned i 16 år. Ikke verdt å kaste bort tiden på, for de hadde holdninger som ikke var forenelig med et godt forhold for meg, i hvert fall (hadde kontakt med noen av dem, og uten unntak kom det frem sider som gjorde at jeg ikke ville møte dem en gang). En annen ting - du skriver at dere har vært sammen i et halvt år, og likevel har dere begge profiler på Tinder? En mann med Tinderprofil som søker så unge damer - som kunne vært hans døtre, med god margin - og som også har en jobb hvor han reiser og er borte en del, det er en mann jeg definitivt ikke hadde brukt tid på. Anonymkode: fc572...c09 Vi har begge deaktivert profilene, og jeg er sikker på at han ikke bruker Tinder. Han reiser ikke med jobben. Sist gang han hadde appen åpen var sommeren 2022 på en feriereise i utlandet. Hans tidligere kjærester har vært på hans egen alder pluss/minus noen år. Anonymkode: 6c4d7...5ca 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #11 Skrevet 1. mai 2023 1 minutt siden, ntrane said: Ser ikke problemet. Seksuelle lavalder er 16 år i Norge og man er myndig når man er 18 år, derav "voksen". Tinder er primært en sexapp. At man kan være tilbøyelig å ligge med ei på 18 år er da vel helt greit. Begge er voksne. At eldre damer føler seg truet av yngre damer har vel vært en klisje siden tidenes morgen. Fint å lese at noen ikke ser et problem i det og. Det er klart at damer i 20-årene er mer attraktive utseendemessig enn meg på 40. Håper bare at han er ærlig med seg selv om at han kan være tilfreds med ei på 40... Anonymkode: 6c4d7...5ca 1 2
ntrane Skrevet 1. mai 2023 #12 Skrevet 1. mai 2023 Just now, AnonymBruker said: Fint å lese at noen ikke ser et problem i det og. Det er klart at damer i 20-årene er mer attraktive utseendemessig enn meg på 40. Håper bare at han er ærlig med seg selv om at han kan være tilfreds med ei på 40... Anonymkode: 6c4d7...5ca Det kan han nok hvis jeg skal tippe. Ta det med ro. 1 1
Rødstrupa Skrevet 1. mai 2023 #13 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Vi har vært sammen et halvt år, han er 46 og jeg 40. Vi møttes via jobb, men før det hadde vi begge Tinder. Vi viste hverandres Tinderprofiler til hverandre i dag, og han hadde aldersinnstillinger fra 18-38 år. I profilteksten stod det at han søkte venner (fordi han var på reise i en annen by da han sist brukte profilen, så det var kun "vennskap" som var aktuelt). Han har fortiden også en hobby hvor han har har prøvd å etablere vennskap med med damer i 20-årene. Dette gjør han ikke lenger fordi jeg ikke likte det. Jeg er ikke i tvil om at han er glad i meg, og liker både min personlighet og utseende. Noe i meg tenker at han helst ville hatt en yngre dame. Har også en litt uggen følelse, at jeg er sammen med en av de voksne menn som legger seg etter mye yngre damer. Han "gamle grisen" som ikke innser at han selv blir eldre. Samtidig føler jeg meg dømmende som tenker dette om han. Måtte bare få det ut. Tar gjerne i mot kommentarer. Anonymkode: 6c4d7...5ca Dersom du har en litt uggen følelse skal du ikke kimse av det. Vær litt våken uten å være paranoid. Kanskje han avslører seg selv om litt. 4 6
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #14 Skrevet 1. mai 2023 Just now, Rødstrupa said: Dersom du har en litt uggen følelse skal du ikke kimse av det. Vær litt våken uten å være paranoid. Kanskje han avslører seg selv om litt. Takk for råd. Jeg frykter egentlig ikke at han er utro, men om han kan slå seg til ro med ei på 40. Vet ikke om jeg har grunn til det. Han vil være med meg hele tiden, legger ut bilder av oss på Facebook, lagt ut at han er i forhold med meg. Veldig kjærlig med meg hele tiden. Stiller alltid opp. Generøs. Føler virkelig at han er glad i meg. Så er det den uggen følelsen som jeg beskriver. Får være våken, som du skriver. Kanskje burde jeg spør han direkte.. Anonymkode: 6c4d7...5ca 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #15 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Vi har vært sammen et halvt år, han er 46 og jeg 40. Vi møttes via jobb, men før det hadde vi begge Tinder. Vi viste hverandres Tinderprofiler til hverandre i dag, og han hadde aldersinnstillinger fra 18-38 år. I profilteksten stod det at han søkte venner (fordi han var på reise i en annen by da han sist brukte profilen, så det var kun "vennskap" som var aktuelt). Han har fortiden også en hobby hvor han har har prøvd å etablere vennskap med med damer i 20-årene. Dette gjør han ikke lenger fordi jeg ikke likte det. Jeg er ikke i tvil om at han er glad i meg, og liker både min personlighet og utseende. Noe i meg tenker at han helst ville hatt en yngre dame. Har også en litt uggen følelse, at jeg er sammen med en av de voksne menn som legger seg etter mye yngre damer. Han "gamle grisen" som ikke innser at han selv blir eldre. Samtidig føler jeg meg dømmende som tenker dette om han. Måtte bare få det ut. Tar gjerne i mot kommentarer. Anonymkode: 6c4d7...5ca En 46-år gammel mann som søker "vennskap" med unge kvinner på Tinder og vennskap med 20-åringer på en fritidsaktivitet lyyyyser rødt flagg! Alvorlig talt, fyren er snart 50 år og kunne vært faren til disse jentene. Æsj! Anonymkode: 0873c...550 7 1 13
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #16 Skrevet 1. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: En 46-år gammel mann som søker "vennskap" med unge kvinner på Tinder og vennskap med 20-åringer på en fritidsaktivitet lyyyyser rødt flagg! Alvorlig talt, fyren er snart 50 år og kunne vært faren til disse jentene. Æsj! Anonymkode: 0873c...550 Er litt det jeg også tenker inni mellom. Mulig også litt dårlig selvinnsikt når det kommer til hans egen alder og begrensninger Anonymkode: 6c4d7...5ca
Rødstrupa Skrevet 1. mai 2023 #17 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Takk for råd. Jeg frykter egentlig ikke at han er utro, men om han kan slå seg til ro med ei på 40. Vet ikke om jeg har grunn til det. Han vil være med meg hele tiden, legger ut bilder av oss på Facebook, lagt ut at han er i forhold med meg. Veldig kjærlig med meg hele tiden. Stiller alltid opp. Generøs. Føler virkelig at han er glad i meg. Så er det den uggen følelsen som jeg beskriver. Får være våken, som du skriver. Kanskje burde jeg spør han direkte.. Anonymkode: 6c4d7...5ca Du finner ut av dette. Ønsker deg lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #18 Skrevet 2. mai 2023 ntrane skrev (3 timer siden): Ser ikke problemet. Seksuelle lavalder er 16 år i Norge og man er myndig når man er 18 år, derav "voksen". Tinder er primært en sexapp. At man kan være tilbøyelig å ligge med ei på 18 år er da vel helt greit. Begge er voksne. At eldre damer føler seg truet av yngre damer har vel vært en klisje siden tidenes morgen. Ser ikke problemet med at snart 50 år gamle menn ser etter tenåringer å ligge med? Du syns jenter på 18 bør utsettes for ekle gamle menn? Nei TS, menn som går etter ungjenter, for sex, eller "vennskap" (hahaha) skulle vært stengt ute fra hele internett. Anonymkode: 3ab70...efa 7 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #19 Skrevet 2. mai 2023 Ville tenkt at en 46 år gammel mann som søker kvinner fra 18-36 år gjør seg best milevis unna alle kvinner. Russejentene er 19 liksom..Helt ufattelig at menn på nesten 50 år, kan seksualisere jenter på videregående. Hva med å bare finne deg en kar på 40 og si du må dessverre gjøre det slutt fordi han er er for gammel for deg? Anonymkode: 9bce4...2a1 6 7
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #20 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi har vært sammen et halvt år, han er 46 og jeg 40. Vi møttes via jobb, men før det hadde vi begge Tinder. Vi viste hverandres Tinderprofiler til hverandre i dag, og han hadde aldersinnstillinger fra 18-38 år. I profilteksten stod det at han søkte venner (fordi han var på reise i en annen by da han sist brukte profilen, så det var kun "vennskap" som var aktuelt). Han har fortiden også en hobby hvor han har har prøvd å etablere vennskap med med damer i 20-årene. Dette gjør han ikke lenger fordi jeg ikke likte det. Jeg er ikke i tvil om at han er glad i meg, og liker både min personlighet og utseende. Noe i meg tenker at han helst ville hatt en yngre dame. Har også en litt uggen følelse, at jeg er sammen med en av de voksne menn som legger seg etter mye yngre damer. Han "gamle grisen" som ikke innser at han selv blir eldre. Samtidig føler jeg meg dømmende som tenker dette om han. Måtte bare få det ut. Tar gjerne i mot kommentarer. Anonymkode: 6c4d7...5ca Tror følgende: Når han var fri og frank, så han etter både potensielle kjærester, og etter sex. Som i to forskjellige ting. De potensielle kjærestene maks 10 år yngre, men at han ikke ville si nei til sex om en 18-åring ville det. Det at en mann, som IKKE er i et forhold, kunne tenkt seg å ha sex med en ung dame er ikke noe å føle seg truet over. 99% sikkert handler det om noen han kunne tenke seg å ligge med, men ikke innlede et forhold med. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg vært bekymret om han så etter kjæreste i alderen 18-30. Det er noe helt annet enn å ha et ligg / sex med noen i den alderen. Det siste er ikke noe å bekymre seg over. Anonymkode: 7ab95...63b 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå